زندگی خصوصی ندا جناب مجری شبکه من و تو و دخترش + عکس های جالب و دیدنی

0 7,627

ندادا جناب در تاریخ 1359/08/21 در تهران متولد شد اما در شاهین شهر اصفهان بزرگ شد! او دانش‌آموخته کارشناسی رشته حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

بیوگرافی ندا جناب

ندا جناب متولد 23 فروردین 1359 در اصفهان از تهیه کنندگان و مجریان شبکه تلویزیونی من و تو است و برنامه منوتو پلاس را اجرا می کند. او دانش آموخته کارشناسی رشته حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است و اکنون در رشته علوم رسانه تحصیل می کند.

تصویر

تحصیلات

وی پس از اتمام دوره دبیرستان و رسیدن به سن 18 سالگی در دانشگاه نجف آباد اصفهان قبول شد و در رشته حقوق تحصیل کرد و پس از اخذ مدرک کارشناسی حقوق تصمیم گرفت در رشته ادبیات رسانه تحصیل کند و توانست مدرک لیسانس علوم رسانه را هم دریافت کند.

علاقه به بازیگری

وی از نوجوانی علاقه زیادی به مجری گری و بازیگری داشت و در دوران دانشگاه با گروه های فیلمبرداری همکاری می کرد.

تصویر

ازدواج وطلاق

ندا جناب در ایران یکبار ازدواج کرده است و صاحب دختری بنام نیکی است اما این ازدواج دوام نمیاورد و او بعد از طلاق به خارج از کشور مهاجرت می کند ندا جناب اوایل ازدواج خود را مخفی نگه میداشت اما بعد از گذشت مدتی عکس هایی از دخترش را در شبکه ای اجتماعی منتشر کرد.

تصویر

از طپش تا من و تو

شبکه طپش و بی بی سی فارسی اولین مکان هایی بود که او در آنها به عنوان مجری مشغول به کار شد و سرانجام مجری شبکه من و تو شد که بسیاری از مخاطبان شبکه من و تو بخاطر ندا جناب این برنامه را تماشا می کنند.

ندا جناب مجری من و تو پلاس

من و تو پلاس یک مجله تلویزیونی است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 19:00 به وقت ایران به صورت زنده و مستقیم پخش می شود. در این برنامه یک ساعته خبرهای داغ و متنوع از سراسر دنیا مطرح میشود.

تصویر

مورد علایق ندا جناب

ندا جناب : از بازیگری شهاب حسینی خیلی خوشم میاد و ایشون را بازیگر توانمندی میدانم و همیشه کارهایش را دنبال می کنم و از خوانندگان هم از صدای بابک جهانبخش خیلی خوشم میاد و از طرفدان پروپا قرص ایشون هستم.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود