زندگی خصوصی جنجالی بردپیت و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 315

برد پیت با نام کامل ویلیام بردلی پیت به انگلیسی Brad Pitt‏ در 18 دسامبر 1963 در شاونی، اوکلاهامامتولد شد.

بیوگرافی برد پیت

ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است.

تصویر

خانواده

در او ویلیام الوین پیت، در یک شرکت حمل ونقل مشغول به کار بوده و مادرش جین اتا، در مدرسه ای به عنوان مشاور کار می کرد. به زودی و به همراه خانواده اش به اسپرینگفیلد، میزوری می روند، جایی که او به همراه برادرش داگلاس و خواهرش جولی زندگی کردند. وی یک مسیحی بپتیست است.

تصویر

شروع فعالیت

برد پیت بعد از اتمام دوره دبیرستان در سال 1982 وارد دانشگاه میسوری شد و در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد. در سال 1985، دو هفته قبل از دریافت مدرک، دانشگاه را رها کرد و برای گذراندن کلاس های بازیگری به کالیفرنیا و لوس آنجلس رفت. در آنجا یک سری شغل های متعدد عجیب اختیار کرد. از رانندگی، فروش سیگار و کمک کردن به یک مولف نمایش های تلویزیونی تا پوشیدن لباس جوجه ال پولولوکو تا بتواند هزینه کلاس های بازیگری را بپردازد.

تجربه بازیگری

در سال 1987 وقتی 24 ساله بود با مصاحبه های تلویزیون کارش را شروع کرد و سپس در یک شو و سپس درام تلویزیونی سال 1990 بازیگری را تجربه کرد.

تصویر

شهرت

در سال ۱۹۹۱ در فیلم تلما و لوییز نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه بازی کرد. بخاطر همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم دیگری شد. براد پیت با بازی های تأثیرگذار در نقش های اصلی، طی سال های ۹۲ تا ۹۵ خود را به یک فوق ستاره تبدیل کرد. د

ازدواج اول

این بازیگر که دو بار عنوان جذاب ترین مرد زنده را به دست آورده است. او در سال 1998 با ستاره سریال کمدی “دوستان” یعنی جنیفر آنیستون آشنا شد. آن ها در 29 جولای 2000 در مالیبوی کالیفرنیا باهم ازدواج کردند. برد پیت عروسی اش با جنیفر آنیستون حدوداً ۱ میلیون دلار برایش آب خورد. اما در نهایت آن ها در ژانویه 2005 از هم جدا شده و در اکتبر همان سال طلاق گرفتند.

تصویر

ازدواج دوم

سال 2005 در فیلم آقا و خانوم اسمیت با آنجلینا جولی همباری شد که در نهایت به شکل رسمی اعلام کرد که عاشق آنجلینا می باشدبرد پیت و آنجلینا جولی، بعد از نزدیک به ۹ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرده اند،این دو بازیگر از ده سال پیش با یک دیگر آشنا شده بودند و از سال ۲۰۰۸ کاخی قدیمی به نام میراوال را نیز، در جنوب فرانسه خریده اند، و در نهایت در سال ۲۰۱۴ در همین کاخ ییلاقی ازدواج کردند. در سپتامبر ۲۰۱۶ جولی پس از ۲ سال ازدواج به دلیل ‘تفاوت های غیرقابل تطبیق’ درخواست جدایی از پیت را داد.

تصویر

فرزندان

آنجلینا جولی تا پیش از آشنایی با برد پیت، یک فرزند داشت. این دو بعد از آشنایی با یکدیگر و در سفری به آدیس آبابا، پایتخت کشور اتیوپی، دختربچهٔ شش ماهه ای را به فرزندخواندگی خود قبول می کنند. نام این دختر بچه زهرا است. سومین فرزند پیت و جولی، حاصل رابطه این دو است و در نامیبیا متولد شده. نام فرزندشان را شیلو نهادند. بعد از تولد این کودک، پیت تأیید کرد که پاسپورت صادر شده برای وی متعلق به کشور نامیبیا خواهد بود. پیت و جولی تصمیم گرفتند که اولین عکس از این نوزاد خود را به فروش برسانند. حقوق این تصویر در آمریکای شمالی به مبلغ ۴٫۱ میلیون دلار به شرکتی به فروش رسید و همین تصویر برای کشور بریتانیا با مبلغ ۳٫۵ میلیون دلار، توسط یک مجله انگلیسی خریداری شد. پول های بدست آمده نیز به سازمان های خیریه ای که برای کودکان آفریقایی فعال بودند اهدا شد. در ۱۵ مارس ۲۰۰۷، جولی پسر ۳ ساله ای را که اهل کشور ویتنام است به فرزندخواندگی قبول می کند. جولی در ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۸ و زمانی که در فرانسه حضور داشت، یک فرزند پسر (به نام ناکس) و یک دختر (به نام ویوین) را به دنیا می آورد. البته او در جشنواره فیلم کن همان سال اظهار کرده بود که انتظار یک دوقلو را داشته است. اولین تصویر از این دو کودک نیز به مبلغ ۱۴ میلیون دلار به فروش رفت و تمامی این مبلغ به بنیاد خیریه پیت و جولی اهدا شد تا صرف نیازمندان شود.

تصویر

طلاق

سال 2016 آنجلینا جولی درخواست جدایی از برد پیت را به علت تفاوت های غیرقابل تطبیق به دادگاه ارائه داد، گفته می شود بدرفتاری، استفاده از الکل و خیانت برد پیت عامل این جدایی بود.

جنجال جدید برد پیت با نامزدی اش بعد از طلاق آنجلینا جولی

پییت بعد از آنجلینا جولی در 6 ماه گذشته با نری اوکسمن، معمار و محقق موسسه فناوری ماساچوست وارد رابطه شده است ولی فعلاً قصد ندارد آن را به طور رسمی اعلام کند. به نظر می رسد که یک پروژه معماری MIT موجب آشنایی بازیگر 50 ساله با این خانم 42 ساله شده است.

این در حالی است که در هفته های گذشته خبری مبنی بر همکاری برد پیت با همسر اولش، جنیفر آنیستون در فیلم داستان جنایی هم رسانه ای شده بود. البته حتی اگر این خبر قطعی شود، موضوع ربطی به بازگشت رابطه زناشویی آن ها ندارد.

تصویر

سفیر نیکوکاری

در ماه سپتامبر ۲۰۰۶، پیت به همراه جولی سازمانی خیریه به نام بنیاد پیت-جولی را راه اندازی می کنند. این بنیاد در همان سال تأسیس، مبلغ یک میلیون دلار را به پزشکان بدون مرز و سازمانی دیگر حامی حقوق کودکان اهدا می کند، چند ماه بعد و در ماه اکتبر نیز مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ دلار دیگر به مؤسسه خیریه دیگر اهدا می شود. بر طبق اسناد رسمی، برد پیت و آنجلینا جولی تنها در سال ۲۰۰۶ مبلغی حدود ۸٫۵ میلیون دلار را در این مؤسسه خیریه متعلق به خود سرمایه گذاری کردند که ۳٫۴ میلیون دلار دیگر در سال ۲۰۰۷ را نیز باید به آن افزود.

در ماه جون سال ۲۰۰۹ مبلغ یک میلیون دلار به بخش حمایت از پناهجویان سازمان ملل اهدا می کنند تا صرف آوارگان پاکستانی آواره بر اثر جنگ نظامیان و طالبان شود. در سال ۲۰۱۰ نیز مبلغ یک میلیون دلار به پزشکان بدون مرز اهدا شد تا صرف هزینه های کمک های پزشکی فوری به بیماران در زلزله هایتی شود. او سفیر صلح، دوستی و مبارزه با ایدز در آفریقا نیز است.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود