زندگی خصوصی امید خواننده ایرانی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 1,541

امید سلطانی با نام هنری امید (متولد ۶ مرداد ۱۳۴۵) خوانندهٔ پاپ ایرانی است.

بیوگرافی امید

امید سلطانی خواننده پاپ ایرانی متولد 6 مرداد سال 1341 در شهر ازنا در استان لرستان است. امید سلطانی در سال 41 در شهرستان ازنا به دنیا آمد. امید دارای چهار خواهر و 4 برادر است، پدر وي حاج حسین نام دارد ولی ایشون در قید حیات نیستند.

تصویر

شروع فعالیت

هنگامی امید فهمید صدا دارد که 9 سال بیشتر نداشت . در نقاشی کشیدن مهارت بسیار خاصی دارد همان طور که این مهارت به دخترش یاسمین نیز رسیده است. همچنین علاقمند به هنر خطاطی نیز می باشد.

حضور امید در جبهه

امید در سن 18 سالگی به جبهه رفت و مدتی را در جنگ ایران و عراق حضور داشت.

تصویر

مهاجرت به ترکیه

امید برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرد و در رشته مهندسی معماری مشغول به تحصیل شد. در آنجا برای تأمین نیاز مالی در کاباره ها به خواندن پرداخت.

اولین آلبوم

آشنایی امید با آهنگ ساز معروف زنده یاد کیومرث سلیم پور در استانبول موجب تولید اولین آلبوم و تغییر مسیر زندگی او از ترکیه به سمت آمریکا شد اولین آلبوم امید در سال 1992 با موفقیت کم نظیری رو به رو شد. بعد از موفقیت این آلبوم، ثمرهٔ آن سال ها چهار آلبوم دیگر به نام های «هر دو عاشق» (۱۹۹۴)، «سربلند» (۱۹۹۵)، «حضرت عشق» (۱۹۹۷) و «پرسه های عاشقانه» (۱۹۹۸) بود.

تصویر

ترک آمریکا و دور شدن از موسیقی

او پس از ارائه آلبوم پرسه های عاشقانه به علت پایان مهلت حضورش در آمریکا مجبور به ترک این کشور و مهاجرت به اسرائیل شد. حضور در سرزمین های اشغالی و دور شدن از صحنه هنر امید را سخت دچار عذاب کرد. و باعث شد چند سالی از دنیای هنر دور بماند. او پس از چند سال باز هم به آمریکا بازگشت و فعالیتش را از سر گرفت. آلبوم پیروزی را در سال 2002 پس از سال ها دوری از موسیقی منتشر کرد. پس از این امید کنسرت های مختلفی در شهرهای مختلف برگزار کرد.

همکاری با مدرن تاکینگ

او در سال ۲۰۱۳ به همراه توماس آندرس از اعضای گروه مدرن تاکینگ، ترانه ای را با نام ما یکی هستیم (به انگلیسی: We are one) اجرا کرد. این ترانه که شعر آن را مریم جلالی سروده و تهیه کنندگی آن را فرهاد زند بر عهده داشت در ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ارائه شد. مضمون کلی آهنگ به مفهوم جهانی متحد اشاره دارد.

تصویر

امید و مهران مدیری !

امید سلطانی در گفتگویی اعلام کرد مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطه خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم اما مهران مدیری این موضوع را تکذیب کرد.

تصویر

ازدواج

امید سلطانی متاهل است و با دختری بنام آرزو سالها پیش ازدواج کرده است . این زوج صاحب دختری بنام یاسمین می باشد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود