زندگی خصوصی ادل خواننده ثروتمند و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 565

ادل لوری بلو ادکینز (به انگلیسی: Adele Laurie Blue Adkins) (زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۸۸) خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی است.

بیوگرافی ادل

ادل لوری بلو ادکینز (به انگلیسی: Adele Laurie Blue Adkins) (زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۸۸) خواننده و ترانه نویس بریتانیایی است. شهرت جهانی وی بیشتر به دومین آلبوم استودیویی اش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۱ منتشر شد برمی گردد. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخت.

تصویر

خانواده

ر تاتنهام لندن به دنیا آمد. مادرش وی را در سن ۱۸ سالگی به دنیا آورد. ادل مادرش را بهترین دوست و مشوق خود می داند و در سخنرانی اشک بارش در مراسم گرمی ۲۰۱۲ نسبت به مادرش احساساتی شده و گفت: «فقط می خواهم بگویم، مادر، دخترت کارش را خوب انجام داد.»

پدر بزرگ ادل

ادل در ۱۰ سالگی پدربزرگ خود را از دست داد. وی در مصاحبه ای ابراز کرده بود که پدربزرگ خود را بیشتر از دنیا دوست داشته و پس از مرگ او غم سنگینی را متحمل شده است. به همین دلیل انگیزه پیدا می کند که دکتر شود و مشکلات قلبی مردم را درمان کند. به همین دلیل از سال بعد به کلاس های زیست در مدرسه مراجعه کرد. اما به گفته ی خودش زمانی که با سرگرمی و پسرها آشنا شد، از فکر دکتر شدن بیرون آمد و آن را نیمه کاره رها کرد.

تصویر

رابطه عاشقانه با سایمن

در ژانویه ۲۰۱۲ گزارش شد ادل رابطهٔ عاشقانه ای را با سایمن کُنِکی، کارافرین خیریه شروع کرده است. ادل در ژوئن ۲۰۱۲ اعلام کرد او و سایمن منتظر تولد فرزندشان هستند. او در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ پسرشان، انجلو، که فرزند اول او و فرزند دوم سایمن بود را به دنیا آورد. ادل در مصاحبه خود اظهار کرده با سایمون دوست است و رابطه ی خوبی با هم دارند و تنها احساس می کنند نیازی به ازدواج ندارند، و پسرش را دلیل محکمی برای تعهد بین خودشان می دانند.

تصویر

خالکوبی

ادل ۵ خالکوبی دارد که دوتا از آن ها به افتخار پسرش است. او پس از تولد فرزندش، روی دست چپ خود نام آنجلو و بهشت را در سال ۲۰۱۲ خالکوبی کرده است.

تصویر

ثروت ادل

ادل از زمانی که مادر شد فعالیت های موسیقی اش را کمتر کرد اما این مسئله باعث نشد که درآمد او کم شود. به گفته یک منبع آگاه علی رغم اینکه وی ۴ سال آلبوم جدیدی منتشر نکرده بود اما روزانه ۸۰ هزار پوند به درآمدش افزوده می شود. وی صاحب دو کارخانه است که طی ۲۲ ماه ۵۴ میلیون پوند درآمد داشته است. در ژانویه ۲۰۱۵ گزارش شد که ادل حدوداً ۱۸۰ میلیون دلار دارایی دارد و ثروتمندترین موسیقیدان زیر ۳۰ سال دنیااست.

تصویر

الویت ادل

ادل بارها گفته است که فرزندش اولویت زندگی اوست و دوست دارد یک مادر تمام وقت باشد.و به همین خاطر با به دنیا آمدن پسرش فعالیت های موسیقی خود را کم کرد.

تصویر

انتقادها

منتقد روزنامه گاردین معتقد است که اگر سال های سال بعد، روزی در ماشین تان پشت چراغ قرمز ایستاده باشید و رادیو به ناگهان آهنگی از ادل پخش کند، شما با تمام وجود به این سال ها، سال هایی که ادل در آن ها از خوانندگان مشهور به شمار می رود، پرتاب خواهید شد. مهسا پاکزاد روزنامه نگار، توضیح می دهد که این گفتهٔ روزنامهٔ گاردین «به آن معناست که چیزی از روح زمانه را می توان در صدای ادل پیدا کرد. ادل خواننده ای جوان است، هم نسل دیگر ستاره های این روزهای دنیای موسیقی اما ربط چندانی به آن ها ندارد. موهایش شبیه موهای زنان دهه های دور است و اندام و لباس هایش هم ربطی ندارد به آنچه این روزها از ستاره ها انتظار می رود.همچنین افراد معروفی چون کارل لاگرفلد و جون ریورز از ادل بخاطر وزنش انتقاد کرده اند ولی در مقابل نیز بسیاری از افراد از او حمایت کرده اند و بیان کرده اند او از وزنش راضی است و تنها در صورتی به فکر تغییر میفتد که روی سلامتی یا زندگی جنسیش اثر بگذارد.

علاقه به خوانندگی

از کودکی به خوانندگی بسیار علاقه مند بود، به همین دلیل وقتی تنها ۴ سال داشت با صدای شگفت انگیز خود خواندن را آغاز کرد. بنا به گفته خودش گروه دختران ادویه، علاقه و اشتیاق بیشتری برای خوانندگی در او ایجاد کردند به گونه ای که جایگاه فعلی خود را مدیون این گروه می داند. گروه دختران ادویه شامل ۵ تن از دختران خواننده و رقصنده به نام های گری، ویکتوریا، اما، ملانی c و ملانی B در انگلستان است که شهرت فراوانی دارند. ادل پس از سپری کردن دوران تحصیل خود، از مدرسه هنرها و صنایع اجرایی بریتانیا فارغ التحصیل شد.

آغاز فعالیت حرفه ای

در سال ۲۰۰۶ پس از فارغ التحصیلی ادل، ایکس ال رکوردینگز (ناشر موسیقی مستقل بریتانیایی) یک قرارداد ضبط را با او به امضا رساند. ادل در سال ۲۰۰۷ موفق به دریافت جایزه منتخب منتقدان بریت شد و در نظرسنجی سال ۲۰۰۸ برنده ی صدای بی بی سی شد. ادل همچنین در مراسم جایزه بریت (جایزه موسیقی پاپیولار از جانب اتحادیه موسیقی بریتانیا) ۲۰۱۶ توانست چندین جایزه را از جمله تک آهنگ و آلبوم سال را از آن خود کند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود