زندگی خصوصی سلمان خان و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 6,850

عبدالرشید سلیم سلمان خان ( زادهٔ ۲۷ دسامبر ۱۹۶۵) مشهور به سلمان خان؛ بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری اهل هند است. او در بیش از ۹۰ فیلم هندی ایفای نقش کرده‌است. سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینمای بالیوود سلیم خان است.

بیوگرافی سلمان خان

سلمان خان با نام کامل عبدالرشید سلیم سلمان خان به انگلیسی salman khan در 27 دسامبر سال 1965 در ایندور ایالت مادایا پرادش، هند متولد شد. سلمان خان در آپارتمان گلکسی در مومبای زندگی می کند. همچنین مالک سه خانه ویلایی می باشد که هرکدام استخر و سالن ورزشی دارد. او به شدت به ورزش علاقه دارد.

تصویر

خانواده

سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم نامه نویس سینمای بالیوود سلیم خان است. سلمان خان یک بازیگر مسلمان اهل سنت است که از طرف پدر مسلمان و از طرف مادر هندو است. دو برادر بنام ارباز خان و سهیل خان و دو خواهر بنام آلویرا و آرپیتا دارد.

تصویر

شروع فعالیت و شهرت

سلمان خان اولین فعالیت خود را در سال ۱۹۸۸ در نقش مکمل در فیلم “بیوی هو تو ایسی” آغاز کرد. اولین نقش اصلی او، مربوط به فیلم عاشقانه سورج برجاتیا با عنوان” منه پیار کیاً بود که در سال ۱۹۸۹ ساخته شد. این فیلم یکی از پرفروشترین فیلم های تاریخ هند به شمار می رود. سلمان در این فیلم توانست جایزه Filmfare برای بهترین بازیگر مرد تازه وارد را بدست آورد. سلمان خان با این فیلم به شهرت رسید.

خوش پوش ترین مرد سال

سلمان خان در چند سال متوالی به عنون خوش تيپ ترين، خوش پوش ترين و جذاب ترين مرد سال در دنيا از طرف مجله پیپل انتخاب شد. در يك سال ركورد دار خريد بهترين، شيكترين و گران ترين لباس ها بود به طوری كه در مدت يك سال 9 ميليون روپيه لباس خريد. ( تقريبا حدود 207 ميليون تومان ) لباس های خود را فقط از لندن و يا سنگاپور خريداری مي كند و به پوشيدن لباس رسمي عادت ندارد.

تصویر

ازدواج سلمان خان

به مدت 2 سال با آيشواريا رای ( ملكه زيبايی دنيا در سال1994) نامزد بود كه طي سوء استفاده هايی كه آيشواريا از وی كرد و همچنين توهين هايی كه به خانواده سلمان نمود از او جدا شد. سلمان خان به خاطر جدایی از آیشواریا چند بار دست به خودکشی زد اما با کمک سانجی دات و همسرش او را فراموش کرد و با کاترینا کایف بازیگر نوظهور بالیوود رابطه برقرار کرد. سلمان خان در حال حاضر مجرد است و دوست دخترش كاترينا كايف يك مدل و بازيگر هندی است.

تصویر

فرزندان

سلمان خان دو پسر و یک دختر را به فرزند خواندگی قبول کرده و بسیار لذت می برد که آنها به او پدر بگویند.

فعالیت های خیرخواهانه سلمان خان

علاقه سلمان خان به كودكان به خصوص كودكان بيمار و سرطانی بی حد و مرزاست و هنگامی كه به سفرهای خارج از كشور مي رود برای كودكان يك موسسه كه در آنجا از كودكان سرطانی نگهداری ميكنند اسباب بازی و هديای ديگر می خرد. سلمان خان هنگامي كه به ملاقات كودكان اين موسسه می رود به قدری با آنها صميمی است كه بچه ها از سروكول او بالا می روند و ديدن شور و شوق در چشمان آنها به هنگام ديدار سلمان ديدنی است. او حتی شماره موبايل خود را در اختيار مدير موسسه قرار داه تا هروقت كودكان آنجا احساس دلتنگی كردند با سلمان تماس بگيرند. وی همچنین عضو چندین مؤسسه خیریه نیز می باشد. از او همواره به عنوان کسی یاد می شود که دست خیر به سمت کودکان دراز می کند. همچنین در سال ۲۰۱۲ با پرداخت ۴ میلیون روپیه موفق شد ۴۰۰ زندانی را آزاد نماید.

تصویر

دوستان صمیمی

شاهرخ خان و ریتيک روشن دو بازيگر مطرح باليوود از دوستان صميمی او هستند و شاهرخ هميشه می گويد كه : دوست دارم پسرم همچون سلمان شود او آدمی مثبت ، خوش تيپ و ورزشكار است و كارهای خيريه او از من بيشتر است و ریتيک می گويد : سلمان از دوستان من است . قبل از اينكه وارد باليوود شوم او كمكهای فراوانی به من كرد و من هميشه احترام فراوانی برايش قائل هستم . در واقع اوست كه من هم اكنون در جايی كه ايستاده ام قرار دارم . او برای من مانند برادرم است .

بیماری

سلمان خان به بیماری دردناک نورالژی عصب سه قلو مبتلاست، این بیماری باعث درد شدید در چشم ها، دندان ها، فک ، پیشانی و بینی می شود.

تصویر

اخلاق

سلمان خان بسیار خوش قلب و مهربان است و نظر همه کسانی که برای اولین بار با او بازی می کنند نیز همین است.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود