زندگی خصوصی حمید طالب زاده خواننده و همسر پزشکش + عکس های جذاب و دیدنی

2 7,076

حمید طالب‌زاده (زاده ۱۳۵۵ در تهران) خواننده، ایرانی مقیم آمریکا است

بیوگرافی حمید طالب زاده

حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذری می باشد چون پدر بزرگ های حمید اهل ارومیه و زنجان بوده اند. دو برادر بنام های علیرضا و عماد و یک خواهر بنام مهناز دارد، عماد هم از خوانندگان فعال در ایران است.
تصویر

تصویر

ازدواج

حمید طالب زاده با ندا روحی ازدواج کرده است، همسرش فارغ التحصیل رشته پزشکی در آمریکاست، این زوج صاحب یک پسر بنام کیا و یک دختر بنام تارا طالب زاده است او در مصاحبه ها خود می گوید من زن ذلیل هستم.

حمید طالب زاده در مورد همسرش می گوید : نداى عزیزم با تلاش و پشتکار مثال زدنیش نشون داد که هر کارى شدنیه. بعد از گذشت ١٢ سال از فارغ التحصیلیش با وجود دو تا بچه کوچیک در یک مملکت غریب و بعداز گذروندن چند تا امتحان سخت براى تخصص داخلى در اوهایو قبول شد. بنظر من که شاهکار کرد و بهش افتخار میکنم.

تصویر

شروع فعالیت

او خوانندگی رو از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه 1376 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد.

شهرت

قطعه «همه چی آرومه» طالب زاده طرفداران زیادی دارد به گونه ای که در فصل اول آکادمی موسیقی گوگوش جزء ۱۰ ترانه اول بود. و در فیلم اخراجی ها ۳ از این قطعه در اواسط فیلم استفاده شد که حمید طالب زاده در مصاحبه ای عنوان کرده که از ترانه «همه چی آرومه» او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی ها ۳ استفاده شده است

تصویر

مشکلات در ایران

چند سال پیش هنگامی که در حال مسافرت بودم در فرودگاه پاسپورت و لپ تابم رو توقیف کردند و 6 ساعت مورد بازجویی قرار گرفتم و در آخر از من تعهد گرفتند که از این به بعد هر آهنگ یا موزیک ویدیو جدید از شما پخش شود با شما برخورد جدی خواهد شد. همین امر باعث شد که من از فعالیت خودم در ایران دست بکشم.

مهاجرت

خواننده قطعه محبوب و معروف «همه چی آرومه» پس از دو سال و نیم تلاش برای دریافت مجوز آثارش در داخل کشور و ناکام ماندن در این راه، قید کارکردن در داخل کشور را زد و برای ادامه فعالیت های حرفه ای اش از ایران رفت. او در آمریکا با کمپانی “آونگ” و “چلچراغ” همکاری دارد.تصویر

مجاز و غیر مجاز

من هیچ گاه به دنبال این نبودم که آهنگی را منتشر کنم که بر ضد عرف جامعه باشد به نظر من آنچه را که اکثریت مردم بپذیرند مجاز است و آنچه را قبول نداشته باشند، غیرمجاز است. من همه آهنگهایم را به عشق مردمم می خوانم و تا وقتی مردم پذیرایی آهنگهای من باشند من با پشتکار به کارهایم ادامه خواهم داد.

عاشق ایران

مادر حمید طالب زاده : حمید عاشق ایران بود و تمام تلاش خود را کرد تا بتواند زندگی هنری اش را در ایران ادامه دهد اما از طرفی او عاشق خواندن نیز بود و برای ادامه فعالیت هنری اش از ایران هجرت کرد.

تصویر

فیلم اخراجی ها

در فیلم اخراجی ها ۳ از قطعه همه چی آرومه در اواسط فیلم استفاده شد که حمید طالب زاده در مصاحبه ای عنوان کرده که از ترانه «همه چی آرومه» او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی ها ۳ استفاده شده است. مسعود ده نمکی پس از استفاده این قطعه با حمید طالب زاده تماس گرفته و عذرخواهی کرده بود.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
2 نظر
  1. یاسین می‌گوید

    سلام حمید طلب زاده خودت جهزیه کامل عروس به گردن تو ونزنت هست چون من زادواج کنم با دختر ات جهزیه دخترانشامل ماشین ظرف شویی ماشین لباس شویی خیچال کابینت فرش مبل جهیزیه دختران است لطفن در سرا ایرانی ببینمد

  2. یاسین می‌گوید

    سلام حمید جان لطفن اسم دختراتن چیست وفامیلی

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود