زندگی خصوصی رضا مولایی وهمسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 611

رضا مولایی بازیگر ایرانی در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری از مدرسه آزاد تئاتر با مدیریت حمید سمندریان در سال۱۳۷۴ می باشد.

بیوگرافی رضا مولایی

رضا مولایی متولد 15 مهر 1356 در تهران، بازیگر است دانش آموخته کانون سمندریان می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون و سینما شد و حالا تدریس می کند و همسرش نیز بازیگر است.

تصویر

ازدواج و همسرش

رضا مولایی چند سالیست با خانم شیوا اردویی از بازیگران تئاتر ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام نیروانا متولد فروردین 1395 می باشد.

بیو گرافی شیوا اردویی

شیوا اردویی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است و فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل دوره بازیگری از موسسه رسام هنر با مدیریترویا تیموریان در سال ۱۳۷۶ میباشد. وی سابقه ایفای نقش در چندین نماش و همچنین کارگردانی را در کارنامه خود دارد و در مجموعه تلویزیونی صدایم کن به کارگردانی مسعود نوابی و حلقه سبز و فیلم کوتاه آواز ماهگ و فیلم سینمایی دم صبح نیز حضور داشته است.

تصویر

شروع از 18 سالگی

در سال 1374 وقتی 18 ساله بود در رشته کارگردانی و بازیگری از مدرسه آزاد تئاتر حمید سمندریان فارغ التحصیل شد و همین سال با دایره گچی قفقازی بروی صحنه نمایش رفت.

کارگردانی

آقای مولایی در کنار بازیگری از سال 1375 کارگردانی را نیز با نمایش کلبه لبتونبا اثری از روبرت بروک شروع کرد و سال ها بعنوان بازیگر و کارگردان فعالیت خود را ادامه داد.

تصویر

از تلویزیون تا سینما

اولین بار در سال 1376 با فیلم فردا دیر است به کارگردان حسن فتحی جلوی دوربین رفت و سال 1378 با سریال داستان یک شهر به کارگردانی اصغر فرهادی وارد قاب تلویزیون شد.

جایزه بهترین بازیگر تئاتر سال

ایشان در سال 1384 وقتی 28 ساله بود برای بازی در نمایش سه گانه وانیک به کارگردانی سهراب سلیمی در جشن بازیگر خانه تاتر به عنوان یکی از بهترین بازیگران سال برگزیده شد.

تصویر

حضور دوباره در تلویزیون

آقای مولایی در سال های اخیر بازی در سریال تکیه بر باد و پرده نشین ها را در تلویزیون تجربه کرد و در سال 98 با دیگر بازیگران سریال ترور خاموش به تلویزیون بازگشت.

در وصف خود

رضا مولایی خود را صبور بیخودی معرفی می کند که کودک درون فعالی دارد و گاهی دیگران از محبت اش سو استفاده می کنند می گوید اگر مشکلی داشته باشد رو در رو میگه که همین رک و راستی باعث آزردگی دیگران هم شده است.

تصویر

اینستاگرام رضا مولایی

آقای مولایی صفحه ای در اینستاگرام دارد و از طریق این صفحه با طرفداران خود در ارتباط است.

صفحه وی از طریق آدرس زیر در دسترس می باشد :

www.instagram.com/rezamolai



منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود