زندگی خصوصی سعید شایسته خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 750

عباس مبارکی (زاده ۲۵ مهر ۱۳۵۸ در ورامین) با نام هنری سعید شایسته خوانندهٔ اهل ایران است.

بیوگرافی سعید شایسته خواننده

عباس مبارکی متولد 25 مهر سال 1358 در شهر ورامین است و با نام هنری سعید شایسته شناخته می شود.دوران خردسالی پدرش را از دست داده است، و از کودکی آکاردئون می زد.

تصویر

خانواده

سعید شایسته در کارخانه قند ورامین به دنیا آمده است. پدرش تکنسین برق کارخانه بود و مادر او سرپرست بخش خیاطی کارخانه بود، صدای خوبش را از پدرش به ارث برده و مادربزرگش هم فی البداهه شعر می گفت.

ازدواج

سعید شایسته سال ها پیش یک ازدواج ناموفق داشته که منجر به طلاق شده است و اکنون مجرد هست و می گوید فعلا قصد ازدواج ندارد و به شدت با کارش و موسیقی درگیر هست.

تصویر

ورزش مورد علاقه

سعید شایسته به ورزش کشتی هم مشغول بود و کشتی گیری حرفه ای بود، اما بعد از مدتی به ورزش بدنسازی علاقمند شد و همچنان این رشته را با علاقه دنبال می کند.

شروع فعالیت خوانندگی از کودکی

او در سنین پایین به عنوان خواننده در گروه موزیک شهر ورامین در عروسی ها شروع به کار کرد و مدتی هم عضو گروه موسیقی یاران در تهران بود و در مراسمات مختلف برنامه اجرا می کرد.

تصویر

مهاجرت

در سال 1374 از ایران مهاجرت کرد بعد از مدتی سکونت در دبی توانست اقامت سوئد را بگیرد و در سال 1384 آلبوم خود به نام قصر گلی را منتشر کرد.

شهرت

با این که نخستین آلبوم به نام قصر گلی در سال ۱۳۸۴ منتشر شد اما موفقیت او با آلبوم گلی از سال ۱۳۸۶ شروع شد که ترانه گلی به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

تصویر

علاقه به بازیگری

در مدرسه در مقطع راهنمایی جزوه گروه سرود و تئاتر مدرسه بودم و از همان دوران به صحنه علاقه زیادی داشتم و الان هم بازیگری و در صحنه بودن را دوست دارم و امیدوارم روزی به عنوان بازیگر، ایفای نقش کنم.

غذای مورد علاقه

غذاهای ایرانی را دوست دارم به خصوصی قورمه سبزی را که از غذاهای مورد علاقه ام است البته چلو ماهیچه را هم دوست دارم .

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود