زندگی خصوصی سِرِنای ساریکایا​​​​​​​ و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 505

سرنای ساریکایا (به ترکی استانبولی: Serenay Sarıkaya) (زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱)، بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایستهٔ ترکیه در سال ۲۰۱۰ است.

بیوگرافی سِرِنای ساریکایا

سرنای ساریکایا متولد اول جولای ۱۹۹۱ در آنکارا – ترکیه است. قد سرنای ۱.۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۴ کیلوگرم است.

تصویر

خانواده

پدر و مادر او مصطفی و عمران ساریکایا هستند. او تا هفت سالگی به همراه والدینش در آنتالیا زندگی می کرد تا اینکه آنها از هم جدا شدند. پس از ازدواج مجدد پدرش، او به همراه مادرش به استانبول نقل مکان کرد.

جایزه ویژه

در ۱۵ سالگی در رقابت های زیبایی European Junior که در جمهوری چک برگزار شده بود، شرکت کرد و توانست جایزه ویژه داوران را از آن خود کند.

تصویر

شروع فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۶ پس از دریافت جایزه ویژه داوران در رقابت های زیبایی، نقشی را در فیلم “احمق” (Şaşkın) به کارگردانی شاهین الپاسلان به دست آورد و در نقش شخصیتی به نام ایتیر ظاهر شد.

در سال ۲۰۰۸ در یک فیلم تبلیغاتی برای تورکسل حضور یافت و سپس در دومین فیلم خود “در ساحل” (Plajda) به تهیه کنندگی سینان چتین و به کارگردانی مورات شکر حضور یافت و به گزارش پرشین وی در نقش “آصلی” بازی کرد.

این بازیگر سپس به کمک چتین خود را آماده بازی در اولین نقش اول خود در یک سریال تلویزیونی کرد. این سریال به نام “قصه پری” (Peri Masalı) به کارگردانی جلال چیمن بود و سرنای نقش یک پری به نام تالیا را بازی می کرد. همکاران او در این سریال افرادی نظیر دو بازیگر فقید آیشن گرودا و آلتان گونبای و همچنین شهاپ سیلگان بودند.

در همان سال او در سریال تلویزیونی دیگری به نام “درخت لیمو” (Limon Ağacı) در کنار بازیگر مشهور ترک کان اورگانجی اغلو ظاهر شد، تهیه کننده این فیلم باز هم سینان چتین و کارگردان آن دنیز ارگون بود. پس از گذشت ده قسمت از این مجموعه، شخصیت ساراکای به نام “پری” از جریان این داستان حذف شد.

در سال ۲۰۰۸ بازی در سریال تلویزیونی “آدانالی” (Adanalı) را به کارگردانی ادنان گولر آغاز کرد و نقش دختری به نام سوفیا را بازی می کرد که اصلیتی یونانی – ترکی داشت و وی برای داشتن لهجه ترکیبی یونانی – ترکی در این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

تصویر

دختر شایسته ترکیه

ساریکایا در آوریل سال ۲۰۱۰ در رقابت های زیبایی ملی شرکت کرد و به عنوان دختر شایسته آنکارا به رقابت پرداخت و توانست برنده شود و به دنبال آن صلاحیت آن را پیدا کرد تا در رقابت های جهانی دختر شایسته به عنوان نماینده کشور ترکیه حضور پیدا کند. ولی وی برای دنبال کردن حرفه بازیگری ترجیح داد این فرصت را از دست بدهد و در نتیجه شرکت کننده دیگری به نام گیزم میمیچ جای او را گرفت.

ورزش مورد علاقه

از ورزش های مورد علاقهٔ سرنای، می توان به والیبال و تنیس اشاره کرد. ساریکایا در یک مصاحبه گفته است که به رقص لاتین (خارجی) علاقه دارد.

تصویر

رابطه های عاشقانه

سرنای ساریکایا از سپتامبر سال ۲۰۱۰ تا مارس سال ۲۰۱۲ با بازیگر ترک تولگاهان ساییشمان رابطه عاشقانه داشت. این زوج در سریال “عمرگل لاله” (Lale Devri) با هم همبازی بودند و رابطه آنها دو سال ادامه داشت. جدایی از ساییشمان تا مدتی موجب افسردگی سرنای شد و تا مدتی شایعاتی در مورد رابطه جدید او وجود نداشت. در سال ۲۰۱۳ نام او در کنار نام بازیگر ترکیه ای پامیر پکین نیز دیده می شد.

در اوایل سال ۲۰۱۴ اخباری مبنی بر آشنایی و رابطه عاشقانه او با چاعاتای اولوسوی بازیگر و مدل ترکیه ای پخش شد. اولسوی یکی از همکاران بازیگر او در سریال “جزر و مد” بود و به گفته خبرنگاران آنها در سر فیلمبرداری این سریال عاشق هم شده بودند که البته این رابطه تنها تا همان سال دوام داشت و از جدا شدند.

در سال ۲۰۱۵ سرنای ساریکایا رابطه اش را با کرم بورسین آغاز کرد، بازیگری که بسیاری او را برای بازی در نقش کرم در سریال “در انتظار آفتاب” به خاطر دارند. ظاهرا آنها رابطه مستحکمی داشته و تا بیش از ۳ سال و نیم آن را ادامه دادند ولی پس از خواستگاری بورسین و عدم توافق بر سر شرایط ازدواج، ارتباط آنها به هم خورده و دچار اختلاف شدند.

تصویر

بهترین بازیگر زن ترکیه

وی پس از توافق با شرکت آی پاپیم با سریال جزرو مد از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در شبکه استار تیوی جلوی بینندگان ظاهر شد. سرنای ساریکایا در سریال جزر و مد با چاتای اولوسوی همبازی شد و با بازی تحسین برانگیزش در نقش میرا بیلیجه در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در مراسم پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد.

اینستاگرام سرنای ساریکایا

سرنای جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر نزدیک به ٩ میلیون دنبال کننده دارد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود