زندگی خصوصی و جالب هازال کایا و همسرش علی آتای + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,861

لیلا هازال کایا (ترکی استانبولی: Leyla Hazal Kaya‎) (زاده ۱ اکتبر ۱۹۹۰ در استانبول) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است.

بیوگرافی هازال کایا

هازال کایا (به ترکی Hazal kaya) متولد ۱۰ شهریور ۱٣۶٩ در استانبول، بازیگر زیبا و سرشناس ترک است 160 سانتی متر قد و 53 کیلوگرم وزن دارد و در کنار زبان مادری خود ترکی به زبان های انگلیسی، ایتالیایی تسلط دارد و در حال یادگیری زبان چهارم، آلمانی می باشد.

تصویر

خانواده

هازال کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در ۱ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال ۲۰۰۹ فارغ التحصیل شد. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. او همچنین عاشق رقص تانگو است و دوست دارد مهارت هایش را افزایش دهد.

تصویر

شروع فعالیت

بعد از تست در آژانس های مختلف بازیگری در نهایت سال 2006 وقتی 16 ساله بود بعنوان بازیگر میهمان در یک ایپزود سریال Acemi Cadı جلوی دوربین رفت.

شهرت و محبوبیت

هازال کایا اولین نقش مهم خود را در سریال گنجو ایفا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۸ در سریال عشق ممنوع در نقش نیهال زیاگل ظاهر شد. وی بخش عمدهٔ محبوبیت خود را مدیون بازی در سریال بسیار موفق اسمش را فریحا گذاشتم (به ترکی استانبولی: Adını Feriha Koydum) می باشد.

تصویر

ازدواج

در فوریه ۲۰۱۹ هازال کایا بعد از ۵ سال رابطه عاشقانه با کارگردان مشهور ترکیه علی آتای ازدواج کرد. هازال ۲۸ ساله و علی آتای ۴۲ ساله است. در ۲۴دسامبر ۲۰۱۹ پسر او به نام فیکرت علی به ترکیfikret ali به دنیا امد.

تصویر

سوپر قهرمان هازال

او در مورد همسرش گفته است که به یکدیگر اعتماد زیادی داریم. هازال همسرش را یک سوپر قهرمان می داند و از اینکه او را دارد هر روز خدا را شکر میکند. هازال قبلا با فردی بنام جاهد باها پارس رابطه عاشقانه داشته است

تصویر

ثروت هازال کایا

ثروت هازال کایا در سال ۲۰۱۹ حدود ۲ میلیون دلار تخمین زده شده است.

تصویر

اینستاگرام هازال کایا

هازال جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر نزدیک به ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود