زندگی خصوصی ابی خواننده و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 554

ابراهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران)، با نام هنری ابی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است.

بیوگرافی ابی (ابراهیم حامدی)

ابراهیم حامدی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است تا دیپلم تحصیل کرده و حالا به آقای صدا (ابی) در موسیقی مشهور می باشد، بدون کلاس وارد این عرصه شد و حالا ساکن کشور اسپانیا می باشد.

تصویر

خانواده

در شهر تهران از پدری خیاط و اهل اراک و مادری خانه دار اهل کلاک کرج متولد شد، 4 خواهر و 1 برادر دارد و در محله میدان فوزیه بزرگ شد.

با قرائت قرآن

از کودکی تفریح من در خانه خواندن بود ولی از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می کردم و از 11 سالگی فکر و ذکرم به غیر از درس، خوانندگی بود.

تصویر

تشکیل گروه موسیقی

در سال 1345 وقتی 17 ساله بود با تعداد از بچه محله ها و هم مدرسه ای ها گروه موسیقی Sunboys را تشکیل داد و اولین بار در کاخ جوانان بروی صحنه رفت

ورود به بلک کتز

با شهرت که در گروه sunboys بدست آورد مورد توجه شهرام شب پره قرار گرفت و به دعوت او وارد این گروه شد و در کنار فرهاد مهرداد به مدت 2 سال همکاری کرد.

اولین آهنگ مستقل

بعدا از گروه خارج شد و به فعالیت های مستقل در محافل مختلف پرداخت تا اینکه در سال 1351 ترانه عطش را برای فیلمی به همین نام ساخت او اما از سومین ترانه بنام شب با شعری از اردلان سرفراز، اولین بار در شوی معروف میخک نقره ای با اجرای فریدون فرخزاد پخش و باعث شهرت اش شد.

ازدواج اول

ابی اولین بار در سال 1351 وقتی 23 ساله بود با خانم فیروزه مقدادی ازدواج کرده و از او صاحب سه فرزند دختر بنام های عسل، سایه و خاتون شد اما در نهایت این زندگی به طلاق ختم شد.

تصویر

ازدواج دوم

آقای حامدی در دومین تجربه ازدواج خود در یکی از کنسرت ها با خانم مهشید برومند آشنا و ازدواج کرد، این زوج صاحب فرزندی نشد اما فرشید پسر خانم برومند از همسر اولش می باشد. فرشید رابطه بسیار گرمی با ابی بعنوان پدر خوانده دارد. مهشید برومند مدیر برنامه های ابی هم می باشد و در اکثر کنسرت های او حضور دارد و یکی از عکس های او و ابی باعث ایجاد جنجالبرای کتایون ریاحی شد.

تصویر

تجربه بازیگری

آقای ابی تابحال تجربه بازی در فیلم های ناخدا ناخدا محصول سال 1352 و بوی گندم محصول سال 1356 می باشد که تجربه چندان موفقی هم نبود او بعدا بابت بازی در این فیلم ها ابراز پشیمانی کرد و آنرا دخالت در حوزه غیر تحصصی خود عنوان نمود.

مهاجرت

آقای صدا در سال 1356 برای اجرای کنسرت راهی آمریکا شد و دیگر امکان بازگشت پیدا نکرد، او مدت ها ساکن لس آنجلس بود و حالا در اسپانیا زندگی می کند.

تصویر

موسیقی مورد علاقه

ابی به موسیقی یونانی علاقمند است و از خوانندگان محبوبش می توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ، بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کرد.

قدرتمندترین صدا

یکی از خصایص مورد تحسین ایشان، همخوانی در کنسرت ها با مردم است که از آنها نیز در ضبط آلبوم کنسرت هایش استفاده می کند. طبق نظریه کارشناسان، ابی قدرتمندترین صدای پاپ فارسی را دارد.

تصویر

ماجرای ترانه خلیج فارس

در پی امتناع ابی از خواندن ترانه خلیج فارس در کنسرت های دبی، شایعاتی مبنی بر اهدای یک هواپیمای مجلل از طرف حاکم دبی به او منتشر شد ابی اما در پاسخ به این شایعات، انتساب هر گونه هواپیمای شخصی را به خود رد کرده و دلیل امتناعش را از دست ندادن پایگاهی نزدیک به ایران جهت ارتباط با هموطنان خویش عنوان می کند.

همکاری با شادمهر

ابی در سال 1382 با همکاری شادمهر عقیلی موزیک ویدیو رویای ما که در مورد جنگ می باشد را منتشر کرد که بازدید میلیونی در یوتیوب گرفت جذابیت این آهنگ به حدی بود که صدا و سیمای ایران نیز براحتی از کنار آن نگذشت و از موسیقی بدون کلام آن در پس زمینه خیلی از برنامه ها استفاده کرد.

تصویر

همکاری با سیاوش قمیشی

در سال ۱۳۸۱ سیاوش قمیشی در پی تهیه و اجرای آلبوم شب نیلوفری برای ابی دچار اختلاف نظراتی با ابی شد که نهایتاً منجر به قطع همکاری های این دو هنرمند شد. سیاوش قمیشی همانند آلبوم ستاره های سربی آهنگساز آلبوم شب نیلوفری بود. لازم است ذکر شود که سیاوش قمیشی تاکنون ۲۷ آهنگ برای ابی ساخته است و از این رو، ابی در میان خوانندگان بیشترین تعداد از آهنگ های سیاوش قمیشی را خوانده است. ابی و سیاوش همچنان رابطه دوستانه ای با یکدیگر دارند.

خوانندگی بدون کلاس

تابحال کلاسی نرفتم فکر هم نمی کنم که نیازی داشتم برای اینکار، یکسری حس هایی هست، مثل نقاشی، مثل ترانه سرودن و شعر گفتن که حسش با انسان است. حالا به نظر من شاید آدم براى تقویت خودش و حسش شاید نیاز داشته باشد به معلم، به کلاس یا به استاد. اما در کاری که من انجام می دهم، نه : اینکار بیشتر حسی ست.

تصویر

داوری مسابقه پرشیا کات تلنت

ابی یکی از داوران مسابقه پرشین گات تلنت Persain Got Talent است. این برنامه استعدادیابی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود. ابراهیم حامدی در این برنامه در کنار مهناز افشار، آرش لباف و نازنین نور داور برنامه است.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود