زندگی خصوصی سردار اورتاچ و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 5,873

سردار اُرتاچ (به ترکی استانبولی: Serdar Ortaç) (زادهٔ ۱۶ فوریه (شوبات) ۱۹۷۰ در استانبول) خوانندهٔ پاپ، نوازنده، آهنگساز و تهیه‌کنندهٔ برنامه اهل ترکیه است.

 بیوگرافی سردار اورتاچ

سردار اُرتاچ (به ترکی استانبولی: Serdar Ortaç) (زادهٔ ۱۶ فوریه (شوبات) ۱۹۷۰ در استانبول) خوانندهٔ پاپ، نوازنده، آهنگساز و تهیه کنندهٔ برنامه اهل ترکیه است.

تصویر

خانواده

سردار 27 بهمن 1348 در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمد، پدرش محمد تراشکار و مادرش خانه دار بوده و دو برادر کوچک تر از خود بنام سرکان و سرتاچ دارد.

تحصیلات

دبستان را در kocamustafapasa و راهنمایی را در Suadiye درس خواند و در دبیرستان Meslek دوره متوسطه را نیز با موفقیت به اتمام رسانید در دانشکاه Bilkent در آنکارا در رشته زبان و ادبیات آمریکایی قبول شد و به تحصیلش در این رشته ادامه داد اما در ۲۰ سالکی درسش را نیمه کاره رها کرد و به عنوان DJ در رادیوها و کلوب ها به فعالیت مشغول شد.

تصویر

شروع فعالیت

اولین فعالیت او در رادیو در Istanbul FM 106 بود. یک سال در این رادیو در وظایف مختلف از جمله تهیه کننده برنامه های رادیویی به کار ادامه داد طوری که در موقع افتتاح رادیوهای خصوصی او به عنوان یک هنرمند رادیویی از محبوبیت زیادی برخوردار بود یک تهیه کننده که برنامه های سردار را با ذوق و اشتیاق دنبال می کرد از او در خواست امضای قراردادی با شرکت raks muzik را کرد. به این طریق سردار توانست اشعاری را که تا ان زمان نوشته بود را با صدای خود اجرا کند.

اولین آلبوم

در سال ۱۹۹۴ اولین آلبوم خود را با عنوان AŞK İÇİN به دنیای موسیقی عرضه کرد. به همراه اهنک karabiberim کلیب فوق العاده ای به بازار عرضه کرد. این آلبوم یک میلیون فروش داشت که این خبر در بر دارنده یک موضوع بود و ان این که serdar ortac یک نام فراموش شدنی نیست.

تصویر

شهرت سردار

در سال ۱۹۹۶ دومین البومش را با نام Yaz Yağmuru حاضر کرد بعد از ان serdar ortac برای مدتی به مکزیک رفت در آنجا آلبوم Loco Para Amar (دیوانه عشق) رابه زبان Spanish ضبط و ارایه داد لازم است ذکر شود که وی در این آلبوم بیشتر ترانه های آلبوم قبلیش را به اسبانیایی ترجمه و اجرا کرد. این آلبوم در مکزیک با موفقیت زیادی روبرو شد و تبدیل به یک کار ماندکار شد در سال ۱۹۹۸ سومین آلبومش مانند صاعقه ای فرو جهید این آلبوم به زبان ترکی و به نام Gecelerin Adamı بود. آهنگ های این آلبوم یکی بعد از دیگری در صدر جدول بهترین ها قرار گرفتند.

اشعار سردار اورتاچ

سردار اورتاچ در طول سه سال که آلبومی به بازار عرضه نکرده بودآهنگ هایی می نوشت و به خواننده های مختلف می داد تا به این طریق نیز نام خود را جاودان کند. انگار دیگر نمی شد نام او را فراموش کرد، انسان ها در هر کجا که بودندکارهای او را گوش می دادند.

تصویر

فضای مجازی

سردار به هوادارانش بسیار اهمیت می دهد و بیشتر وقت خود را صرف گفتگوها و نظرات آن ها می کند. روزی 6ساعت از وقتشو پای اینترنت میگذرونه و برخلاف هنرمندهای دیگر تک تک ایمیل های دریافتی را خوانده و جوابشونو میفرسته.

بچه دوستی سردار

از آنجایی که سردار خیلی دوستدار کودک است در مکانی به نام شیشلی واقع در استانبول پارکی به نام خودش ایجاد نموده و به گفته خود در آینده نزدیک مهد کودک و مدرسه ای با نام خود ایجاد خواهد کرد.

غذاهای مورد علاقه

غذاها و خوراکی های مورد علاقه اش باقلوای ترک،کوفته ازمیر،کباب کوبیده،برنج پلو،لوبیا،بادمجان و تمام غذاهای دریاییرا دوست دارد و همیشه به رستوران های مجاور تنگه بسفر دراستانبول برای خوردن غذاهای دریایی میرود و از غذاها ی کدو تنبل، خرفه، کرفس، کنگر فرنگی، اسفناج اصلا خوشش نمیاید.

تصویر

ازدواج

سردار اورتاچ بصورت رسمی در سال 2014 وقتی 44 ساله بود با مدل ایرلندی بنام Chloe Loughnan که 23 سال داشت ازدواج کردمراسم ازدواج آنان با حضور چهره های سرشناس ترکیه در استانبول برگزار شد.اما متاسفانه این زوج در سال 2019 بعد از 5 سال زندگی مشترک بخاطر عدم تفاهم در بچه دار شدن تصمیم به جدایی گرفتند.

ثروت سردار

ثروت او حدود 1.5 میلیون دلار تخمین زده می شود.

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی سردار اورتاچ

بیماری سردار اورتاچ

اگر در سال ها اخیر کمتر از فعالیت های او می شنوید علت آن به بیماری MS باز می گردد که چندسالیست در حال مبارزه با آن می باشد. سردار اورتاچ خواننده معروف ترکیه ای که با تشخیص بیماری ام اس در بیمارستان بستری شده بود، پس از انجام آزمایشات مختلف از بیمارستان مرخص شد. سردار اورتاچ هنگام مرخص شدن از بیمارستان به خبرنگاران در ارتباط با بیماری اش توضیحاتی ارائه کرد. وی تاکید کرد که حالش خوب است و جای نگرانی نیست. سردار اورتاچ گفت:” درمان بیماری ام در خانه انجام خواهد شد. حالم خیلی خوب است و سرپا هستم. امروز روز تولد همسرم است. بیشتر به همین خاطر از اینکه سرپا هستم خوشحالم!”

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود