زندگی خصوصی بهشاد شریفیان و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 861

بهشاد شریفیان (متولد ۲۱ مرداد ماه ۱۳۴۵، تهران) بازیگر اهل ایران است.

بیوگرافی بهشاد شریفیان

بهشاد شریفیان (متولد ۲۱ مرداد ماه ۱۳۴۵، تهران) بازیگر اهل ایران است. وی از نظر تحصیلات آکادمیک، مدرک خاصی ندارد اما از نظر تجربه، سال هاست که در عرصه بازیگری فعالیت داشته و در این راه بسیار موفق بوده است.

تصویر

مغازه لباس فروشی

بهشاد شریفیان سال ها است که علاوه بر بازیگری در خیابان ولیعصر یک فروشگاه بزرگ لباس دارد. وی درباره مغازه و فروش اجناس می گوید : در بدترین موقعیت اقتصادی بازار همیشه مشتری دارم.

شروع فعالیت

بهشاد شریفیان بازیگر توانای کشورمان قبل از ورود به عرصه بازیگری به عنوان شاگرد در یکی از مغازه های تهران فروشندگی می کرد و یک روز به طور اتفاقی برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی طوبی انتخاب شد. بدین ترتیب فعالیت هنری وی از سینما آغاز شد. پس از آن به این حرفه علاقه پیدا کرد و در سال ۱۳۷۰ تمریناتش را با اجرای تئاتر های گوناگون شروع کرد.

تصویر

اولین تجربه بازیگری

نخستین تجربه بازیگری بهشاد شریفیان با مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1377 در تلویزیون شکل گرفت و با مجموعه تلویزیونی متهم گریخت به شهرت رسید.

شهرت

بازی در سریال بزنگاه را می توان اصلی ترین کاری نامید که باعث شهرت شریفیان شد . پس از این کار بازی در سریال دردسر های عظیم و پنچری او را به طور کامل در ذهن مخاطبین تلویزیونی جا انداخت.

تصویر

ازدواج بهشاد شریفیان

بهشاد شریفیان سالها پیش ازدواج کرده و متاهل است. وی در مورد مراسم ازدواجش می گوید: در روز عروسی ام تا ساعت ۱۴ در مغازه بودم، وقتی رفتم خانه عاقد آمده بود، آن قدر دیر رسیدم که فقط تونستم سرم را بشویم، خوش بختانه همه چیز به خیر گذشت و روز بعد ۸ صبح در مغازه بودم.

اخلاق در کاسبی

شریفیان می گوید : در تمام سالهای فعالیتم با مشتریانش نه بعنوان یک بازیگر سینما و تلویزیون، بلکه به عنوان یک کاسب مردمدار رفتار می کند.

تصویر

کارهای اخیر بهشاد شریفیان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ از جمله کارهای اخیر و دیده شده بهشاد شریفیان است. وی همچنین در یکی از سریال های نمایش خانگی به نام مانکن ساخته حسین سهیلی زاده نقش آفرینی می کند. آقای شریفیان در این سریال نقش ناپدری نازنین بیاتی را برعهده دارد. سریال مانکن بسیار پرطرفدار بوده و هر دوشنبه از شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد. امیرحسین آرمان از نقش آفرینان اصلی این سریال می باشد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود