زندگی خصوصی مریم اوزرلی خرم سلطان و همسر و دخترش + عکس های جذاب ودیدنی

0 12,345

چهره عجیب مریم اوزرلی خرم سلطان بازیگر معروف ترک بعد از عمل زیبایی و بوتاکس مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.

بیوگرافی مریم اوزرلی

مریم اوزلی زادهٔ ۱۲ اوت ۱۹۸۳ بازیگری آلمانی – ترکیه ای که با ایفای نقش به عنوان خرم سلطان در تمام جهان شناخته و معروف شد. قد او 173 سانتیمتر است.

تصویر

خانواده

در شهر کاسل آلمان بدنیا آمده است، پدرش حسین از مهاجران ترک و مادرش اورزولا آلمانی بود.، دو برادر و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد.خواهرش جانان، موسیقی جاز می نوازد.مریم اوزرلی به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط است.

تصویر

شروع فعالیت و جایزه

مریم درس بازیگری را در شاوشپیل اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده است. معروف ترین نقش آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته است. او در سال ۲۰۱۲ به دلیل همین نقش آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به طور ناگهانی و به دلیل بارداری، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت.

تصویر

رابطه عاشقانه و دخترش

مریم اوزرلی در سال 2013 به طور ناگهانی بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و پس از ترک ترکیه اعلام کرد که روابطش را با نامزدش جان آتش تمام کرده، همچنین گفت که از جان آتش بچه ای باردار است و قصد دارد که بچه را نگه دارد، در تاریخ 10 فوریه 2014 مریم دختری به نام لارا به دنیا آورد.

تصویر

جراحی زیبایی

در یک افشاگری رسانه های ترکیه ای مدعی شدند او جراحی های زیبایی متعددی روی فک، چانه، لب و سینه های خود انجام داده است.

تصویر

مرگ مریم اوزرلی

چند سال پیش خبر مرگ مریم اوزرلی در رسانه های فارسی منتشر شد که بعد مشخص شد دروغ اول آوریل مطبوعات ترکیه بوده است. این رسانه ها با انتشار خبری مبنی بر تصادف شدید رانندگی مریم اوزرلی اعلام کرده بودند که او در وضعیت وخیمی می باشد که این خبر صرفا دروغ اول آوریل ترکیه و به روایتی دروغ سیزده بدر ایران بوده است.

تصویر

عمل زیبایی مریم اوزرلی

بر اساس گزارشات مجلات خبری ترکیه مریم اوزلی به دلیل تزریق بیش از حد استاندارد ژل به لبها و بوتاکس به جاهای مختلف پوست صورتش به این شکل درآمده است، تغییر چهره به عقیده ی هوادارانش افتضاح این چهره سینما و تلویزیون ترکیه در مراسم 71 امین جشنواره فیلم کن در فرانسه دیده شد و سوژه ای برای دوربین ها گشت .

تصویر

ثروت

ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود. مریم اوزرلی به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.

تصویر

منبع:saednews

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود