زندگی خصوصی زهره حمیدی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 700

زهره حمیدی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک، بازیگر است دیپلم اقتصاد دارد، در یک خانواده کاملا سنتی بزرگ شد، 16 ساله بود که به جواب خواستگاری همسرش طبق پیشنهاد خانواده جواب مثبت داد، بعد از ازدواج تصمیم گرفت بازیگر شود.

تصویر

ازدواج + فرزندان

16 سالگي ازدواج كردم و در 22 سالگي 4 فرزند داشتم، حميد و مهتا خارج از ايران هستند و بيتا در ايران زندگي مي كند. حامد هم 8 سال است كه در ميان ما نيست.

تصویر

علت فوت پسرش حامد

حامد مانند تمام جوان هاي همسن و سالش به فكر سلامت و تناسب اندامش بود. به همين دليل از داروهايي كه در كلاس هاي بدنسازي به او معرفي شده بود، استفاده مي كرد. اين داروها روي قلبش تاثير گذاشته بود

مربیگری مهدکودک

بعد از ازدواج دوست نداشتم صرفا به خانه داری اکتفا کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم مربی مهدکودک شوم، بعد از گذراندن آزموني به مديريت يک مهدکودک انتخاب شدم و 2 سال مدير مهدکودکي خصوصي بودم. سر کار داشتن با بچه ها برایم جذاب بود، به ویژه این که این تنها شغلی بود که می توانستم بچه هایم را با خودم ببرم و از کنار هم بودن، لذت ببریم.

تصویر

مادر بزرگی در 36 سالگی

اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در 36 سالگی مادربزرگ شده، حتما برایش باورنکردنی است چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته و جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند. اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد.

تصویر

شروع بازیگری

در سال 1368 کارم را با فيلم سينمايي «دلاوران کوچه دلگشا» شروع کردم در اين فيلم نقش اول را برعهده داشتم. من در سال 1368 با وجود تاهل و داشتن 2 دختر و 2 پسر، خيلي اتفاقي و تصادفي به اين عرصه وارد شدم البته هميشه به بازيگري علاقه مند بودم، دوستاني هم داشتم که در اين حيطه کار مي کردند؛ از جمله منيژه حکمت که دستيار کارگردان بود. وقتي بازي در فيلم «دلاوران کوچه دلگشا» که حسن هدايت کارگرداني آن را برعهده داشت، به من پيشنهاد شد، بدون اينکه کوچک ترين تجربه کاري داشته باشم، آن را قبول کردم و انصافا هم کار قابل قبول و خوبي از آب درآمد.

یعنی بدون هیچ آشنایی ای با این حرفه، آن را قبول کردید؟

با بازیگری خیلی هم بیگانه نبودم چون در زمان تحصیل، در مدرسه با دوستانم از جمله خانم حکمت، گروه تئاتر تشکیل می دادیم و نمایش های مختلفی برگزار می کردیم. وقتی ازدواج کردم، از ادامه کار کناره گیری کردم اما خانم حکمت، آقای آهنگرانی، جمشید شاه محمدی، رمضانی و… کارگردان شدند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود