زندگی خصوصی شهاب تیام و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 774

شهاب تیام (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۹) یکی از خوانندگان ایرانی ساکن آمریکا بوده و در حال حاضر در ایالت کالیفرنیا است.

بیوگرافی شهاب تیام

شهاب تیام خواننده ایرانی ساکن آمریکا است که در 14 بهمن سال 1359 متولد شده است و اکنون نیز در ایالت کالیفرنیا زندگی می کند.

تصویر

خانواده

شهاب ۵ خواهر و دو برادر بزرگتر از خود دارد اصالتا از طرف پدر اهل نهاوند همدان و مادرش اراکی می باشد، شهاب علاوه بر خوانندگی در رشته خود شاغل است.

مهاجرت

شهاب تیام تا شانزده سالگی در ایران زندگی کرد و پس از آن به ترکیه و سپس به آمریکا مهاجرت نمود. وی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر می باشد. شهاب تیام چندی پیش پس از سال ها در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ به ایران مسافرتی کرد.

تصویر

شهرت شهاب تیام

او نخستین آلبوم خود را به کمک دوستش شهیاد قاسمی به نام “One” در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه کرد که آهنگ “دختر کابلی” در آن، مورد توجه واقع شد و باعث شهرت شهاب شد.

حاشیه های آهنگ دختر کابلی

شهاب تیام: در این ویدئو دختری با لباس هندی ميرقصه. من چند تا ايميل از کشورهای اروپايی مثل هلند و سوئد دريافت کردم و عزيزان افغانی يک مقداری کم لطفی کردن و به خاطر يک سری کوتاهی که شده، ايميل های تهديد آميزی برای من فرستادن! من کلی به خاطر اين قضيه واکنش دريافت کردم. انتخاب لباس خواست من نبود، انتخاب همون دختر افغانی بوده که توی ويدئو ميرقصه. من حقيقتش هيچ آشنايی با لباس های سنتی افغانی نداشتم و در اصل انتخاب اين لباس اين مشکل رو به وجود آورده بود. به خاطر همين من اينجا، به تمام همزبان های افغانی ميگم که همشون رو دوست دارم و به اميد خدا از اين به بعد مشکل ديگه ای پيش نمياد.

تصویر

سبک جدید

من در دوران نوجوانی که ۱۶ سالم بود به موسیقی هارد راک، متال، گیتار برقی و درامز خیلی علاقه داشتم. حتی دنبالش رفتم و شروع به یاد گرفتن درامز و یک سری سازهای ضربی کردم. به خاطر همین تصمیم گرفتم از این سبک های جدید در آلبوم هایم استفاده بکنم.

شعر گفتن شهاب تیام

شعر بيشتر آهنگ ها نوشته خودمه، آهنگ ها رو هم خودم، حتی در زمانی که فکر خوانندگی نبودم ساختم. وقتی به آمريکا اومدم و با شهياد عزيز آشنا شدم، تصميم گرفتم اين کارها رو به صورت حرفه ای دنبال کنم. دو تا از آهنگ های آلبومم هم شهياد درست کرده، آهنگ “صد دفعه گفتم” و “رنگ عشق“.

تصویر

رنگ مورد علاقه

رنگ مورد علاقه شهاب تیام مشکی و آبی هست ولی می گوید به رنگ مشکی علاقه خاصی دارم.

ازدواج

تصاویری از شهاب تیام با دختری به نام مهتا ضیغمی منتشره شده است اما از این که دو با هم ازدواج رسمی کرده اند یا خیر اطلاعاتی در دسترس وجود ندارد.

تصویر

آدرس پیج اینستاگرام شهاب تیام

https://www.instagram.com/shahabtiam_official/



منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود