زندگی خصوصی سالومه سیدنیا مجری من و تو و همسرش

0 4,251

سالومه سیدنیا متولد ۱۸ اردیبشت ۱۳۵۶ در تهران، مجری و تهیه کننده است. سالومه سیدنیا یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو است. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا متولد 18 اردیبشت 1356 در تهران، مجری و تهیه کننده است. سالومه سیدنیا یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو است. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد.

تصویر

ازدواج سالومه سیدنیا

در سال 1390 اولین دوره آکادمی گوگوش برگزار گردید که با برنده شدن سروش تهرانی همراه بود، در همین برنامه سالومه که مجری پشت صحنه آکادمی بود با سروش تهرانی آشنا شد و با هم ازدواج کردند، طولی نکشید که روابط این زن و شوهر سرد شد و در نهایت این دو از هم طلاق گرفتند.

تصویر

علت طلاق

سروش تهرانی در سال 1395 علت این طلاق را اینچنین عنوان کرد:

درست پنج سال پیش و بعد از برنده شدن در آکادمی گوگوش من و سالومه با هم ازدواج کردیم این اتفاق مهمی تو زندگیم محسوب میشد. همانطور که فهمیده بودم سالومه انتخاب خوبی بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم گرایشاتمون یکی نیست و نمی تونیم آرامشی که برای اون زندگیمون رو شروع کرده بودیم به دست بیاوریم به همین دلیل با آرامش کامل تصمیم به جدایی گرفتیم، اما سالومه سیدنیا مدتی بعد از انتشار این توئیت اعلام کرد اصلا ازدواج نکرده است.

تصویر

علاقه مندی های سالومه سیدنیا

سالومه همیشه عاشق کسب تجربه های جدید و دنبال انجام کارهای ماجراجویانه و نوآوری بوده است که باعث شد به سمت کار خبرنگاری و تلویزیونی کشیده شود ، حیوانات را خیلی دوست دارد، از خوردن غذاهای جدید لذت میبرد، به فیلمهای رومانتیک ،اکشن و معماگونه علاقه مند است، موسیقی را خیلی دوست دارا بطوریکه کلاس آواز رفته و میتواند پیانو بنوازد.

مهاجرت

بعد از تصمیم به مهاجرت برای ادامه تحصیل در انگلستان وارد حوزه خبری شبکه بی بی سی فارس شد، سپس با شروع فعالیت شبکه من و تو او جز اولین مجریان این شبکه بود.

تصویر

حاشیه ها

حمله سالومه سیدنیا به احسان علیخانی

سالومه سیدنیا مجری جنجالی شبکه فارسی زبان من وتو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به شدت احسان علیخانی را مورد انتقاد قرار داد و با الفاظی مثل دزد و مال مردم خور حسابی از خجالت مجری جوان عصرجدید در امد و اشاره ای به ماجرای کمک به سیل زده ها و دستمزد میلیاردی احسان علیخانی در عصر جدید داشت و همچنین در پاسخ به کامنت یکی از کاربران تهدید به افشای سند این فساد ها کرد.

تصویر

شکست در اجرا

بدنامی های «سالومه سیدنیا» و شکست های پی در پی وی در اجرا و برنامه سازی سبب شد تا وی نسبت به دیگر عوامل شبکه «من و تو»، کمتر حق برنامه سازی و اجرا داشته باشد. وی اکنون پس از مدت ها اجازه روی ایر بردن “سالی تاک”، برنامه تکراری سال های دور را پیدا کرده است. برنامه ای که همراه با اعتراض های شدید مخاطبان بود. به اذعان کارشناسان سالی تاک شروع منفور شدن سالومه نزد اذهان بینندگان من و تو به حساب می آید. اما چرا پس از اعتراض های مخاطبین، منفور شدن سالومه و شکست پروژه سالی تاک دوباره سالومه اصرار بر ادامه این برنامه را دارد خود جای سوال دارد که البته شاید ایده نداشتن وی بر برنامه سازی های جدید او را مجبور به ادامه دادن این پروژه شکست خورده کرده است.

منبع:ساعدنیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود