زندگی خصوصی علیرضا جلالی تبار و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 117

علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 اردیبهشت ماه سال 1357 است و تحصیلاتش را در دانشگاه صدا و سیما و دانشکده تئاتر گذرانده است.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار متولد 21 اردیبهشت 1357 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشكده هنر و معماری و تئاتر در هنرستان صدا و سیما می باشد، قبل از بازیگری در بازار آهن کار کرده است و متاهل می باشد.

تصویر

ازدواج

در سال 94 ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

شروع فعالیت

اولين فعاليت رسمي اش در بازيگری را در سال 74 با منصور حلاج (کارگردان) شروع کرده است او برای اولين بار در فيلم سينمايی وقتی همه خوابيم سال 1387 به مخاطب معرفی شد اگرچه پيش از آن، کار هنری را تجربه کرده بود.

تصویر

ورود به تلویزیون

بصورت جدی از سال 1389 با سریال گمشده راما قویدل وارد تلویزیون شد سپس در سریال های موفقی چون، راز پنهان سال 91 و نفس شیرین سال 95 ایفای نقش کرد.

شغل های دیگر

من تقريبا 8 سال در بازار آهن و پارتيشن و … کار کردم که پول به دست بياورم و بتوانم تئاتر کار کنم آخر هم اين اتفاق نيفتاد بعد از آن هم مدت ها کار عکاسی صنعتی کردم و باز منتظر ماندم و باز به نتيجه نرسيدم.

تصویر

بازیگران مورد علاقه

من بازی های مورد علاقه دارم نه بازیگر مورد علاقه، که آنها را هم نگویم بهتر است چون این مسائل شخصی است و ناگفته بماند بهتر است من سینمای نوظهور شرق آسیا در سینمای کره جنوبی و ژاپن را دنبال می کنم حتی فیلم های تئاتر آنها به دستم می رسد یک لحظه های نابی در بازیگری آنها می بینم که پیگیری می کنم.

کلیشه بازی نمی کنم

همیشه سعی داشته ام در هیچ نقشی کلیشه نشوم من در کارهایم تا به حال سه بار نقش پزشک را بازی کرده ام که هیچ کدام به هم شباهت نداشتند. حتی در شبیه ترین نقش هایم تفاوت هایی از نظر اجرا، راه رفتن، حرف زدن و… وجود دارد.

تصویر

علت کم کاری

یکی از دلایل کم کاری من فرار از کلیشه ها است. من در کاری بازی کرده بودم که گریم با ریش بود از آن به بعد، دستیارها برای ایفای تمام نقش های ریش دار با من تماس می گرفتند، انگار من با ریش به دنیا آمده بودم. همیشه بعد از قبولی هر نقش، ابتدا قالب فیزیکی و مشخصات و شناسنامه خانوادگی شخصیت را پیدا می کنم و اگر شخصیت خیلی ناشناخته ای باشد، می روم تا از نزدیک او را ببینم.

چرا اینقدر از تئاتر دور شدید؟

علیرضا جلالی تبار: دلایل حرفه ای وجود دارد که یکی دوتا نیست. من به بازی خوب اعتقاد دارم و دوست دارم اگر قرار است کار کنم در تئاتری خوب کار کنم. کما اینکه سال گذشته در یک نمایش سه شب تمرین کردم و متاسفانه آن اتفاقی که باید می افتاد برایش نیفتاد و ادامه ندادم.

استاد من بیضایی است

بهرام بیضایی استاد همیشگی من است و به عنوان یک هنرآموز فیلم های بیشتر کارگردان ها را می بینم از سال ۷۶ بیشتر با بهرام بیضایی همکاری کرده ام و در کارهای صحنه ای هم سعی داشته ام به اندازه ای که می توانم از دانش و تجربیات و هنر بهرام بیضایی استفاده کنم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود