پوریا زراعتی و همسرش کیست؟/ عکس های جذاب و دیدنی

0 11,855

پوریا 23 ساله از دست اندرکاران بخش خبر تلویزیون من و تو است. پوریا از سال 2007 در شهر لندناقامت دارد.

پوریا زراعتی کیست؟

وی متولد ۱۳۶۵ بوده که در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده و مدارک خود را از دانشگاه برونل لندن دریافت نموده است به عنوان تهیه کننده و برنامه ساز شبکه من و تو فعالیت دارد او بهایی بوده و پدر و مادرش سال ها از ایران مهاجرت کرده اند.

تصویر

کارشناس اتاق خبر

او در برنامه اتاق خبر که بیشتر وقت این کانال را به این برنامه اختصاص داده اند سعی می کند با تشکیل میزگرد و تبادل نظر از افرادی از دشمنان اصلی سیاست های ایران است کارشناسی کرده و صحبت های آنها را منعکس کند.

خرید و فروش املاک

پوریا همزمان با تحصیل،به خرید و فروش املاک پرداخته و با تعدادی از اعیان و اشراف ایرانی خارج نشین در لندن از جمله “لرد داوود آلیانس” در حال مراوده است. این مجری بخش اتاق خبر “من و تو” برای پیشرفت در امور تجارتی اش به بهائیت تغییر دین داده است.

تصویر

بدبین کردن مردم به آینده ایران

کارشناسان باید نکاتی را ارائه بدهند که فقط ذهنیت مردم را نسبت به مسائل سیاسی اقتصادی و اجتماعی ایران به بدبینی کشانده و تلاش کنند که آینده ایران را آینده ای نامعلوم م و رو به فنا توصیف کنند.

حامی بهائیت

پوریا زراعتی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو که همگی از گروهک بهائیت طرفداری می کنند و در راستای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی اسلامی و بنیاد خانواده ها بنا شده استنیز بهایی می باشد.

تصویر

حمایت کننده شبکه من و تو

جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران از طریق این شبکه ها آغاز شده است حمایت کننده های آن اسرائیل و عربستان هستند.

حامی همجنسگرایان

پوریا زراعتی از حامیان سر سخت همجنسگرایان هست و در چندین برنامه صراحتاً از همجنسگرایان حمایت کرده و گفته است که باید جمهوری اسلامی ایران این حق را به همجنسگرایان بدهد تا آزادانه زندگی کنند!!!

تصویر

طرفدار پهلوی

او بارها اعلام کرده که از طرفداران رژیم شاهنشاهی است و با علیرضا پهلوی پسر شاه دوستی خانوادگی دارد.

ایده تجزیه ایران

وی چندی پیش ایده ای تجزیه طلبانه را مطرح کرد که بلافاصله مورد توجه “ربع پهلوی” قرار گرفت و از جانب وی به عنوان تاکتیکی برای از بین بردن نظام حاکم بر ایران معرفی شد!

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود