زندگی خصوصی پویا خواننده ایرانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 547

پویا جلیلی‌پور (انگلیسی: Pouya Jalili Pour؛ با نام هنری پویا زادهٔ ۵ ژانویهٔ ۱۹۷۶) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران است.

بیوگرافی پویا جلیلی پور

پویا جلیلی پور متولد پانزده دی 1354 در شهر انزلی به دنیا آمد . رویای کودکی او این بود که روزی خلبان شود اما بعد از گذشت 24 سال از عمرش شور خوانندگی را در وجود خود احساس می کند.

تصویر

خانواده پویا جلیلی پور

پدر و مادر پویا هم اکنون ساکن نروژ هستند. او تنها یک خواهر به نام مریم دارد که ۴سال از پویا کوچک تر است.

رویای کودکی پویا جلیلی پور

رؤیای کودکی او این بود که روزی خلبان شود اما بعد از گذشت ۲۴ سال از عمرش شور خوانندگی را در وجود خود احساس می کند.

تصویر

ازدواج پویا و همسرش

در حال حاضر مجرد می باشد. او می گوید در درجه ی اول فرد مورد نظر(همسر او) حتما باید ایرانی با اصالت نجیب مهربان و زیبا رو باشد..

مهاجرت

در سال 1368 وقتی 14 ساله بود به همراه خانواده به لندن انگلستان مهاجرت کردند اما بعد از بازگشت خانواده خودش ماند و اقامت آمریکا رو گرفت او زیر نظر خاله اش خانوم دهیک که صاحب کمپانی بهداشتی و آرایشی می باشد حمایت شد.

تصویر

مهاجرت از ایران

12 ساله بود که به همراه پدرش ایران را به مقصد ترکیه ترک و از آنجا به لندن مهاجرت می کند. بعد از 12 سال زندگی در لندن به لس آنجلس سفر می کند و به کار هنری مشغول می شود. می گوید عاشقانه صدای معین را دوست داشتم و اصلی ترین باعث و بانی و مشوق من ایشان بودند

تصویر

شهرت و آلبوم

شناسنامه هنری من با آهنگ قطره باران از آلبومی به همین نام از سال 79 و سپس آهنگ وطن وارد فاز اقبال عمومی شد، ششمین آلبوم پویا در سال 95 منتشر شد. او حالا بیشتر تک آهنگ و ویدیو موزیک کار می کند.

تصویر

مسافرت

مسافرت را خیلی دوست دارم و فکر کنم تجربه ای که از مسافرت هایم بدست آوردم از هیچ مدرسه ای نمی توانستم بدست بیاورم.

از ورزش تا لامبورگینی

خودش را یک استقلالی میداند. البته پویا در ورزش جدو مهارت زیادی دارد.و همچنین آدم ماشین بازی هست می گوید آخرین بار با لامبورگینی 280 کیلومتر رفتم که توسط پلیس جریمه شدم

آشپزی

آشپزی کردن را دوست دارم و هر وقت اوقات فراغت داشته باشم آشپزی می کنم و در بین غذاهای ایرانی عاشق لوبیا پلو و قرمه سبزی هستم .

تصویر

علاقه به ایران پویا جلیلی پور

مانند هر ایرانی خانواده دوست هست و به ایران و ایرانی علاقه دارد 20 سال از عمر 43 ساله اش را دور از سرزمین خود زندگی کرده اما همواره به فرهنگ و آداب و رسوم ایران پایبند می باشد که همین امر تاثیر بسیاری در محبوبیت او داشته است.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود