زندگی خصوصی بیژن مرتضوی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,209

بیژن مرتضوی (زادهٔ ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، نوازندهٔ ویولن و خوانندهٔ اهل ایران است. سبک آثار بی‌کلام او، ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ است.

بیوگرافی بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی (زادهٔ ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل)، موسیقی دان، آهنگساز، تنظیم کننده، ویولنیست و خواننده ایرانی است.

تصویر

شروع فعالیت

او نواختن ویلن را از سن سه سالگی آغاز نمود و در تهران زیر نظر پنج تن از معتبرترین استادان ویولن ازجمله پرویز یاحقی، جهانگیر کامیان و عادل کریمی نیا به یادگیری این ساز پرداخت و تکنیک های ویژه ای همچون بداهه سازی (و بداهه نوازی) ارکستراسیون: ترتیب و تنظیم: گام ربع پرده و غیره را آموخت.

استعداد شگرف

هفت ساله بود که با استعداد شگرف خود در موسیقی نواختن سازهای گیتار، پیانو، سازهای کوبه ای و سازهای زهی مثل عود، تار و سنتور را فراگرفت.

تصویر

مهاجرت به انگلیس

بعد از گرفتن دیپلم برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت و در کنار تحصیل موسیقی و ویولن را دنبال کرد. و در این راه موفقیتهای زیادی کسب کرد.

مهاجرت به آمریکا

در سال 1358 از انگلستان به آمریکا مهاجرت کرد و فوق لیسانس خود را از دانشگاه در رشته موسیقی گرفت و از آن به بعد ساکن آمریکا شد.

تصویر

مشخصه نوازندگی

مشخصه متمایز او از سایر نوازندگان توانایی او در نواختن همه سازهای بکار رفته در آثار خود است.

رضایت از پخش موسیقی در ایران

دائماً می شنوم که ساخته هایم در داخل کشور، چه از رسانه های دولتی و چه از رسانه های خصوصی پخش می شود البته جدا از بحث با اجازه و یا بی اجازه پخش کردن این آثار، باعث خوشحالی من است این مساله برای من نوعی رضایت روحی به همراه دارد.

تصویر

ازدواج

بیژن مرتضوی دوبار ازدواج کرده و از ازدواج اولش یک پسر بنام پژمان دارد و برای بار دوم هم با دختر جوانی ازدواج کرده سن همسر جدید بیژن مرتضوی ،خواننده لس آنجلسی متهم به کودک همسری شدو همچنین سن همسر جوان خواننده خوش صدای ایرانی بیژن مرتضوی در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

بیژن مرتضوی
تصویر

حواشی

به تازگی تصاویری از یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی به همراه همسرشان در فضای مجازی منتشر می شود و موضوع اختلاف سنی آنها در میان کاربران مطرح می شود و واکنش هایی را به دنبال داشته است. بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل است. ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی به شایعه ۲۶ ساله بودنش و اختلاف بالای سنی با همسرش با انتشار ویدیویی پایان داد. او در این ویدیوی گفت که ۳۶ ساله است و از زندگی شخصی از با بیژن مرتضوی بسیار راضی ست.

تصویر

رفت و آمد به ایران

طبق گفته ها او در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به ایران رفت و آمد داشته است و پس از بازگشت حبیب محبیان برای گرفتن مجوز فعالیت دوباره به ایران آمد اما موفق نشد بعد از بازداشت محمد خردادیان (رقاص) دیگر رفت و آمد بیژن مرتضوی و سایر هنرمندان قطع شد، گفته می شود او ویلایی در شمال هم دارد.

هدف بیژن مرتضوی

در سوم ژوئیه ۱۹۹۴ بیژن مرتضوی اولین هنرمند ایرانی بود که در “Greek Theater” به اجرای برنامه پرداخت. یکی از قطعاتی که او در این کنسرت اجرا کرد “حماسه”(Epic) نام داشت که در یازده سالگی ساخته بود. وی در سال ۲۰۰۹ از کشور انگلستان و در ساوت همپتون از دانشگاه معتبر solent University دکتری موزیک دریافت کرد. هدف و نیت قلبی او، معرفی و توسعه موسیقی معاصر خاورمیانه به صورت آکادمیک (رشته تحصیلی) در دانشگاه های کشورهای غربی می باشد.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود