زندگی خصوصی باربد بابایی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 7,881

باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان متولد ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۷ است. او در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده و از سال ۱۳۷۷ رسما و زمانی که تنها ۲۰ سال داشت وارد دنیای هنر و تئاتر شد و در دانشگاه گروه های تئاتر را مدیریت می کرد.

بیوگرافی باربد بابایی

باربد بابایی در روز ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل تحصیلی لیسانس زبان عربی از دانشگاه آزاد اسلامی ایران است .

تصویر

وضع مالی

پدرش در گذشته در خارج از کشور رستوران دار بود و همچنین خودش به عنوان شغل دوم با یکی از دوستان خود در هامبورک دفتر موسیقی و تهیه کنندگی و برگزاری کنسرت دارد.

تصویر

خصوصیات اخلاقی باربد بابایی

باربد بابایی می گوید: « فوبیای ارتفاع و غرق شدن دارد، ولی از هواپیما نمی ترسد. به استخر هم نمی رود، ولی می گوید آدم بی کله ایم، اگر احساس کنم کاری درسته سعی میکنم سیاست به خرج ندم و هر طور شده انجامش می دهم.»

مترجمی

علاقه اصلی او معطوف به به رشته کارگردانی بود اما به اصرار خانواده اش که دوست داشتند مترجمی بخواند، به اجبار این رشته ررا انتخاب کرد.

تصویر

شروع فعالیت

هنگامی که آقای مجری ۱۹ سال بیشتر سن نداشت و مشغول تحصیل در دانشگاه آزاد بود اقدام به تشکیل یک گروه تئاتری کرد و تقریبا ۳ سال به فعالیت در این گروه پرداخت.

حضور در شبکه ماهواره ای ایران موزیک

او در ابتدا مجری شبکه ماهواره ای ایران موزیک بود و سپس در شبکه مهاجر تی وی مشغول به کار شد. او در برنامه معروف شبه نسیم برنامه شب کوک هم اجرا داشت.

انتقاد از باربد بابایی به دلیل اجرا در ماهواره

منتقدان رسانه های ایران و حوزه صدا و سیما انتقاداتی جدی نسبت به حضور برخی از افراد را که در برنامه های ماهواره ای حضور داشته اند را مطرح کرده اند که باربد بابایی هم به دلیل اینکه قبلا در شبکه ماهواره ای حضور داشته است مورد انتقاد قرار گرفته است. او قبلا که در شبکه های ماهواره ای حضور داشت در کمال تعجب توانست مجوز تهیه کنندگی و اجرای یک برنامه در زمینه موسیقی به نام شب کوک را از مسئولان شبکه تازه تاسیس نسیم بگیرد.

تصویر

شروع بازیگری

با تئاتر و نمایش پرتگاه سال 1377 بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد، در سال 79 برای اولین بار در سریال روزهای بیاد ماندنی شبکه اول نقش فرعی رو ایفا کرد و در چندین تله فیلم نیز حضور داشت.

برنامه شب کوک شبکه نسیم

مجری برنامه شب کوک باربد بابایی است که سال ها پیش او را در شبکه ای به نام ایران موزیک و به عنوان یک مجری تخصصی موسیقی در ماهواره می شناختیم. داریوش شهریاری چهره شناخته شده موسیقی پاپ هم نویسنده این برنامه است و مدیریت تولید آن را نیز برعهده دارد. ضمن اینکه هادی و مجبد دمیرچی هم تهیه کننده های شب کوک هستند. حضور و معرفی خواننده های جوان و تازه نفس خط مشی اصلی برنامه شب کوک است.

تصویر

مجری برتر

او در یک نظرسنجی اینترنتی توانست جز دو مجری برتر از نظر تیپ مخاطبان قرار بگیرد.

خوانندگی و نوازندگی

باربد به دلیل بازی کردن در یک فیلم، گیتار را آموخت و آهنگ تیتراژ را هم خواند. او هنوز به صورت جدی حرفه خوانندگی را دنبال نکرده است و امیدواریم که دنبال نکند!

تصویر

ماجرای ازدواج باربد بابایی

باربد بابایی ازدواج کرده و صاحب دو دختر ۱۶ ساله که دوقلو می باشند با نام های آیلین و شایلین است. مدتی بود که شایعه شده بود غزل حشمت همسر او است اما این شایعه درست نیست. باربد بابایی و غزل حشمت بعنوان همکار مدتی مجری گری برنامه کودک را برعهده داشتند و شایعه ازدواج این دو بر اساس اون برنامه شکل گرفته، که کذب است.

منبع:ساعدنیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود