بیوگرافی شهرام کاشانی خواننده و همسرش تا علت مرگ

0 6,575

شهرام کاشانی با نام هنری شهرام کی (زاده ۱۶ تیر ۱۳۵۵ در رم، ایتالیا، اصالتا اهل اردبیل درگذشت 6 مرداد 1400) خواننده ایرانی است. شهرام کاشانی در دوران نوجوانی ایران را ترک کرد. چند سال را در کشور ترکیه زندگی کرد که به گفته خودش به زبان ترکی مسلط است واصالت اردبیلی دارد.

بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام کاشانی خواننده پاپ ایرانی متولد 1353/04/16 در شهر رُم ایتالیا می باشد. شهرام مدت زمانی در کار خوانندگی غیبت داشت و حضوری کمرنگ اما دوباره رنگ و رویی به حضورش در این عرصه می دهد.

تصویر

شروع فعالیت

شهرام زمانی که نوجوانی بیش نبود ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده و با تسلط بر زبان ترکی چند سالی را به اقامت در این کشور گذراند. سپس در سن 18 سالگی شروع به کار خوانندگی کرده و سه سالی را در شهر دبی به کار خوانندگی پرداخت و سپس به لس آنجلس مهاجرت کرد و تا به اکنون در آنجا زندگی می کند.

ازدواج

شهرام خواننده پاپ 43 ساله ایرانی متأهل بوده و یکبار ازدواج کرده است.

تصویر
بیماری

کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد. کاشانی در گذشته به داشتن روحیه متمرد و سرکش و به “اهل حال و پارتی بودن” معروف بوده است و خود در بعضی مصاحبه های تلویزیونی اعتراف کرده بود که در زندگی شخصی خود و گاه در روی صحنه از مشروبات الکلی استفاده زیاد می کرده است.

تصویر
انتشار عکس خماری در ترکیه شهرام کاشانی

شهرام خواننده لس انجلس نشین که مدتی پیش در یکی از کنسرت هایش بصورت مست حضور داشته و مدتی این کار وی جنجال به پا کرده بود در تازه ترین عکس منتشر شده از وی را در شرایط بسیار اسفناکی نشان می دهد. این عکس که از وضعیت او در گوشه ای از خیابان ترکیه است که بدلیل خماری نای حرکت کردن ندارد، البته وی مشکل حاد کبدی دارد که بدلیل زیادی روی اش در مصرف مشروبات الکی پدیدار شده است.

تصویر
تکذیب خماری در ترکیه

مدتی بعد شهرام کاشانی در صفحه رسمی خودش در رابطه با این عکس منتشر شده از خود نوشت که پایش شکسته بود و منتظر آمبولانس بوده که از هوش رفته است.

ارتباط با گوگوش و پسرش

شهرام کاشانی پسر محمد قربانی است. محمد قربانی همسر سابق گوگوش می باشد. ازدواج مادر شهرام با آقای قربانی برای مدت زمان کوتاهی بوده که شهرام حاصل این زندگی مشترک است. بنابراین شهرام کاشانی و کامبیز پسر گوگوش دو برادر ناتنی می باشند.

تصویر

علت درگذشت

شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی به علت کرونا در ترکیه درگذشت.  شهرام کاشانی خواننده معروف لس انجلسی است.

در 6 مرداد ماه 1400 به دلیل مشکلات کبدی و همچنین بیماری کرونا  در بیمارستانی در استانبول درگذشت.

این خواننده پاپ ۴۳ ساله مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شده‌بود. گفته می‌شود بیماری او مرتبط با کبد وی بوده‌است. او در زمان بستری در بیمارستان به کرونا نیز مبتلا شده بود.

WhatsApp Image 2021-07-28 at 21.11.16

منبع:ساعدنیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود