زندگی خصوصی منصور خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 6,178

منصور جعفری مَمَقانی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۵۰ در تهران)، خواننده، آهنگ‌ساز و بازیگر اهل ایران است. منصور تا ۱۳ سالگی در ایران زندگی و سپس ایران را ترک و برای ادامه تحصیل راهی آمریکا می‌شود.

بیوگرافی منصور خواننده

منصور جعفری ممقانی متولد 6 مرداد 1350 در تهران، خواننده است تحصیلاتش را بیشتر از دبیرستان در لس آنجلس ادامه نداده است، پدر و مادرش تورک زبان و اهل شهرستان میاندوآب، آذربایجان غربی هستند، او بیشتر در کنار مادر بزرگ خود در تهران، میدان ژاله زندگی می کرد.

تصویر

زندگی در ایران و شغل

منصور تا سن 13 سالگی در ایران همراه مادر بزرگش در تهران زندگی می کرد؛ و بیشتر خاطرات او به دوران مدرسه در خیابان نادرای دبستان مهرجو خلاصه می شود، او بعنوان شاگرد مدتی در بازار مبل دلاوران مشغول بود.

علت مهاجرت

سيزده چهارده سالم بود و داشتم مشمول می شدم پدر و مادرم می خواستند يک مقداری خيالشان راحت تر باشد. مرا از ايران آوردند بيرون قبل از اينکه ممنوع الخروج شوم. بعد به آمريکا آمدم. يک سال اول در پانسيون تنها بودم و بعد يکی از اقوام آمد آمريکا و بعد مادرم و خانواده ام آمدند.

تصویر

از مدرسه تا شروع کار

بعد از مهاجرت مدتی وارد مدرسه ای در لس آنجلس شد، منصور پس از اتمام دوران تحصیل در دبیرستان به عنوان همخوان روی صحنه و هم چنین در استودیو های ضبط موسیقی کار پرداخت.

استخدام

منصور کم کم به کار ضبط موسیقی آشنا شد و بالاخره موسیقیدانی که قبلاً با او سابقهٔ هم کاری داشت او را به منظور تنظیم آهنگ ها در پروژه شخصی خویش وارد کرد و او را استخدام کرد.

تصویر

موبایل فروشی + آلبوم و کلاس

در لس آنجلس کار می کردم شغل های مختلفی داشتم. مغازه پيجر و سلولر فون داشتم و مخارج توليد اولين آلبومم که سه سال طول کشید انتشار داد، در این فاصله زیر نظر استادان آواز، تکنیک آوازش را بهتر از گذشته نماید. منصور معلم اول موسیقی خود را عبدی یمینی معرفی می کند. کسی که در آلبو م اول و تاقبل از عزیمت به ایران با او همکاری داشت.

ازدواج و فرزندان

منصور در اکتبر ۲۰۰۸ طی یک مراسم رسمی و بزرگ با دختری به نام سوگل ازدواج می کند. در این جشن هنرمندان بسیاری همچون معین، اندی، شهرام و شهبال شب پره، لیلا فروهر و… شرکت داشتند. در مجلس عروسی اش نصرالله معین که رفاقت دیرینه ای با منصور داشت، سنگ تموم گذاشت و از اول تا آخر مجلس به افتخار این دو شاخ شمشاد خوند. البته مراسم ازدواج تا حدودی با جنجال همراه بود. این زوج صاحب دو دختر و یک پسر هستند.

تصویر

تجارت

منصور در سال 86 به طور رسمی فروش ادکلن و تیشرت با نام تجاری منصور را آغاز کرد در آن سال خریداران آلبوم جدیدش دو رایحه از ادکلن منصور را که در پک آلبوم قرار داشت هدیه می گرفتند. همچنین در سال 88 با خرید دو آلبوم جنجالی یک ادکلن و تیشرت به خریداران هدیه داده می شد.

بازیگری

منصور در سال ۱۹۹۹ در فیلمی به نام آمریکای زیبا به کارگردانی بابک شکریان ایفای نقش کرد این فیلم در جشنواره های فیلم لس آنجلس شرکت کرد و نامزد ستاره طلایی جشنواره فیلم مراکش شد پس از آن در سال ۲۰۰۳ در کشور فرانسه اکران شد و در نهایت در آمریکا و اروپا به نمایش عمومی درآمد.

تصویر

افت کارهای منصور

در طی سال های اخیر موجی از انتقادات از طرف مردم و طرفداران متوجه منصور بوده و عدهٔ زیادی از هوادارانش بر این عقیده هستند که سطح کارهای او در این سالهای اخیر بسیار تنزل پیدا کرده و انتظارات طرفداران را برآورده نکرده است. بیشتر این انتقادات از آلبوم فراری به بعد شکل گرفت و در آلبوم جنجالی به اوج خود رسید. بعضی دیگر نیز نزول منصور را به ازدواج این هنرمند نسبت می دهند و می گویند ازدواج منصور به شدت بر کارهای او تأثیر منفی گذاشته و مثل قبل وقت و هزینهٔ کافی را صرف کارهایش نمی کند و بیشتر به اهنگ های کنسرتی (تبلیغاتی) روی آورده است. منصور تا کنون پاسخ روشنی به انتقادها و ایرادگیری هایی که او را نشانه گرفته اند نداشته است.

 

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود