زندگی خصوصی و جنجالی جنیفر لوپز و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 285

جنیفر لین لوپز رودریگز(به اسپانیایی: Jennifer Lynn Lopez Rodríguez) (زاده ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ در محله برانکس، شهر نیویورک) با نام مستعار جِی لو (J-lo) خواننده، بازیگر، رقصنده، صداپیشه، تهیه‌کننده، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از به دنیا آمد. پدر و مادری وی دیوید و گوآدالوپ؛ مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می باشند. جنیفر لوپز دو خواهر به نام های لیندا و لسلی دارد که از میان آنها لیندا دارای شغل روزنامه نگاری است. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رساند.

تصویر

شروع فعالیت

جنیفر لوپز در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس های خوانندگی و رقص می کند. دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می کند. پدر و مادر جنیفر لوپز به شدت با بازیگری وی مخالف بوده و این تصمیمش را احمقانه می دانستند. تفاوت شدید دیدگاه های جنیفر لوپز با خانواده اش منجر به این می شود که وی از خانه خانوادگی خارج شده و به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل مکان کند. در این مرحله از زندگیش است که روی به اجرای موسیقی در برخی مکان های محلی می آورد. چندی بعد به عنوان یکی از اعضای یک گروه کروی را استخدام می کنند؛ و با این گروه یک سفر پنج ماهه به اروپا نیز می رود، اما همیشه از نقشش در گروه ناراضی بود، زیرا جنیفر لوپز تنها عضو گروه بود که اجازه تک خوانی نداشت. بعدها در یک اجرای دیگر در کشور ژاپن موفق به یافتن موقعیت شغلی جدیدی تحت عنوان رقاص، خواننده و طراح می شود.

تصویر

بازیگری

جنیفر لوپز در سال آخر دبیرستان بود که در خصوص اینکه یک فیلم درحال ساخت، به دنبال بازیگران دختر نوجوان است، خبرهایی می شنود. در نهایت موفق می شود نقش کوتاهی در فیلم بگیرد. این فیلم که دختر کوچکم نام داشت ساخته سال ۱۹۸۶ بوده و یکی از فیلم های درجه پایین، با بودجه کم است. بعد از آن فیلم بود که جنیفر لوپز تصمیم می گیرد تبدیل به یک ستاره در سینما شود. با اینکه به تازگی در کالج باروک ثبت نام کرده بود، ولی بعد از تنها گذشت یک ترم تصمیم به انصراف از تحصیل می گیرد.

ازدواج اول

اولین ازدواج جنیفر لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. جنیفر لوپز، نوآ را اولین بار زمانی که نوآ بعنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار میکرد ملاقات کرد. این دو پس از مدتی و در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند.

تصویر

ازدواج دوم

کریس جاد و جنیفر لوپز در سال 2000 با هم آشنا شدند. کریس را برای حضور در یکی از ویدیو کلیپ های جنیفر با اسم« Love Don’t Cost A Thing» استخدام شد. آن ها بعد از یک سال آشنایی در سال 2001 با هم نامزد کردند ولی یک سال بعد از هم جدا شدند.

تصویر

ازدواج سوم

جنیفر در سال ۲۰۰۴ با مارک آنتونی ازدواج کرد و در فوریه ۲۰۰۸ جنیفر لوپز فرزندان دوقلوی خود را به نام های «اما» و «ماکسیمیلیان» به دنیا آورد. زندگی مشترک جنیفر لوپز با مارک آنتونی ۷ سال طول کشید و در سال ۲۰۱۱، بعد از ۷ سال ازدواج، با طلاق پایان گرفت. پس از جدایی جنیفر و مارک آنتونی، حاشیه های زیادی درمورد جنیفر لوپز بوجود آمد. ابتدا ارتباط با برادلی کوپر که هردوی آنها معتقد بودند رابطه آنها فقط یک ارتباط کاری است و نه بیشتر.

تصویر

رابطه جنیفر لوپز با کاسپر

بعد از برادلی کوپر یک پسر جوان در زندگی جنیفر لوپز حضور داشت. کاسپر اسمارت پسر ۲۴ساله ایست که به عنوان یک رقاص در موزیک ویدیوهای زیادی حضور داشته و سابقه همکاری با خود جنیفر لوپز و بیانسه را نیز دارد. رابطه جنیفر لوپز و کاسپر خیلی زود آشکار شد. یکی از دوستان جنیفر لوپز اعلام کرده است که جنیفر لوپز و کاسپر از این ارتباط خوشحال و راضی هستند و کاملا عاشق یکدگیر شده اند. کاسپر حس خوبی نسبت به دوقلوهای جنیفر دارد و مانند یک پدر با انها رفتار می کند! اما این رابطه هم دوامی نداشتو این دو خیلی زود از همدیگر جدا شدند.

تصویر

ازدواج چهارم

جنیفر و الکس رودریگز ستاره بیسبال، یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. آنها پس از ۲ سال آشنایی، در ۹ مارس 2019 با هم ازدواج کردند.

تصویر

شایعه بیمه بدن جنیفر لوپز

در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود را در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده است. لوپز نیز در بیانیه ای این گزارش ها را خنده دار توصیف کرد.

ثروتمندترین بازیگر هالیوود

جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد.

تصویر

رستوران داری

مالک یک رستوران کوبایی به نام Madre در پاسادنا، کالیفرنیا می باشد. جنیفر لوپز الکل نمی نوشد. ثروت او حدود 400 میلیون دلار تخمین زده می شود.

اهمیت خواب

جنیفر لوپز به اهمیت خواب پی برده است. او می گوید: «خواب نه تنها روی وزن بلکه روی انرژی هم تاثیر می گذارد. من دوست دارم که ۹ تا ۱۰ ساعت در روز بخوابم اما خب این برایم ممکن است، اما سعی می کنم که ۷ تا ۸ ساعت خوابم را در روز داشته باشم، در غیر این صورت احساس خوبی نخواهم داشت و همیشه خسته به نظر می رسم.»

تصویر

توصیه های زیبایی جنیفر لوپز

خودتان را دوست داشته باشید! ساعت ها به این فکر نکنید که دیگران درمورد شما چه فکری می کنند، چرا که وقتی خودتان را دوست داشته باشید، خوشحال هستید و این موضوع روی کل بدن شما منعکس می شود و این چیزی است که به راستی شما را زیبا نشان می دهد. و از یک مرطوب کننده خوب هم استفاده کنید.

مقایسه خود با دیگران

معمولا سخت است که خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و خودم هم گاهی دچار این حالت می شوم. من به خاطر دارم که با خودم فکر می کردم به اندازه کافی لاغر نیستم، چرا که شکل بدنم به طور کامل لاغر نیست ولی یاد گرفتم سالم باشم و احساس عالی داشتن به این نیست که نوع بدن خاصی داشته باشید و در واقع یک چیز کاملا شخصی و انفرادی است. احساس زیبا بودن یک رفتار است و صرف نظر از اینکه بدن ما در مقایسه با دیگری چه گونه است، باید به دنبال چیزهای زیبایی باشیم که در ما وجود دارد و آنها را دوست داشته باشیم.

تصویر

ورزش

من ۱۰۰% متقاعد شدم ورزش در خوشحالی من نقش دارد. قرار دادن زمانی برای تحرک که یکی از کارهای مفید برایم محسوب می شود، یکی از کلیدهای خوشحالی من است و من معتقدم وقتی از خودتان مراقبت کرده و برای سالم ماندن خود فعالیت کنید، بسیار بهتر می توانید از کسانی که دوست دارید نیز مراقبت کنید، بنابراین ورزش یکی از اولویت ها در زندگی من است.

تغذیه سالم جنیفر لوپز در رستوران

من یک فرد اجتماعی محسوب می شوم و عاشق گذراندن اوقاتم با خانواده و دوستان هستم، بنابراین در رستوران های بیرون نیز سعی می کنم انتخاب های سالمی داشته باشم.

برای مثال ممکن است سالاد یا ماهی با سبزیجات سفارش دهم و حتما در سراسر مدت غذا خوردن آب زیادی می نوشم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود