زندگی خصوصی رانی بازیگر مشهور هندی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 1,436

رانی موکرجی از هنرپیشگان مشهور سینمای بالیوود است رانی در ۲۱ مارس سال ۱۹۷۸ در یک خانواده سینمایی متولد شد. اکثر اعضای خانواده رانی در بخش‌های مختلف سینما فعالیت داشته و دارند.

بیوگرافی رانی موکرجی

رانی موکرجی بازیگر هندی و متولد سال ۱۹۷۸ می باشد. او موفق به دریافت جایزه دختر شایسته هم شده است و دارای جوایز متعددی در زمینه بین المللی می باشد .او در خانواده ای بزرگ شده است که تقریبا همه اعضای خانواده اش در بخشی از سینما فعالیت داشته اند. رانی کوتاه قدترین زن سینماست.

تصویر

شروع فعالیت

رانی از کودکی عاشق سینما و بازیگری بود و در واقع یکی از سرگرمی های اصلی او فیلم دیدن بود بخصوص فیلم های راج کاپور. رانی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۹۶ با نام (همراهان پادشاه خواهند رسید) بازی کرد که این فیلم چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت.

شهرت

در سال ۱۹۹۸ شروع محبوبیت رانی با فیلم (غلام) بود او در این فیلم در کنار عامر خان قرار گرفت و توانست جنبه ی بازیگری خود را مطرح کند.

تصویر

جایزه بازیگر نقش مکمل

رانیدر سال 2004 در فیلم (داره یه اتفاقایی میفته) بازی کرد و علی رغم حضور ستارگانی مثل شاهرخ خان،سلمان خان و کاجول در این فیلم او توانست نقشی ماندگار از خود برجای بگذارد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کند.

افسردگی رانی موکرجی

برخی اخبار حاکی از این است که رانی پس از ازدواج ابیشک و ایش دچار افسردگی شدید شده است . که با کمکهای شاهرخ وسلمان وپریتی وکاجول ،رانی این مشکل را پشت سر گذاشته است . ابیشک و رانی بشدت بهم علاقمند بودند بطوریکه ابیشک سر صحنه فیلم یووا از رانی خواستگاری کردورانی نیز موافقت خود را اعلام کرد ولی امیتا بدلیل قد کوتاه رانی با این ازدواج مخالفت کرد وپسرش را از این کار منصرف نمود.

تصویر

ازدواج

رانی موکرجی در 21 آوریل 2014 با آدیتیا چوپرا، کارگردان و فیلمنامه نویس هندی در یک مراسم خصوصی در ایتالیا ازدواج کرد و در 9 دسامبر 2015 فرزند دختر این زوج بنام آدیرا متولد شد.

تصویر

اهمیت به خانه

خانه از اهمیت زیادی برای رانی برخوردار است وی در سال ۲۰۰۶ خانه ای جدید در جوهوی هند خریداری کرد وکار طراحی دکوراسیون داخلی منزلش را به تونکیل خانا ، همسر اکشی کمار بازیگر سابق بالیوود واگذار کرد.

محبوبترین

۶۵ در صد مردم هند طرفدار رانی هستند که او پس از شاهرخ با ۷۸درصد وسلمان با ۶۹ در صد در رتبه سوم محبوبترین هاست ولی در بین زنان در مقام اول می باشد.

تصویر

ثروت رانی

ثروت او حدود 25 میلیون دلار تخمین زده می شود.

خیر فعال

موکرجی از فعالان بشر دوستانه در مورد مسائل زنان و کودکان است. او سفیر NGO حقوق کودکان است و در سال 2011 صندوق حمایت مالی از بیماران سکته مغزی را تاسیس کرد و تاکنون در جشنواره های مختلف خیریه حضور چشمیگیری داشته است.

بدخلقی رانی

رانی هنگامیکه از خواب بیدار میشود بسیار بد اخلاق و اخموست بطوریکه تا یک ساعت اول کسی حق صحبت کردن با او را ندارد .!!!!رانی هنگام ازدواج برادرش به هیچ وجه از زن برادش خوشش نمی امد وحتی در مراسم عروسی برادرش با وساطت کاجول و تانیشا شرکت کرد ولی حالا با گذشت چند سال بشدت به او علاقمند است و او را خواهر صدا می زند.!!!!!

تصویر

بدترین و بهترین خاطره رانی

سال ۲۰۰۱ سال بسیار بدی برای رانی بود در این سال او مادر بزرگش را از دست داد ، پدرش دچار سکته قلبی شد، مغازه برادرش را دزد زد و چند فیلمش با شکست مواجه شد.رانی بهترین خاطره زندگیش را هنگامی می داند که برای تفریح به خارج از هند رفته بود و پدرش خبر موفقیت چشمگیر کوچ کوچ هوتاهه را بهش داد.خنده دارترین خاطره رانی مربوط به فیلم بیچهو می باشد.هنگامی که بابی نمی خواست رانی جیغ بزند دست الوده به گل خود را جلوی دهان رانی گرفت که باعث شد رانی کمی از گلها را بخورد واین باعث خنده همه عوامل شد .وخاطره به یادماندنی او شد.

تصویر

علایق رانی

از غذاها وتنقلات ترش نیز بدش می اید. عاشق عطر می باشد بطوریکه تمامی وسایل ولوازمش را به عطر اغشته میکند.دلش میخواهد راننده یک کامیون شود .!!!ا و اصلا کینه ای نیست وخیلی زود دشمنانش را می بخشد. شیفته ادمهای پاک وراستگو است و از ادمهای چشم هیز متنفراست .

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود