زندگی خصوصی و جنجالی سلنا گومز و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 604

سلنا مری گومز متولد 22 ژوئیه 1992 بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. سلنا گومز در گرند پریری تگزاس به دنیا آمد.

بیوگرافی سلنا ماری گومز

سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez) (زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکا است.

تصویر

خانواده

سلنا گومز در گرند پریری، تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون «مندی» تیفی (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد. پدر وی «ریکاردو گومز»،وی را سلنا نامید. مادر سلنا که فرزندخواندهٔ یک خانواده بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد.

تصویر

طلاق پدر و مادر

هنگامی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

دوران مدرسه

«من در هر ثانیه از روز در مدرسهٔ ابتدایی مورد اذیت و آزار قرار می گرفتم. بدیهی است که بعضی از مردم می خواهند شما را تحقیر کنند و پایین بکشند؛ اما در نهایت، شما را از طریقی دیگر قوی تر می سازند.» بعدها اضافه کرد: «من هیچ وقت در مدرسه بچه معروفی نبودم و فقط ۲ دوست داشتم. دوران مدرسه مثل یک دوران ناجور و افتضاح در زندگی تان است! من هیچگاه در مدرسه اعتماد به نفس نداشتم!» در مه ۲۰۱۰، سلنا دیپلم خود را از طریق تحصیل در منزل کسب کرد.

تصویر

بازیگری و شهرت

او برای نخستین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان» ظاهر شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت. او بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی «جادوگران محله ویورلی» (۱۲–۲۰۰۷) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی «بچه های جاسوس ۳: بازی باخته» بود.

خوانندگی

به خاطر صدای زیبایی که داشت در سن 16 سالگی توسط کمپانی هالیوود رکوردز جذب شود سلنا گومز عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می کند را منتشر کرده است. سلنا گومز در ژانویهٔ سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که از گروه خود (برای مدتی) جدا خواهد شد و می خواهد بر بازیگری اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم های جادوگران در محلهٔ لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

تصویر

اولین آلبوم و شهرت

اولین آهنگ سلنا رسمی سلنا آهنگ چیزی به من بگو که نمی دانم بود که در لیست 100 آهنگ داغ رتبه 58 را گرفت او در سال 1387 با گروه اختصاصی خود بنام سلنا گومز و سین اولین آلبوم خود را با رتبه 9 داغ ترین آلبوم در بین 200 آلبوم منتشر داد

فعالیت اقتصادی سلنا گومز

در اکتبر 2009 سلنا گومز اعلام کرد که قصد راه اندازی خط تولید لباس خود به نام خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز را دارد. این خط تولید در پاییز سال 2010 راه اندازی شد. این مجموعه شامل لباس های بوهمی، تاپ های گلدار، لباس های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند.

تصویر

بیماری سلنا گومز

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا با اعلام این خبر که به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی لوپوس شیمی درمانی شده است به شایعات اعتیادش پاسخ داد. نخستین شایعات درباره بیماری این خواننده در سال 2013 مطرح شد. او در آن سال برنامه تور خود در آسیا و استرالیا را به دلایلی نامعلوم لغو کرده بود. او پس از آن در یک مرکز بازپروری دیده شد، که همین مسئله شایعات زیادی درباره اعتیاد او به مواد مخدر را بر سر زبان ها انداخت، هر چند نماینده او تمام این شایعات را رد کرد. اما اکنون این خواننده اعلام کرده که دلیل لغو کنسرت ها تشخیص بیماری لوپوس از سوی پزشکان بوده است.

پیوند کلیه

سلنا چند ماه بعد در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷ خبر از عمل پیوند کلیه خود به دلیل عوارض ناشی از این بیماری و جهتِ بهبود سلامت عمومی اش داد. فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی که از دوستان او به شمار می رود، کلیه خود را به سلنا اهدا کرد.او در مصاحبه ای که همراه با فرانسیا رائیسا در شبکه ان بی سی داشت، از این واقعه به عنوان یک موقعیت «مرگ و زندگی» یاد کرد و از فرانسیا به عنوان کسی که می توان گفت جان او را نجات داده نام برد.

تصویر

اولین رابطه عاشقانه

از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰، سلنا با ستارهٔ دیزنی، بازیگر و خواننده نیک جوناس رابطه داشت[ که باعث حضور سلنا در آهنگی از جوناس برادرز به نام «بسوزانش» شد؛ اما در سال ۲۰۰۹ این زوج رابطه شان را بهم زدند.

رابطه عاشقانه با جاستین بیبر

از دسامبر ۲۰۱۰ شروع به قرار گذاشتن با خوانندهٔ کانادایی جاستین بیبر کرد.در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱، همراه با او در جشن اسکار ونتی فر حضور یافت و پس از چندین ماه گمانه زنی رابطهٔ عاشقانه بین این دو نفر تأیید شد. این زوج به سرعت مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفتند و توسط آن ها به «جلنا» (ج برگرفته از «جاستین» و لنا برگرفته از «سلنا») معروف شدند. سلنا و جاستین پس از قهر و آشتی های بسیار در نهایت در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند.

تصویر

روابط عاشقانه با دیجی زد

در زمستان ۲۰۱۵، شایعات ناشی از این بود که سلنا گومز و دیجی زد با یکدیگر رابطهٔ عاشقانه دارند. آن ها در مکان های عمومی دست یکدیگر را می گرفتند و در شبکه های اجتماعی، تصاویر جالب از یکدیگر می گذاشتند. در ژوئن ۲۰۱۵، دیپلو در یک مصاحبه به خبرنگاران گفت رابطهٔ سلنا گومز و دیجی زد تقلبی است. پس از آن، در یک شو تلویزیونی دربارهٔ نظر دیپلو از گومز سؤال شد و گومز گفت: دیپلو فکر می کند دربارهٔ زندگی شخصی من زیاد می داند. اما در اشتباه است. من زد را تحسین می کنم و قطعاً من و دیجی زد با یکدیگر رابطه ای داشته ایم و این رابطه برای من خاص بوده است.

رابطه با د ویکند

سلنا از ابتدای سال ۲۰۱۷ شروع به قرار گذاشتن با خوانندهٔ کانادایی د ویکند کرد. این دو نخستین حضور رسمی شان را با یکدیگر در مراسم «مت گالا» (Met Gala) تجربه کردند. آن ها در اکتبر ۲۰۱۷ پس از ده ماه دوستی از یکدیگر جدا شدند.

تصویر

شروع رابطه دوباره با جاستین بیبر

سلنا از آن زمان بار دیگر با جاستین بیبر در مکان های مختلف دیده شده است و به نظر می رسد دوستی پُرفراز و نشیب خود را با او از سر گرفته است.

سفیر یونسکو

سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ میلادی سفیر یونیسف شد. او جوان ترین سفیر یونیسف است. در اولین کار او در یونیسف برای کمک کردن به کودکان به غنا سفر کرد. وی در یونیسف برنامه ها و کنسرت های خیریه اجرا کرده است.

تصویر

فعالیت تبلیغاتی

سلنا بخشی از «مد بازگشت به مدرسه» کمپین تبلیغاتی «سیزر»[۲۰۰] بوده و به همین خاطر در تبلیغات تلویزیونی برجسته بود. وی همچنین سخنگویی برای «شیر بردن»[۲۰۱] بود و در تبلیغات تلویزیونی این کمپین شناخته شده است. سلنا همچنین سخنگویی برای «بیمه کشاورزی دولت» بود و به همین منظور در تبلیغات تلویزیونی متعددی برای این گروه ظاهر شد.

رکوردار فالور اینستاگرام

سلنا گومز با تعداد فالوور بیش از 135 میلیون نفر در اینستاگرام رکورد دار جهان است، نزدیک ترین تعقیب کننده او کریستین رونالدو با 123 میلیون نفر است گومز از هر آگهی تبلیغاتی در اینستاگرام خود بیش از 2/5 میلیارد تومان درآمد دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود