زندگی خصوصی نیلوفر امینی و همسر ش+ عکسهای جذاب و دیدنی

1 7,151

نیلوفر امینی فر (زاده ۱۳۶۴) گوینده و مجری تلویزیون اهل ایران است.

بیوگرافی نیلوفر امینی فر

نیلوفر امینی فر متولد 6 تیر 1364 در تهران، مجری است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد، در اوایل دهه هشتاد لیسانس خود را به پایان رسانده است سه خواهر دارد و خودش فرزند اول خانواده می باشد.

تصویر

از مخالفت پدر تا ورود به سازمان

وی از همان دوران دبیرستان به خاطر علاقه ای که به عرصه هنر داشت پیشنهاد های بسیاری در زمینه بازیگری فیلم های سینمایی و سریال ها دریافت کرد اما به علت مخالفت پدرش به تمام آنها پاسخ منفی داد. خانواده وی ورود به عرصه هنر را منوط به قبول شدن در دانشگاه عنوان کردند، بع داز قبول وی در سال ۱۳۸۳ با گذراندن تست مجری گری در خانه فرهنگ نیمرخ وارد سازمان صدا و سیما شد و در همان سال اولین بار با اجرای برنامه دخترانه وارد قاب تلویزیون شد

ازدواج و نحوه آشنایی

نیلوفر امینی فر با ایمان احمدی ازدواج کرده است آشنایی ما به سال 88 بر می گردد. یکی از همکاران برای اجرای یک برنامه از من خواستند به این شرکت بیایم من آمدم و با ایشان به توافق نرسیدم اما ایمان جان من را دید و با من به توافق رسید !

تصویر

آشنایی زیر نظر خانواده

ایمان احمدی : من به ایشان پیشنهاد دادم که درباره ازدواج با هم صحبت کنیم و زیر نظر خانواده ها با هم آشنا شدیم.

نیلوفر : یعنی از ابتدا مادر من و خانواده ایشان در جریان بودند و خود این خیلی به ما کمک کرد. من همیشه می گویم آشنایی باید حتما زیر نظر خانواده ها باشد چون خیلی جریان فرق می کند.

ماجرای رضایت پدر برای ازدواج

یک اتفاق جالبی که در بدو آشنایی ما افتاد این بود که یک روز ایمان به من گفت من خیلی برای ازدواج با تو مصمم هستم، من همنیطوری فقط برای اینکه ببینم او چه می کند گفتم باید با بابام صحبت کنی … بعد چند روز پدرم از دانشگاه به من تلفن زد گفت : ایمان احمدی کیه آمده دانشگاه و سراغ من را گرفته ؟ که من مجبور شدم همه داستان را تعریف کنم و بگویم. دو سه ساعت بعد بابا به خانه آمد و گفت : اگر واقعا تصمیم به ازدواج گرفته ای، حتما با آقای احمدی ازدواج کن، خیلی پسر خوبی است.

تصویر

خصوصیات اخلاقی از نظر همسر

من بزرگترین ویژگی و خصوصیت نیلوفر را صداقت و روراستی و به شدت مهربانی اش می دانم یک وقت هایی آنقدر همدردی می کند که من می گویم چیزی نیست، درست می شود و باید او را آرام کنم. البته یکی دیگر از بهترین خصوصیات اخلاقی نیلوفر هم جسارتش است.

اولین هدیه از همسرتون

نیلوفر: ایناهاش (به انگشترش اشاره می کند) این انگشتر است و باورت نمی شود من هنوز هم بعد از کلی هدیه های دیگر که از ایمان گرفته ام ولی هنوز این را دستم می کنم چون اولین هدیه بود و برایم خیلی دوست داشتنی است و دقیقا هم باب سلیقه من است.

تصویر

برنامه ها و دوبلاژ

بعد از برنامه دخترانه، با سحر رضوی همراه شد و برنامه زن در رسانه را برای شبکه دو اجرا کرد، وی در زمینه نریتوری و خوانش نیز فعالیت های بسیاری داشته است امینی کنار مجری گری در واحد دوبلاژ نیز مشغول بکار است.

بازیگری

به دنبال اجراهای خوب و موفق وی، از امینی فر دعوت می کنند تا بازیگری در فیلم و سریال را هم تجربه کند. از فعالیت های او در عرصه بازیگری، می توان به تله تئاتر مرغ سحر اشاره کرد. همچنین سریالی به نام پنجره که شاهد پخش آن بودید.

تصویر

ممنوع التصویری

بدنیال انتشار عکس های ژست دار وی در آتلیه عکاسی و حساسیت سازمان در آن زمان به این موضوع ! یک سال ممنوع التصویر شد، اتهام او انتشار تعمدی عکسا بود که بعدها به کمک پلیس فتا بی گناهی خود را اثبات کرد و به کار اجرا در تلوزیون بازگشت !

شوک شدن نیلوفر امینی فر از خبر درگذشتش

سال قبل خبر درگذشت نیلوفر امینی فر در فضای مجازی منتشر شد. وی همان زمان در مصاحبه با دیباچه این موضوع را تکذیب کرد و در اینستاگرامش نوشت:«بعضی وقتا زدن حرف دل حالتو خوب می کنه، اما موقعی خوبتر می شی که شنونده یا خواننده بدون قضاوت ناعادلانه درکت کنه…».

تصویر

شغل دوم + بازگشت به گذشته

در حال حاضر او بعنوان مربی انگیزشی و مربی اختلال شخصیتی تدریس می کند، می گوید اگر به گذشته برگردم دوست دارم وکالت را انتخاب کنم چون بر این باور هستم که می توانم کار وکالت را به خوبی انجام دهم.

ورزشکار حرفه ای

من رشته شنا را به صورت حرفه ای دنبال می کردم و قهرمان مسابقات کشوری شدم. در دانشگاه هم عضو تیم بسکتبال و والیبال بودم.

خرید از دست فروش

گاهی وقتها به مارک لباس توجه می کنم، اما من حتی از دستفروش ها هم خرید می کنم و برخی مواقع حتی لباس هایی که از دستفروش ها می خرم جنسشان بهتر از فروشگاه های برند است.

تصویر

کودک درونم

کودک درون من زبان زد خاص و عام است، هیچ وقت کودک درونم را جا نمی گذارم و همواره همراه من بوده کودک درونم دختری سه ساله با موهای فر می باشد که هیچ وقت بزرگ نخواهد شد.

برای خواسته هایتان بجنگید

ازمبارزه کردن با اتفاقات وآدم های مقابلتان هراس نداشته باشید برای خواسته هایتان بجنگید، من نیلوفر امینی فر خودم باورها و آرزوهایم را هیچ وقت فراموش نمی کنم حتی اگر جامعه خلاف علایق من اصرار بر این موضوع داشته باشد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. هموطن می‌گوید

    اینا الان طلاق گرفتن؟

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود