زندگی خصوصی و جنجالی مدونا و همسرانش + عکس های جالب و دیده نشده

0 238

مَدونا لوئیز چیکونی (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone)، (زاده ۱۶ اوت ۱۹۵۸ در میشیگان) خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است.

بیوگرافی مدونا

مَدونا لوئیز چیکونی (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone)، (زاده ۱۶ اوت ۱۹۵۸ در میشیگان) خواننده، ترانه سرا، بازیگر و کارآفرین بین المللی مشهور آمریکایی است. اغلب از او به عنوان «ملکه پاپ» یاد می شود که تأثیراتی بر دیگر هنرمندان سراسر جهان داشته است و آیکون فرهنگی، پاپ و مد می باشد.

تصویر

خانواده

مدونا در یک خانواده ی کاتولیک در بای سیتی میشیگان در تاریخ ۱۶ اوت ۱۹۵۸ متولد شد. پدرش سیلویو چی کونه از تبار ایتالیایی بود ، در حالی که مادرش مدونا از تبار فرانسوی و کانادایی بود تونی به عنوان طراح مهندس برای کرایسلر و جنرال موتورز کار کرد . از آنجا که مدونا همان نام مادرش بود، اعضای خانواده او را نونی کوچولو صدا میکردند. مدونا فرزند سوم خانواده بود و ۵ خواهر و برادر دیگر داشت: مارتین، آنتونی، پائولا، کریستوفر، و ملانی. او بزرگ ترین دختر خانواده بود. وقتی مدونا پنج ساله بود مادرش بر اثر سرطان سینه درگذشت و پدرش با جون گاستافسون ازدواج کرد.

شروع فعالیت

در مقطع راهنمایی با حمایت پدرش به کلاس های پیانو رفت اما مدتی بعد او را متقاعد کرد که به کلاس های باله برود که همین طور شد استعدادش در این رشته به حدی بود که معلم اش او را تشویق به تحصیل در این رشته کرد، مدونا بعد از قبولی در رشته رقص دانشگاه به کلاس های مارتا گراهام رفت.

تصویر

انصراف از دانشگاه و کار

در سال ۱۹۷۶ مدونا با یک بورسیه ی رقص وارد دانشگاه میشیگان شد اما سال بعد از دانشگاه انصراف داد و تنها با ۳۵ دلار به نیویورک مهاجرت کرد. او برای امرار معاش چندین شغل کم درآمد را امتحان کرد، از جمله کار کردن در دانکن دوناتس همچنین او با چندین گروه رقص مدرن به اجرا پرداخت و در سال ۱۹۷۹ گروه صبحانه که خودش به عنوان گیتار زن و خواننده در آن کار میکرد را تشکیل داد اما در سال ۱۹۸۰ از آن خارج شد و با استفان براوی گروه امی را تشکیل داد. هر دو شروع به نوشتن آهنگ با هم کردند، اما مدونا تصمیم گرفت خودش را به عنوان یک هنرمند انفرادی ترویج دهد.

اولین آلبوم

مدونا در سال ۱۹۸۲ پس از امضای قرارداد با Sire Records اولین آلبوم خود را به نام مدونا منتشر کرد. این آلبوم شامل سبک های دنس-پاپ بود که توانست در بیلبورد به رتبه ۸ برسد. او پس از انتشار اولین تکه آهنگ های خود همه، سوختن و تعطیلات با آهنگ های مرز و ستاره خوش شانس توانست به پنچتای برتر بیلبورد راه پیدا کند. این آلبوم به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه دست پیدا کرد.

تصویر

شهرت

محبوبیت مدونا در ماه نوامبر سال ۱۹۸۴ با انتشار دومین آلبوم استودیوی خود مانند یک باکره به صورت جهانی افزایش پیدا کرد. مانند یک باکره اولین آلبوم زن بود که بیش از پنج میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رفت که بعداً گواهی الماس را تایید کرد و بیش از ۲۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد.

بازیگری

در سال 1985 با فیلم Vision Quest اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد و سپس همین سال با فیلم نا امیدانه در جستجوی سوزان نشان داد استعداد بازیگری اش کم از موسیقی ندارد.

گیاهخواری

مدونا از سال 1973 وقتی 15 ساله بود گیاهخوار شده است، او علاوه بر این چهره زیبایی که دارد با داشتن بهره هوشی 140 جزو تیزهوشان می باشد.

تصویر

ازدواج اول

مدونا در سال 1985 در 30 سالگی زمانی که روی ویدئوی دختر مادی کار می کرد با شان پن آشنا شد و سپس ازدواج کردند ولی این رابطه بعد از 4 سال در سال 1989 به طلاق ختم شد.

تصویر

ازدواج دوم

مدونا از سال ۱۹۹۵ با مربی تناسب اندام کارلوس لئون وارد رابطه عاشقانه ای شد و در سال ۱۹۹۷ اولین فرزندش لوردس لولا لئون را به دنیا آورد اما بعد از مدتی به رابطه خودش با کارلوس لئون پایان داد. همچنین مدونا به مکتب کابالا که یه مکتب یهودی است پیوست او توسط ساندرا برنهارد به این مکتب معرفی شد.

تصویر

ازدواج سوم

مدونا سال 2000 وقتی 42 ساله بود با گای ریچی کارگردان انگلیسی ازدواج کرد و سال 2001 صاحب فرزندی بنام رکوو شدند این زندگی هم 7 سال بعد در سال 2008 به جدایی ختم شد.

میزان دارایی

مدونا ثروتمندترین زن در عرصه کل تاریخ موسیقی جهان است، میزان دارایی او بین 590 تا 800 میلیون دلار برآورد می شود .

تصویر

نویسندگی

مدونا یکی از نویسندگان کتاب داستان کودکان می باشد که تابحال 10 کتاب به چاپ رسانده است که اولین کتاب او در سال 2003 رکورد سریعترین فروش تمام دوران را بدست آورد.

مدونا یک مادر بسیار سختگیر است

مدونا همواره به خاطر سنت شکنی ها و درنوردیدن مرز ها شناخته می شده است. با این وجود وی در یک عرصه از زندگی خود بسیار سختگیر بوده و ولنگاری های دیگرش در آن دیده نمی شود و آن بزرگ کردن فرزندانش است. او قوانین سختگیرانه ای را برای فرزندانش در نظر گرفته که اغلب با ناخشنودی آن ها مواجه می شود. در یک مصاحبه در سال ۲۰۰۵ با مجله نیوزویک، ملکه پاپ به هیچ یک از فرزندانش اجازه تماشای تلویزیون یا خواندن مجلات را نمی داد. آن ها همچنین اجازه خوردن شیر و بستنی را نداشتند. وی همچنین تنبیهات سختی را برای فرزندانش در نظر می گرفت.

برای مثال گفته می شود در صورتی که دختر بزرگش لباس های کثیفش را در خانه رها می کرد یا هنگام انداختن آن ها در ماشین لباسشویی ایجاد کثیفی می کرد تمامی آن لباس ها توسط مادرش ضبط می شد. این موضوع باعث شد که لوردس لئون مجبور شود تنها یک لباس را برای ساعات مدرسه اش بپوشد تا اینکه به گفته مدونا «درسش را یاد گرفت». همچنین گفته می شود که لئون حق رنگ کردن موهایش را نداشت، دستکم تا ۱۴ سالگی در حالی که مدونا خود به خاطر مو های رنگ کرده بلوندش شناخته می شود. بدین ترتیب به نظر می رسد که مدونا قوانینی را برای فرزندانش اجباری کرده که خود آن ها را رعایت نمی کند.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود