زندگی خصوصی افشین سنگ چاپ و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 5,392

افشین سنگ‌چاپ (زاده تیر ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ متولد تیر 1347 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد با تئاتر وار شد و با تلویزیون به شهرت رسید و حالا خانوادگی حامی حیوانات هستند.

تصویر

خانواده

پدر و مادرش اهل گیلانند ولی او متولد تهران است، در خیابان 17 شهریور بدنیا آمده و در نظام آباد بزرگ شده است می گوید پدرشان خانوادگی در کار مطبوعات و روزنامه نگاری بودند.

ازدواج و دخترش

افشین سنگ چاپ در سال 1375 وقتی 28 ساله بود ازدواج کرد و بعد از 12 سال خداوند فرزند دختری به او و همسرش خانم بهار حقیقی داد که اسمش را حورا گذاشتند.

تصویر

همسرم فیلمنامه نویس است

همسرم بهار حقیقی فیلمنامه نویس است و تاکنون چند تا از نوشته هایش هم ساخته شده است، او مدتی هم دستیار و برنامه ریز بود و در حقیقیت همکار هم هستیم.

شروع فعالیت

سال 1362 در بحبوحه جنگ ایران و عراق که 15 ساله بود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما رفت و 2 سال بعد فارغ التحصیل شد. ثمره این دوره آشنایی با مجتبی یاسینی کارگردان بود که باعث شد در سال 1364 وقتی 17 ساله بود با سریال ما می توانیم جلوی دوربین برود.

تصویر

سینما

بعد از اولین تجربه در سال 1369 با سریال چاق و لاغر و مامور سوم فعالیت خود را ادامه داد تا اینکه سال 1378 با فیلم دارا و ندار وارد سینما شد.

دستیار کارگردان

از سال 1380 با سریال پلیس جوان، دستیار سیروس مقدم شد در ادامه بعنوان دستیار کارگردان در سریال های ریحانه سال 84، اغما در سال 86، پیامک از دیار باقی و روز حسرت سال 87 حضور داشت و در سریال نرگس سال 85 نیز بازیگردان بود.

در نقش های منفی و خاکستری

چهره و فیزیک من بیشتر مناسب نقش های خاکستری و عمدتاً منفی است از این بابت هم به هیچ وجه ناراحت نیستم و معتقدم هر فیلمی هم به چهره مثبت و منفی نیاز دارد و همه تلاشم را می کنم تا در ارائه کاراکترهای منفی یا نیمه منفی، هر بار حرف تازه ای برای گفتن داشته باشم.

تصویر

به خاطر دخترم کم کار شده ام

برای من افتخار بزرگی بود که سال ها به عنوان بازیگر و بازیگردان در خدمت سیروس مقدم بودم، اما بعد از تولد دخترم حورا احساس کردم بیشترین وقتم بیرون از خانه صرف می شود و لازم است مدت زمان بیشتری در اختیار خانواده ام باشم. به همین دلیل از چند سال پیش همکاری ام با سیروس مقدم مثل گذشته نیست. آخرین همکاری من و مقدم به عنوان بازیگر در پایتخت ۲ بود. کار کردن با مقدم برای هر بازیگری شیرین است و من خوشحالم که همیشه افتخار شاگردی او را داشته ام.

رمز خوشبختی

رمز خوشبختی ما در این است که من و همسرم هر دو قدر یکدیگر را می دانیم و هر دو عاشقانه در خدمت فرزندمان هستیم. بزرگترین دغدغه ام این است که شرمنده و سرافکنده خانواده ام نباشم و عزیزانم در صحت سلامت و خوشی در کنارم باشند و همسرم بر این باور بماند که سایبان خوبی برای او و دخترمان هستم.

تئاتر مال اشراف زاده ها شده است

تئاتر در گذشته يک قداست خاصی داشته و هنوز هم دارد اما الان مثل گذشته نيست که بچه های جنوب شهر دور هم جمع شوند و تئاترهای خوب اجرا کنند الان هنر در مملکت ما مخصوص اشراف زاده ها است يعنی هر کس که پول دارد می تواند بيايد و کار کند.

منبع:ســاعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود