زندگی خصوصی میثم ابراهیمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

1 4,391

میثم ابراهیمی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است. در رشته موسیقی فوق دیپلم و در رشته مدیریت فرهنگی لیسانس دارد

بیوگرافی میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی خواننده پاپ ایرانی متولد هشتم شهریور سال 1364 در شهر تهران است. ابراهیم فارق التحصیل رشته مدیریت فرهنگی و دیپلم موسیقی دارد.

تصویر

خانواده

میثم ابراهیمی فرزند آخر خانواده بود و دارای یک خواهر و برادر میباشد.او هم اکنون ساکن منطقه ای در شمال شرق تهران هستند.

شروع فعالیت

می گوید از کودکی می خواندم، یادم است در گروه های سرود عضو بودم، گروه سرود تواشیح و گاهی هم در هیئت ها می خواندم آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود زیاد هم به موسیقی بها داده نمیشد.

تصویر

مشوق های میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی از همان دوران کودکی قراعت قرآن را آغاز نمود. این خواننده مشوق های اصلی خود را حاج آقا سید علوی و مهندس سید موسی حسینی کاشانی معرفی کرده است.

اولین آهنگ تا سریال دردسرهای عظیم

اولین بار در سال ۸۶ برای شبکه سه خوانده است، آهنگی که بیش از دو سال در آنتن شبکه بود و همان شد که بیشتر تلاش کند و آهنگ های بهتری رو آماده کند صدای او با خواندن تیتراژ و تک اهنگ های سریال دردسر های عظیم شناخته شد. و شهرت وی با تیراژ سریال دردسرهای عظیم دوباره اوج گرفت.

تصویر

شهرت با وطنم

در سال 1383 وقتی 19 ساله بود قطعه آهنگی بنام وطنم را خواند و خودش به مرکز موسیقی برد و همان شب این اثر از صدا و سیما پخش شد و تا الان مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

رمز موفقیت

تنها رمز موفقیت من صبوری بود، خیلی از دوستان من صبر نمیکنند من سال ۱۳۸۵ شروع کردم خیلی از خواننده ها آن زمان نبودند اما صبر ده ساله من به ثمر نشست همیشه سعی کرده ام کاری را انجام بدم که در چهار چوب و ضوابط و قانون باشد، سعی کرده ام آهنگی را بخوانم که با محتوا باشد، هستند کسانی که آهنگهایی رو خوانده و چند ماه اسمشان بوده اما بعد از مدتی اوت شدند.

تصویر

داور برنامه سه شو

وی در بخش مسابقه صدا برنامه سه شو بعنوان داور حضور داشت.

بازیگری

او بعنوان خواننده در نقش خودش در فیلم حس خوب زندگی بکارگردانی فرناز امینی در سال 1395 بازی کرد و خوانندگی تیتراژ این فیلم رو نیز بر عهده گرفت.

تصویر

شغل دوم

شغل دیگری به جز خوانندگی ندارم و در همین راستای موسیقی فعالیت دارم گاهی آهنگسازی می کنم اما درگیرش نمی شوم، تنها تمرکز را روی آهنگ ها و خواندنم گذاشتم .

تغییر سبک میثم ابراهیمی

ابراهیمی به تغییر سبک و رویه خود در موسیقی اشاره کرد و افزود:این تغییر و پریدن از ریتم غمگین و آرام به شاد و تند، خواسته مردم است. من یک خواننده هستم و هرچه مردم دوست داشته باشند را می خوانم. گرایش خودم بیشتر به سمت کارهای غمگین است اما نظر و حرف مردم برای کارم در اولویت است .

غذا و رنگ مورد علاقه

در میان رنگ ها، رنگ سفید و در میان غذاها قرمه سبزی را بیشتر از همه دوست دارم به صورتی که حتی اگر سیر هم باشم باز به خوردن قرمه سبزی تمایل دارم .

تصویر

ازدواج

میثم ابراهیمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

اولین کنسرت

ابراهیمی پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، سرانجام 16 دی ماه 1394 نخستین اجرای زنده اش در تهران را در سالن همایش های برج میلاد برگزار کرد.

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جان جان

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. مهران می‌گوید

    آقای با عشق من مهران هستم اهل اصفهانم خیلیم دوست دارم آرزو دارم یه بار باهم سلفی بگیریم

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود