زندگی خصوصی هانی کرده یکی از لات های مشهور و جنجالی

0 4,612

هانی کرده که از اشرار بنام تهران است و به گفته خیلی از هم بندیانش که بارها گفته اند که او از خرده فروشان مواد مخدر در برخی مناطق تهران باج میگرفته و لیدر یکی از تیم های تهرانی نیز هست .

بیوگرافی هانی کرده

هانی کرده یکی از لات های مشهور و جنجالی می باشد این گنده لات ساکن در تهران بیش از 16 سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد، او تنها شروری است که ماشین پورشه سوار می شود. و ارتباط خوبی هم گویا با بعضی از مسئولین دارد و در مهمانی های برخی از مسئولین در ماه مبارک رمضان شرکت کرده است.

تصویر

بازداشت در 14 سالگی

شروری از همان دوران نوجوانی در وجودش شکل گرفت، او اولین بار در 14 سالگی بخاطر درگیری با یک سرباز سر خرید بلیط بازداشت داشت اما این لاتی بازی بارها تکرار شد و در نهایت 16 سال از عمر خود را در زندان گذراند.

از چاقو کشی

عکس های جوانی اش نشان می دهد از لات های چاقو خورده ای هست که درگیری و نزاع کمترین شرارت اوست که با آمدن فضای مجازی بیشتر خود نمایی هم می کرد.

شهرت با ماجرای وحید مرادی

11 تیر ماه 1397 بود که با مرگ وحید مرادی دیگر شرور سابقه دار در زندان، شایعه شد هانی کرده پشت این ماجرا بوده و دستور حمله به او را صادر کرده است با این حال شواهدی از این اقدامات به دست نیامد و او نیز بارها در ویدیو های مختلف عنوان کرد از مرگ وحید مرادی ناراحت شده است.

تصویر

وحید مرادی داداش منه

و می گوید که : «وحید مرادی داداش منه. چشم منه از من کوچکتره. ولی همه حرف های ما رو گوش می کنه. ما بهش گفتیم آشتی کن. گفت چشم. یزدان کورده و علی سیاه و ساسان کورده و علی درویش وعلی محمدی داداش منه. که با وحید مرادی یه جر و بحث کوچیک داشتن. ولی ما آشتی شون دادیم. آقایونی که مغلطه میکنین. مغلطه نکنین خواهشا. داداش ما اینا رو آشتی دادیم. هیچ وقت هم دیگه به هم نمیخورن. ما همه با هم متحدیم اینا رو هم آشتی دادیم. آقا میخواین کاری کنین دعواشون بندازین برن زندان. زن و بچه شون بیان پشت در زندان ملاقاتشون؟ نکنید این کارو آقا نکن. »

تصویر

آخرین دستگیری

هانی کرده در اسفند ماه 97 دوباره بخاطر تخلف در فضای مجازی و تهدید دیگر ارازل اوباش بار دیگر راهی زندان شد اما بعد از مدتی و گذران محکومیت دوباره آزاد شد بعد از دستگیری عنوان کرد از سال 1390 دور خلاف را خط کشیده اما اینبار بخاطر تخلف در فضای مجازی دستگیر شده است.

کمپ ترک اعتیاد

این شرور در مصاحبه خود عنوان می کند از سال 1392 کمپ ترک اعتیاد زده است، با این حال چطور ممکن است این شرور توانسته مجوزهای لازم را بگیرد ؟!

ماجرای حضور در سوریه

انشتار چندین ویدیو در فضای مجازی نشان میدهد این لات سابقه حضور در سوریه را هم دارد و حتی در برخی از فیلم های اسلحه به دست خود نمایی هم می کند.

تصویر

طرفدار استقلال

آقای شرور ارتباط دوستانه ای با علی منصوریان سرمربی فوتبال داشته و حتی سابقه حضور در تمرینات تیم استقلال در زمان سرمربیگری او را هم دارد کورده ارتباط گرمی هم با امیر قلعه نویی دارد.

در زندان

او که بسیار سابقه دار و در چندین پرونده مجرم شناخته شده، شخصی بسیار خطرناک است. برخی می گویند یک روز شخصی در زندان به قصد استهزا او به او گفته است رانی کورده، در همان روز، شخصی که خارج از زندان بوده، برای اینکه خودش را برای او عزیز کند، چند کودک را در محله پر جرم و جنایت او می کشد.

تصویر

مرگ !

در اواخر روز سوم دی ماه 98 انتشار یک ویدیو نشان می دهد چندین جوان با حمله به سرنشین یک ماشین 206 او را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

منبع:ساعدنیور

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود