زندگی خصوصی فرناز قاضی زاده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 8,955

فرناز قاضی‌زاده (۱۲ آذر ۱۳۵۳ ،تهران) روزنامه‌نگار و یکی از مجریان شبکهٔ تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی است. قاضی زاده در کارنامهٔ خود کار در روزنامه‌هایی چون حیات نو، زن، نشاط، ایرانیان، هم میهن و همچنین هفته نامه‌هایی چون هفته‌نامه خانه را دارد.

بیوگرافی فرناز قاضی زاده

خانواده

فرناز قاضی زاده یک پسر به اسم مانی دارد که درشهریور سال ۱۳۸۱ به دنیا آمد. فرناز برادر زاده علی اکبر قاضی زاده، روزنامه نگار باسابقه، و خواهر بزرگتر ساناز قاضی زاده از خبرنگاران و گوینده های شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال است.

تصویر

شروع فعالیت در ایران

فرناز قاضی زاده نخستین بار در سال ۱۳۷۵ در هفته نامه خانه و مؤسسه روزنامه نگاران جوان مشغول به کار شد. وی مدتی نیز در هفته نامه خانه سردبیر سرویس خبر و گزارش بود. بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به روزنامه ایرانیان رفت اما روزنامه ایرانیان مدتی بعد به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد. در پی این تعطیلی، قاضی زاده به روزنامه زن رفت و در سرویس اجتماعی این روزنامه مشغول به کار شد. او در جریان قتلهای زنجیره ای خبرنگار روزنامه زن در این مورد بود. وی در فروردین ۱۳۷۸ به روزنامه نشاط رفت. پیوستن به این روزنامه سرآغاز همکاری وی با سرویس اجتماعی مجموعه مطبوعاتی جامعه روز شد. او هم زمان در روزنامه آفتاب امروز هم، در سرویس فرهنگی این روزنامه مشغول بود که در نهایت در اردیبهشت ۱۳۷۹ وتوقیف دست جمعی روزنامه ها فعالیتش را در روزنامه هم میهن به مدیر مسئولی غلامحسین کرباسچی ادامه داد.

تصویر
ورود به تلویزیون

وی از بهار ۷۹ به مدت چند ماه فعالیت خود را در قالب اجرا و گزارشگری برنامهٔ علمی کاوش که کاری از گروه علمی شبکه یک و تهیه کنندگی آن را همایون خیری عهده دار بود پی گرفت. حسین درخشان هم مدتی مجری این برنامه بود و هم زمان در ماهنامه تخصصی الکترونیک با عنوان سیلیکون فعالیت می کرد. قاضی زاده در پایان همان سال کار با ویژه نامه آخر هفته، حیات نو را آغاز کرد و بعد معاون سرویس اجتماعی حیات نو شد. دبیر سرویس مهرداد خلیلی بود درست سال بعد که مهرداد خلیلی به روزنامه ایران رفت دبیر سرویس شد و تا تعطیلی روزنامه، در آن سمت باقی ماند. پس از آن فعالیتش را با گروهی ادامه داد که قصد تأسیس خبرگزاری میراث فرهنگی ایران (CHN) را داشتند. تا شهریور سال بعد(۱۳۸۲)، در سمت دبیر سرویس خبر از شهرستان ها، در خبرگزاری میراث فرهنگی ماند. وی سپس در روزنامه یاس نو مشغول به فعالیت شد و تا قبل از خروج از ایران به عنوان عضو شورای سردبیری یاس نو در این روزنامه فعالیت می کرد.

مهاجرت

فرناز قاضی زاده در سال ۱۳۸۲ ایران را به مقصد هلند ترک کرد و سپس در انگلستان سکونت گزید. در سال ۲۰۰۵ میلادی، به همراه مسعود بهنود، نوشابهٔ امیری، هوشنگ اسدی و حسین باستانی، عضو گروه اولیه ای بود که روزنامه اینترنتی روزآنلاین را راه اندازی کرد و برای مدتی در آن کار کرد.

ازدواج

فرناز قاضی زاده همسر سینا مطلبی است. این دو در سال ۱۳۷۸ در روزنامه “نشاط” آشنا شدند و در مهر ۱۳۸۰ ازدواج کردند.حاصل این ازدواج، مانی، پسر آنهاست که درشهریور سال ۱۳۸۱ به دنیا آمد.

تصویر
ورود به بی بی سی

وی در فوریهٔ ۲۰۰۵، به عنوان تهیه کنندهٔ رادیو، به استخدام بی بی سی فارسی درآمد. فرناز در بی بی سی، علاوه بر تهیهٔ گزارش، به عنوان مجری برنامه های رادیویی، جام جهان نما، چشم انداز بامدادی، روز هفتم و صدای شما کار کرد تا این که در سال ۲۰۰۹ به عنوان مجری تلویزیون فارسی بی بی سی کار خود را آغاز کرد. قاضی زاده در سال ۲۰۱۳ در سفری به اسرائیل انتخابات این کشور را پوشش داد.

تصویر
بهایی شدن فرناز قاضی زاده و همسرش

فرناز قاضي زاده كه بلافاصله پس از خروج از ايران كشف حجاب كرد، پيش از اين نيز نشانه هايي از خارج شدنش از اسلام از خود بروز داده بود اما اين نشانه ها براي اصلاح طلبان نه تنها مهم نبود بلكه پس از خروج از ايران به همراهي و همكاري ادامه دادند. علاوه بر فرناز قاضي زاده و همسرش سينا مطلبي كه به واسطه تلاش چشمگير بهروز آفاق بهايي شده اند، خواهر فرناز قاضي زاده نيز در يكي ديگر از شبكه هاي ضدانقلاب لندن يعني “من و تو” فعاليت خود را آغاز كرده است؛ شبكه اي كه تعداد قابل توجهي از عوامل آن بهايي هستند و از بيان بي شرمانه ترين توهين ها عليه مقدسات اسلام در برنامه هاي اين شبكه و يا حتي صفحات خود در فضاي مجازي هيچ ابايي ندارند.

درباره رابطه و نقش موثر شبكه بي بي سي فارسي در تبليغ فرقه ضاله بهائيت تا كنون مطالب و مستندات فراواني منتشر و يا پخش شده است اما نكته مهم تر اين است كه اين فرقه به واسطه عوامل سرشناس خود در بي بي سي فارسي همچنان در حال  جذب حداكثري است.

* بهروز آفاق مسئول بهايي كردن كاركنان و مجريان بي بي سي فارسي
بهروز آفاق تبريزي يا به عبارت ديگر “بهروز يوسف زاد” كه از آوريل 2006 رياست منطقه آسياي بي بي سي را برعهده دارد، از عوامل اصلي راه اندازي شبكه بي بي سي فارسي محسوب مي شود. اما اين تنها نقش مهم او در اين شبكه نيست؛ بهروز آفاق از عوامل اصلي فرقه ضاله بهائيت در شبكه بي بي سي است كه نقش موثري در بهايي كردن تعداد قابل توجهي از كاركنان و مجريان اين شبكه داشته است چرا كه او دغده اي به نام وطن ندارد و تمام انديشه اش اجراي دستورات ” MI6  ” است!

فرناز قاضي‌زاده و همسرش بهائي شدند

از جديدترين دستاوردهاي بهروز آفاق براي فرقه ضاله بهائيت، مي توان به بهايي شدن سينا مطلبي از سردبيران شبكه بي بي سي و همسرش فرناز قاضي زاده مجري اين شبكه اشاره كرد؛ آفاق اين زن و شوهر كه در ايران براي رسانه هاي دوم خردادي فعاليت مي كردند اما پس از فرار از كشور به جرگه مزدوران رسانه هاي ضدانقلاب پيوستند را طي مراسمي خاص بهايي كرد تا 2 نفر ديگر نيز به جمع بهايي شدگان بي بي سي فارسي اضافه شوند.

سينا مطلبي پيش از آنكه اوايل دهه 80 در ماجراي پرونده تعدادي از عناصر ضدانقلاب كه در قالب وبلاگ نويسي فعاليت مي كردند، بازداشت شود، به عنوان سرويراستار با بي بي سي همكاري مي كرد اما پس از احضار و بازداشت از ايران گريخت و به تركيه رفت.

سينا مطلبي پس از خروج از ايران در تركيه مستقر شد و پس از آنكه فرناز قاضي زاده پس از جدا شدن از همسر سابقش به تركيه گريخت، در آنجا با هم ازدواج كردند.  مطلبي پس از مدتي راهي هلند شد و با جذب بودجه هاي اين كشور عليه ايران، به همكاري ميز رسانه سازمان جاسوسي هلند پرداخت و كوشيد كه فعاليتهاي رسانه اي خود را از هلند عليه ايران سامان دهد اما خيلي زود و در راستاي بازدهي بيشتر، جذب سرويس جاسوسي انگليس شد و مزدور بي بي سي فارسي لقب گرفت.

فرناز قاضي زاده نيز بدون گذراندن دوره هاي آموزشي و آزمون هاي بي بي سي به استخدام بي بي سي فارسي درآمد  و پس از فعاليت در راديو بي بي سي، مجري تلويزيون فارسي بي بي سي شد. جالب توجه اينكه وي در طول فعاليت خود در رسانه هاي داخلي ايران، همواره از خبرنگاران روزنامه هاي زنجيره اي و دگرانديش مانند “نشاط”، “توس”، “جامعه”، “حيات نو اقتصادي” و “مجله گلستانه” بوده و آخرين رسانه اي كه از آن به خارج از كشور گريخت نيز روزنامه “ياس نو” به مديرمسئولي محسن ميردامادي” دبيركل حزب منحله مشاركت بود.

فرناز قاضي زاده كه بلافاصله پس از خروج از ايران كشف حجاب كرد، پيش از اين نيز نشانه هايي از خارج شدنش از اسلام از خود بروز داده بود اما اين نشانه ها براي اصلاح طلبان نه تنها مهم نبود بلكه پس از خروج از ايران به همراهي و همكاري ادامه دادند.

* خواهر فرناز هم در “من و تو” بهايي شد؟!
علاوه بر فرناز قاضي زاده و همسرش سينا مطلبي كه به واسطه تلاش چشمگير بهروز آفاق بهايي شده اند، خواهر فرناز قاضي زاده نيز در يكي ديگر از شبكه هاي ضدانقلاب لندن يعني “من و تو” فعاليت خود را آغاز كرده است؛ شبكه اي كه تعداد قابل توجهي از عوامل آن بهايي هستند و از بيان بي شرمانه ترين توهين ها عليه مقدسات اسلام در برنامه هاي اين شبكه و يا حتي صفحات خود در فضاي مجازي هيچ ابايي ندارند.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود