زندگی خصوصی فرشید خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 7,861

فرشید امین، با نام اصلی فرشید امین‌طینت (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۵۵ در اهواز، خوزستان) خواننده آهنگساز، نوازنده و ترانه‌سرا ایرانی موسیقی پاپ ساکن لس‌آنجلس است.

بیوگرافی فرشید امین

فرشید امین متولد ۱۷ فروردین ۱۳۴۵ در اهواز، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ریاضی از دانشگاه انگلستان است، بجز خوانندگی ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و آهنگساز است.
تصویر

مهاجرت

فرشید امین در ۶ماهگی درکنار خانواده اش به تهران رفتند. تا ۱۱سالگی در تهران در محله ای به اسم «عباس آباد» زندگی می کردند، و بعد با خانواده به انگلستان سفر کردند.

شروع فعالیت هنری

ساز زدن را با گیتار در ۱۲ سالگی شروع کرد. سپس شروع به یادگیری پیانو کرد، بصورت حرفه ای در زمان دبیرستان و دانشگاه با یک گروه موسیقی آمریکایی بنام فیر آو هیومن به عنوان شاعر و نوازنده گیتار شروع کرد.
تصویر

زبان انگلیسی

در دانشگاه در رشته علوم ریاضی تحصیل کردم اما در کنارش گرامر انگلیسی هم می خواندم تا بتوانم به راحتی آهنگ هایی با این زبان بنویسیم. برای منی که سالها از ایران دور بودم خواندن کتاب های فارسی کمک زیادی می کرد تا لهجه نگیرم، : اشعار خیام، شاملو، آثار پزشکزاد، کارهای صادق هدایت، اعتصامی می خواندم. در زبان انگلیسی هم آثار کسانی مثل نیچه و کارلوس کاستاندا را خوانده بودم.

ازدواج

من قبل از ازدواج با همسرم 5 سال با همدیگر آشنا بودیم و بعدا تصمیم به ازدواج گرفتیم و دو تا بچه دارم و خدا را شکر از زندگیم راضی هستم .
تصویر

تغییر سبک

در سال ۱۳۷۷ بعد از سالها فعالیت در گروه های انگلیسی شروع به نوشتن ترانه آهنگ نسترن کرد، بعد از استقبال باور نکردی از این ترانه و شهرت یک شبه از سال ۷۹ دیگر تمام فعالیت هایش با موسیقی فارسی همراه شد.

ترانه سرایی و اجراهای مشهور

او تمام ترانه های خود را سروده و آهنگسازی کرده است. از جمله اجرای او می تواند به اجرای ترانه صلح و پیروزی در ضیافت پیروزی باراک اوباما اشاره کرد که توسط حزب دمکرات در کالیفرنیای جنوبی ترتیب داده شده بود.
تصویر

ایرانی بودن فرشید امین

من همیشه خواننده ایرانی خواهم بود. خون ایرانی در رگ های من است، زبان فارسی عشق من است و موزیک فرنگی من در کنار کار ایرانی ام خواهد بود.

بزرگ ترین انقلاب زندگی

سیگاری بوده و حدود ۱۰ سال پیش سیگار رو ترک کرده که در اینباره می گوید اراده ی بسیار قوی می خواهد او این کار رو بزرگترین انقلاب زندگی اش می داند بهترین ترانه اش رو “نسترن” می دونه.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود