زندگی خصوصی کامران و هومن و همسرانشون + عکس های جذاب و دیدنی

17 20,115

کامران و هومن، با نام خانوادگی جعفری، خوانندگان دوئت برادر و بنیان‌گذاران گروه کامران و هومن هستند که در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) اولین آلبوم مستقل خود را با نام بیست عرضه کردند. کامران و هومن متولد تهران در محلهٔ گیشا هستند؛ که در کودکی به استان کبک کانادا مهاجرت کردند.

بیوگرافی کامران و هومن

کامران جعفری متولد ۴ آذر ۱۳۵۷ و هومن جعفری متولد ۲ آذر ۱۳۵۹ هستند. انها هم چنین یک خواهر کوچک تر بنام کتایون که کتی صدایش میزنند دارند، کامران فارغ التحصیل تکنسین خلبانی و هومن در رشته تجربی درس خوانده است.

تصویر

بیوگرافی کامران جعفری

کامران جعفری، متولد ۴ آذر ۱۳۵۷، برادر بزرگ ترِ هومن و فرزند بزرگتر خانوادهٔ جعفری، در محله گیشا در تهران متولد شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

بیوگرافی هومن جعفری

هومن جعفری، برادر کوچک ترِ کامران، در ۲ آذر ۱۳۵۹ در محلهٔ گیشای تهران متولد شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند. و فعالیت خود را در عرصه هنری از نواختن پیانو در مونترال کانادا شروع کرد.

تصویر

خواهر

کتی خواهرشان از هر 2شون کوچیکتره و در اهنگ اون با من هم میتونید ببینیتش کتی خواهرشون به عنوان بازیگر در برخی آهنگ ویدیو ها ایفای نقش کرده و همچنین طراح آهنگ ویدیو فرشته نجات نیز بوده است، شغل اصلی وی سونوگرافی بانوان می باشد.

تصویر

ازدواج

کامران ۳۹ ساله و هومن ۳۷ ساله هنوز ازدواج نکردند و مجرد می باشد. کامران از دختری خوشش میاد که اولا ایرانی باشه چون به گفته خودش من عاشق دخترای ایرانی هستم و دختری باشه که توی اجتماع رفت و آمد کنه یه ذره شیطون باشه قیافه و پول هم اصلا مهم نیست. هومن هم از دختری خوشش میاد که از عشق نترسه بدونه هنرمند بودن کار سختیه کامران با خنده میگه :”یعنی درکش کنه” هومن هم میخنده و میگه آره یعنی درکم کنه.

تصویر

فعالیت ها در بلک کتس

از سال ۱۹۹۹، این دو به طور رسمی از اعضای بلک کتس محسوب شدند و از همان زمان فعالیت های خود را شروع کردند. آلبوم سیندرلا، به عنوان اولین آلبوم آنها، با استقبال خوبی از طرف نسل جوان ایرانی مواجه شد. بعد از آلبوم سیندرلا، آلبوم پاپ فادر در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. در این زمان، کامران و هومن به عنوان دو جوان موفق و بااستعداد که آیندهٔ خوبی در انتظارشان بود، در بین مردم فارسی زبان شناخته شدند و مورد توجه عموم قرار گرفتند. بعد از مدتی، آن ها تصمیم گرفتند که به صورت مستقل روی ایده ها و موسیقیشان که متفاوت با بلک کتس بود کار کنند و به این ترتیب از گروه بلک کتس جدا شدند.

جدایی از بلک کتس

بعد از جدایی از گروه بلک کتس، آنها به طور رسمی فعالیت خود را شروع کردند. کامران، در مصاحبه با کانال تلویزیونی تپش، علت اصلی جدایی او و برادرش از گروه بلک کتس را اختلاف سلیقه دانست. رامین زمانی و سعید سیام از همان ابتدا آن ها را حمایت کردند.

تصویر

مریم حیدرزاده

به واسطهٔ رامین زمانی بود که کامران و هومن با مریم حیدرزاده، شاعر و ترانه سرای ترانه های دو آلبوم اولِ این گروه آشنا شدندو نخستین آلبوم کامران و هومن با نام بیست درسال ۱۳۸۴ عرضه شد. تمام اشعار این آلبوم توسط مریم حیدرزاده سروده شده بود.

رنگ های مورد علاقه

کامران : آبی را خیلی دوست دارم و رنگ سفید به من آرامش میده، گل رز هم چون سمبل عشق هست رو دوست دارم، هومن نیز به رنگ قرمز و آبی آسمانی و گل آفتاب گردان و رز علاقه دارد.

تصویر

منبع:ساعدنیوز

17 نظر
  1. شقایق دریایی می‌گوید

    سلام ی انتقاد شدید داشتم از شما چرا بروز رسانی نمیکنین تقصیر من چیه تا میام مینویسم کامران هومن تمام قدیمی و تکراری میاره این چ وضعشه آخه؟بروز رسانی کنین لااقل چند سال پیش منم شنیده بودم این چیزا رو از کامران هومن چیز جدید ندارین؟

  2. شقایق دریایی می‌گوید

    سلام میگم ها صد در صد کامران هومن دلشون برای گروه بلک کتس تنگ شده،ی زمانی تو گروه بلک کتس بودن آخه،کم خاطره از اون زمانا ندارن،نظرتون چیه بازم بیان تو گروه بلک کتس؟آخه چاق شدن برن گروه بلک کتس لاغر میشن،نطر شما چیه؟

  3. ناشناس می‌گوید

    عالی‌بود

  4. ناشناس می‌گوید

    خیلی دوستون دارم

  5. کوثر می‌گوید

    سلام کامران و هومن من آهنگ های شما را خیلی دوست دارم من ۱۳ سال هست که شما را ندیدم اگر کنسرت بزارید در گرگان ممنون میشم خیلی خیلی دوستون دارم من درگرگان زندگی میکنم در الغدیر میشه کنسرت بزارید در گرگان ممنون میشم

  6. پریا احمدی می‌گوید

    عالی بود

  7. الا می‌گوید

    راست میگه بروزرسانی کنیدسایتتون و

  8. هستی می‌گوید

    سلام من هستی ام 13سالمه آرزومه خواننده بشم و باهاشون بخونم مخصوصا کامران

  9. یگانه می‌گوید

    من واقعا این دو تا رو دوست دارم به خصوص کامران 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟دوستاره ای هستن که هیچ وقت خاموش نمیشن💝💝💝💝💝💝💝💝

  10. گلي می‌گوید

    کامران و هومن در اصل سه سال تفاوت سنی دارند
    🌸🌸🌸

  11. روژین می‌گوید

    سلام‌کامران‌هومن دوست دارم‌اهنگ‌جدید دوست دارم‌کامران‌هومن‌کنسرت تهران‌

  12. روژین می‌گوید

    کامران هومن‌کنسرت در ایران داشت باشی

  13. Fmd می‌گوید

    کامران و هومن عزیز چی میکنی با استون کولد استیو استین

  14. آیدا آهنگری مقلب به آیدی می‌گوید

    سلام عشقولایی من عاشقتونم خیلی زیاد کاشکی میشد د ر ایران یعنی توی تهران کنسرت میگذاشتید می دونستید منم مثل شماها عاشق رقصیدن هستم هر وقت آهنگ هاتون رو گوش می دم یه حس جوگیرانه ای بهم دست میده در ضمن من آیدا آهنگری هستم مقلب به آیدی درست که شماها رو ندیدم ولی توی اینستاگرام پیجتون را همیشه و هرروز دنبالتون میکنم و فیلم هاتون رو لایک میکنم
    بابا خیلی عشقید
    دوستتون دارم خیلی زیاد به چشاتون هم خیلی میاد

  15. ناشناس می‌گوید

    خیلی پیر شدم بله کامران هومن

  16. شهسان می‌گوید

    خیلی عالین.۰۹۳۸****۵۲۶

  17. ناشناس می‌گوید

    خیلی عالین

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود