زندگی خصوصی سامان گوران و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

4 4,351

بیوگرافی “سامان گوران” کمدین و بازیگر کشورمان به همراه تصاویری از او را در بخش فرهنگ و هنر نصرینو بخوانید.

بیوگرافی سامان گوران

سامان گوران متولد 16 دی 1368 در تهران، بازیگر است داشن آموخته انصرافی رشته بازیگری تئاتر است تقلید صدای افراد مختلف، او را در زمره یکی از بهترین تیپ سازان قرار داده است، رضا گوران بازیگر و نویسنده تئاتر پسرعموی پدرش می باشد.

تصویر

خانواده

دو خواهر و یک برادر دارم. یک خواهر و برادرم بزرگ تر هستند و خواهر دیگرم کوچک تر و محصل است. پدرم مرد زحمتكشی بود اما فقط زحمت می كشيد و چيزی عايدش نشد او در حال حاضر بازنشسته با افتخار چندين كارخانه معتبر ايران است. وقتی بازنشسته شد در ۶۰ سالگی, باز هم شروع کرد به ساخت خانه برای کارگرها در مناطق حومه تهران. در واقع از اعتبار شرکت استفاده کرد , و برای کارگرهایی که قدرت خرید نداشتند شهرک سازی کرد.

درآمد میلیونی و ازدواج

او در مصاحبه اعلام کرد بین 30 تا 60 میلیون تومان ماهانه درآمد دارد، بیشتر این درآمد حضور در برنامه های مناسبتی و کنسرت های خنده می باشد و میگوید باید خیلی از دخترا آرزو داشته باشن با وی ازدواج کنند – او در حال حاضر مجرد است.

تصویر

قرار بود فوتبالیست شوم

وقتي 15 – 14 ساله بودم در تيم ملي نوجوانان بازی می كردم حتي پيشنهاد بازی در تيم امارات را هم داشتم. براي فوتبال بازي كردنم خيلي پول خرج كردم البته سال 84 ماهی يك ميليون و 500 هزار تومان از تيم سايپا دستمزد می گرفتم. در يك مسابقه مينيسک پايم پاره شد و ديگر نتوانستم فوتبال را دنبال كنم.

در دوران مدرسه

در دوران مدرسه هفته ای سه روز اخراج بودم. چون ادای معلم هايم را درمی آوردم در كل هيچ كدام از مسئولان مدرسه از من خوش شان نمی آمد اما بچه ها عاشقم بودند. من هميشه در جشن های مدرسه ادای معلم ها و ناظم و مدير مدرسه را درست مثل خودشان درمی آوردم و همه حرصم را خالی می كردم.

تصویر

شروع فعالیت

بازی در سریال طنز خنده بازار با تقلید افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی،مهدی فخیم زاده، رضا صادقی و عادل فردوسی پور به شهرت رسید و موجب اعتراض برخی افراد مانند علی دایی و رضا صادقی شد.

شهرت

وی با بازی در سری های اول و دوم سریال طنز خنده بازار توانست شهرت بدست آورد اما به دلایل نامعلومی از ادامه کار در سری سوم این برنامه خودداری کرد.

تمرین برای ادای علی دایی

با این که استقلالی هستم، اما برای ایجاد تیپ علی دایی شش ماه مداوم بر سر تمرین آنها حاضر شدم و به خاطر دوستان زیادی که داشتم از نزدیک با دایی در ارتباط بودم و او را به دقت زیر نظر می گرفتم. تا بتوانم بخوبی تیپ او را بازآفرینی کنم.

تصویر

جواد هاشمی استادم بود

از کودکی زیر نظر سید جواد هاشمی کار تئاتر انجام می دهم به گفته رضا شفیعی جم بهترین تیپ ساز هستم و همیشه به من می گوید : هر اتفاقی که تو دوست داشته باشی برایت خواهد افتاد فقط با مشخص شدن شخصیت با قدرت تقلیدی که دارم در اثر تکرار کردن می توانم نقش هرکدام از افراد را بازی کنم. با گوش دادن زیاد صدای هر کسی را می توانم تقلید کنم !

علت جدایی از سری دوم خنده بازار

آیتم هایی که ما به علی دایی پرداختیم با استقبال و البته انتقادات زیادی مواجه شد. متاسفانه همکاران من در خنده بازار وقتی موج انتقادات را به بنده می دیدند، به جای دفاع از من، این انتقادات را تایید می کردند و به نوعی پشتم را خالی می کردند.

تصویر

بازیکن فوتبال بودم

من سالیان گذشته خودم به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم و در تیم سایپا توپ می زدم، حتی مقطعی به تیم ملی جوانان هم دعوت شدم. قبل از اینکه وارد کار تصویر شوم دوستان فوتبالی زیادی داشتم.

مشکل در خدمت سربازی

من ۱۸ ماه خدمت کرده ام و به خاطر مسائل مربوط به تعداد روزهای مرخصی برای تسویه یک مقدار با مشکل مواجه شدم که این مشکل با چند امضا حل شد.

خدمت و اجرا در سربازی

صادقانه می گویم در دوران خدمت همیشه برای جایی که خدمت می کردم مثمر ثمر بودم مثلاً روز جهانی سرباز برای بیش از ۵ هزار سرباز از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و وزارت دفاع همراه با خداداد عزیزی و سید جواد هاشمی برنامه ای داشتیم که مورد استقبال زیادی هم واقع شد.

تصویر

حاشیه ها

وقتی علی دایی با من لج کرد

وقتی استقلال قهرمان جام حذفی شد چون از بچگی استقلالی دوآتیشه بودم به جشن مراسم شان , دعوت شدم. روی استیج رفتم عادل فردوسی پور شدم، مهران مدیری شدم و… امید زندگانی روی استیج گفت , آرش برهانی می گوید ادای علی دایی را اجرا کن. یک ژست علی دایی آمدم، یک جمله گفتم و بیچاره شدم. از فردای آن روز همه روزنامه ها تیتر زدند بدل عادل بدل دایی شد و فلان و فلان … علی دایی با من لج کرد، علیرضا محمد را به این دلیل که دوست و همسایه مان و دفاع راست پرسپولیس بود اخراج کرد. بنده خدا به دلیل رفاقت با من از دنیای فوتبال رانده شد.

آشتی سامان گوران با علی دایی

از وقتی با علی دایی آشتی کردم، ارتباطم با کل ایران خوب شد. خیلی ها از کدورت من و دایی سوءاستفاده کردند. تصمیم گرفتم هرطور شده دل آقای دایی را به دست بیاورم. پیغام دادم به دوستان مشترکمان که هر وقت مناسب دیدند به من بگویند با آقای دایی آشتی کنیم. وقتی راه آهن از پرسپولیس برد بچه ها تماس گرفتند و گفتند علی آقا دوست دارد شما را ببیند. وقتی آنجا رفتم , با من سرسنگین بود، اما کم کم با من راه آمدند. من هم ایشان را به کنسرت شهرام شکوهی دعوت کردم, که با همسرشان به کنسرت آمدند. اعتراف می کنم از وقتی ارتباطم با علی دایی خوب شد انگار ارتباطم با کل ایران خوب شد.

تصویر

ماجرای جنجالی توهین سامان گوران به پرسپولیس

سامان گوران با انتشار ویدئویی به توهین صدا و سیما و شخص حسین کلهر واکنش نشان داد . گوران در این ویدئو عملا به برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس از جمله فرشاد احمدزاده توهین کرد . گوران در گفته هایش مواردی را خطاب به شیث رضایی، محمد نصرتی و فرشاد احمدزاده بیان کرد.

طعم کتک های خواهرانه

بزرگ ترین تنبیه زندگی ام از طرف خواهرم که ۸ سال از من بزرگ تر است، بود. یادم می آید برادرم تازه ازدواج , کرده بود. عروس مان برای اولین بار به خانه مان آمد. می خواستم هرطور شده شیرین بازی دربیاورم, و جلب توجه کنم ولی نمی دانستم چطور. خلاصه چشم تان روز بد نبیند دور سفره نشسته بودیم و صحبت می کردیم، نه گذاشتم نه برداشتم گفتم, خوب است دیگر یک نان خور هم به ما اضافه شد (می خندد). خلاصه خواهرم تا توانست من را کتک زد، هیچ وقت طعم آن کتک خوردن را فراموش نمی کنم.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
4 نظر
  1. رقیهN می‌گوید

    سامان گوران بهترین مجری و بازیگرها⁦❤️⁩

  2. رقیهN می‌گوید

    سامان گوران عزیز دل ما طرفداراشون هستند هم سامان جون و هم احمدرضا جون موفق باشید عزیزای دلم داداشی گلم⁦❤️⁩💖💝😎💙💜💞🧡💚🌹⁦🏵️⁩🌼🌷💐

  3. رقیهN می‌گوید

    سامان گوران عزیز دل ما طرفداراشون هستند هم سامان جون و هم احمدرضا جون⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  4. a ❤ s می‌گوید

    بله و احمد رضا هردوشون بهترینن

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود