زندگی خصوصی هرتیک روشن و همسرش سوزان خان + عکس های جذاب و دیدنی

0 1,856

ریتیک روشن یا هریتیک روشن (به انگلیسی: Hrithik Roshan) یکی از مشهورترین و گران‌ترین بازیگران اهل هند است.

بیوگرافی هرتیک روشن

هرتیک روشن متولد 10 ژانویه 1974 در هند، بازیگر است . در شهر بمبئی هند به دنیا آمد. وی از همان کودکی با حضور پدرش “راکیش روشن” در محیطی سینمایی پرورش یافت. او هچنین بخاطر مهارت هایش در رقص نیز شناخته می شود. هریتیک روشن هم یکی از ثروتمندان سینمای هند است.

تصویر

خانواده

پدر او راکش روشن هنر پیشه قدیمی بوده است و در حال حاضر کارگردان و تهیه کننده است . همسر او سوزان خان و برادر همسر او زاید خان و پسر عموی همسر او فردین خان هنرپیشه هستند و پدر همسر او سانجی خان فیلم ساز و بازیگر قدیمی است و مادر همسر او زرین خان طراح لباس است .

شروع فعالیت

از همان کودکی با حضور پدرش “راکیش روشن” در محیطی سینمایی پرورش یافت. وی بازیگری را در دههٔ ۸۰ میلادی و در هنگامی که تنها ۶ سال داشت آغاز کرد. در سال ۲۰۰۰ با بازی در فیلم “Kaho Naa… Pyaar Hai” به طور جدی وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی بازیگری را در دههٔ ۸۰ میلادی و در هنگامی که تنها ۶ سال داشت آغاز کرد. در سال ۲۰۰۰ با بازی در فیلم “Kaho Naa… Pyaar Hai” به طور جدی وارد عرصهٔ بازیگری شد.

تصویر

بازیگر شش انگشتی

هرتیک بطور مادر زادی در انگشت شصت دست راست اش، یک انگشت اضافی چسبیده دارد که او را به بازیگر 6 انگشتی معروف کرده است او با وجود علم عمل جراحی هیچ اقدامی برای رفع این مشکل نکرده است.

ازدواج هرتیک

هریتیك روشن در دسامبر 2000 ودر حالی كه در اوج موفقیت قرار داشت بدون توجه به هیچ چیز تصمیم به ازدواج كرفت او در بیستم دسامبر با سوزان خان دختر سانجی خان یكی از دوستان پدرش ازدواج كرد. او و سوزان پنج سال بود كه یكدیگر ار می شناختند و به هم علاقه داشتند.سوزان دختر سانجی وزرین خان است طراح لباس است . زید خان برادر كوچكتر سوزان است كه بعد از مدتی او هم وارد سینما شد. مراسم ازدواج هریتیك در خانه عموی سوزان ، فیروزخان (پدر فردین خان)در بنگلور برگزار شد. حاصل این ازدواج ۲ فرزند بود .

تصویر

مذهب و فرزندان

هرتیک و همسرش دو دین جدا دارند، هرتیک پیرو آئین هندو و سانس خان یک مسلمان است، این زوج دو پسر بنام حراحان متولد 2006 و هریدهان متولد 2008 می باشند.

تصویر

طلاق

هرتیک و همسرش بعداز 14 سال زندگی مشترکتصمیم گرفتند از همدیگر جدا شوندآن دو در سال 2014 به طور رسمی از همدگر طلاق گرفتند .

تصویر

دوستان صمیمی

هریتیک بعد از مدتی رابطه بسیار خوبی با دوست و هم کار خود پریتی زینتا پیدا کرد و پریتی به یکی از صمیمی ترین دوستان او و سوزان تبدیل شد . به جز پریتی زینتا ریتیک رابطه خوبی با زاید خان برادر سوزان و شاهرخ خان دارد.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود