زندگی خصوصی پانته آ مدیری مجری شبکه من و تو و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 6,769

پانته آ مدیری با نام اصلی نیلوفر مدیری، متولد اردیبهشت ماه ۱۳۴۸ در شهر زیبای کرمانشاه است.

بیوگرافی پانته آ مدیری

اومتولد 1350 استان کرمانشاه محله فیض آباد است. محلهٔ فیض آباد یکی از قدیمی ترین محله های کرمانشاه است و در نزدیکی یکی از پنج دروازه ورودی به شهر قرار داشته که در میان کرمانشاهیان به دروازهٔ یهودی ها معروف بوده است. طایفه مدیری ها از طوایف یهودی در کرمانشاه به حساب می آید و پانته آ نیز یک یهودی زاده است.
تصویر

خانواده

پدرش کارمند ساده ثبت احوال کرمانشاه و مخبر ساواک بود و مادرش تا یک سال بعد از تولد پانته آ (نیلوفر) در یکی از مدارس کرمانشاه مشغول تدریس بود. وی دارای دو برادر با نام های اردشیر و کوروش است که برادر بزرگترش کوروش، در سال 1987 بر اثر مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی در بریتانیا در گذشت؛ گفته می شود اردشیر همچون پانته آ باهوش و داری تحصیلات بالایی بوده است. برادر دیگر وی با نام کوروش اکنون دارای یک کافی شاپ در هامبورگ آلمان است و رابطه خوبی را خواهرش دارد اما به دلیل اینکه در جوانی به جرم سرقت مدتی در زندان گرفتار بود نتوانست تحصیلات خود را ادامه دهد و به همین دلیل برای حفظ آبروی خواهرش از او دوری می کند.برادر پانته آ در یکی از برنامه های به زندگی من خوش آمدید به صورت ناشناس در شبکه من و تو با قدی بلند و ادبیاتی شیوا ظاهر شد و از موفقیت های تجاری خود سخن گفت. پدر پانته آ هشت سال پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت و مادرش اکنون در خانه سالمندان لندن تحت مراقبت است).

دوران کودکی پانته آ

او با داشتن هوش بالا تحصیلات مقدماتی خود را در مدرسه پهلوی سپری کرد و هر سال بین شاگردان برتر استان بود و در مقطع دوم تحصیلی (راهنمایی کنونی) دچار مشکل شد، چرا که با آنالیز و رمز گشایی پرونده های ساواک یک سال پس از انقلاب مشخص شد که پدر پانته آ یکی از مخبرین سازمان اطلاعات و امنیت شاه بوده است. هر چند همان زمان مشخص شد که پدرش فقط یک خبرچین ساده بوده و گناهی نداشته است اما ترس از زندانی شدن سبب شد تا به همراه خانواده اش به ترکیه فرار کنند.

رادیو زمانه

پانته آ در حین تحصیل با گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی همکاری می کرد. وی به همچنین به دلیل آشنایی کامل با زبان انگلیسی و هلندی به یکی از مسئولین رادیو زمانه معرفی شد و به عنوان یکی از گویندگان رادیو زمانه در آمستردام هلند کار خود را آغاز کرد.
تصویر

مهاجرت

مهاجرت این خانواده از طریق ترکیه آغاز شد و پس از سه سال زندگی موقت در ترکیه به سوئد ختم شد.اما استعداد پانته آ مدیری و توجه پدرش سبب شد تا وی به عنوان دانشجو در دانشکده حقوق بریتانیا تحصیلات خود را ادامه دهد البته حقوق باعث نشد تا پانته آ مدیری این زن با استعداد از هنر دور بماند؛ وی پس از سه سال آموزش خانگی موفق شد تا یک نمایشگاه نقاشی رنگ روغن در خانه کوچک اجاره ای خود برپا کند و تعدادی از آثارش هم به فروش برسد گفته می شود او عاشق گوگوش خواننده زن کشور است.

اشتغال پانته آ مدیری

پانته آ چند سال پس از تحصیلات خود در قسمت انتشارات خاورمیانه یک ژورنال بریتانیایی مشغول ترجمه شد و این اولین قدم برای رسیدن به جایگاهی مهم تر بود.
اولین فعالیت و اولین رابطه عاشقانه جدی وی بر می گردد به افتتاح BBC فارسی، او در بخش تحریریه تازه ساز BBC با مهراب شهیدی آشنا شد که این رابطه به دلایلی عجیب حاصلی برای پانته آ نداشت. وی پس از پیشنهاد یکی از دوستان هنری اش کلاس های مقدماتی فن بیان را گذراند و به عنوان دوبلور و تهیه کننده سایه، در این شبکه مشغول کار پاره وقت شد اما سکه شانس او زمانی کار کرد که یک نماینده پس از رایزنی با BBC فارسی پنج نفر را برای پیش تولید کارهای ابتدایی شبکه ای جدید به نام من و تو انتخاب کرد که یکی از آن ها پانته آ مدیری بود.
تصویر

شبکه من و تو

پانته آ به همراه رها اعتمادی به سرعت شروع به جذب افراد مختلفی کردند و با ارائه طرح هایی همچون آکادمی موسیقی گوگوش و استفاده از این هنرمند شبکه را در زمانی کوتاه به موفقیت رساندند.اولین اجرای حرفه ای وی به عنوان مجری در برنامه تونل زمان بود، این برنامه جالب و زیبا که از آرشیو مجلات استفاده می کرد زود تر از اتاق خبر ضبط شد تا در صورت کمبود برنامه به روی آنتن من و تو برود . با پخش تونل زمان پانته آ نشان داد که با سواد، زیبا و خوش شانس است.

همسر و فرزندان

پانته آ مدیری رابطه عاطفی با هیچ مردی نداشته و هیچ وقت ازدواج نکرده است اما باید گفت که وی تقریبا سه سال پیش با دریافت اسپرم از انجمن اهدا کنندگان اسپرم بریتانیا و تخمک فریز شده خود، صاحب یک فرزند به نام جانان شد .اگر چه هویت دهنده اسپرم هرگز مشخص نمیشود اما با کمک چهره شناسی می توان گفت که پدر فرزند وی یک اروپایی است .
تصویر

شایعه همجنس گرا بودن پانته آ مدیری

شاید پانتآ مدیری مجری خوبی باشد اما وی هرگز نتوانست هیج مردی را جذب کند گفته می شود شیدا همکار وی بارها به او مردان جوان و خوش پوشی معرفی کرده تا پانته آ تنها نباشد اما به گفته شیدا در یک جمع دوستانه ” من به پانته مدیونم ناراحت می شوم که خودش را از لذت همسر محروم کرده است اما او هیج حسی به مرد ها ندارد و هر چه قدر تلاش کردم او را به جایگاه اصلی خود در روابط عاطفی برسانم اما موفق نشدم گویا پانته آ فقط حواسش به زن هاست.
تصویر

مهاجرت غیرقانونی

پانته آ مدیری مجری سابق «من وتو» که اجرای برنامه های «اتاق خبر» و «تونل زمان» این شبکه را برعهده داشت و مجری حال حاضر شبکه «ایران اینترنشنال»، به خاطر انجام مشاوره های غیرقانونی در زمینه مهاجرت غیرقانونی (قاچاق انسان) متهم شناخته شد.

وی طی دادگاهی در بیستم جولای محکوم به پرداخت هزار و دویست پوند گردید. مجری اشاره شده همچنین مجبور به پرداخت غرامت هزار و صد پوندی و مبلغ نهصد و نود پوند بابت هزینه اتهاماش در دادگاه شد. «پانته آ مدیری» پس از مشکلی که برای او بوجود آمد، از شبکه «من و تو» خارج و به شبکه ماهواره ای «ایران اینترنشنال» که روزنامه گاردین پیش از این از تامین بودجه آن توسط دربار سعودی خبرداده بود، پیوست.

مجریان شبکه من و تو از نگاه جناح های مذهبی

شبکه من وتو با مجریان فاسد،پانته آ مدیری،پریسا سحرخیز،تیام و … علاوه بر این گرایش جنسی دو تن از مجریان مرد این تلویزیون یعنی «تیام بصیری و امید خلیلی» از دیگر حواشی شبکه انگلیسی من وتو بود

که البته از جانب این دو مجری نه تنها تکذیب نشد بلکه آنها با انتشار کامنتی در فیس بوک به این انحراف جنسی اشاره کرده و آن را جزئی از واقعیت موجود دانستند که به هیچ عنوان قابل سرزنش نیست!

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود