زندگی خصوصی علیرضا کمالی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 764

علیرضا کمالی با نام اصلیِ علیرضا کمالی‌نژاد (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی علیرضا کمالی

علیرضا کمالی متولد 27 اردیبهشت 1359 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا با حضور در تلویزیون و سینما به شهرت رسیده است.

تصویر

خانواده

علیرضا در محله نظام آباد تهران به دنیا آمد، مادرش فرهنگی و پدرش، مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان شناخته شده رشته پرورش اندام در ایران و جهان بود.

تصویر

رابطه که به ازدواج ختم نشد …

زندگی علیرضا حاشیه های زیادی داشته است. پررنگ ترین حاشیه زندگی او شایعه ازدواجش با دنیا مدنی بود. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان و هنرپیشه است. عکس هایی از آنها در کنار هم در سایت ها منتشر شد که نشان می داد روابط بسیار نزدیکی با هم دارند و حتی شایعه ازدواج آنها هم منتشر شد اما مدتی بعد این شایعه تکذیب شد. هرچند علیرضا حاضر نشد درباره آن صحبت کند اما دنیا مدنی در مصاحبه ای گفت که با علیرضا کمالی نژاد رابطه ای جدی داشته که به سرانجام نرسیده است.

تصویر

ورود به دانشگاه و کار عروسکی

در سال 1379 وارد دانشگاه شد و همزمان با تحصیل در حوزه هنری تهران ابتدا در رشته عروسکی شروع به فعالیت کرد و سپس بعد از سه سال در جشنوار تئاتر دفاع مقدس بهترین بازیگر شد

از دستیاری تا بازیگری

در سال 1382 وقتی 23 ساله بود بعنوان دستیار کارگردان در سریال شیخ بهایی شهرام اسدی بصورت جدی وارد کار شد و همین سال اولین بار در سریال ثارالله نقش حضرت علی اکبر را بازی کرد این فیلم اما در وسط راه برای همیشه توقیف شد !

تصویر

بازگشت با ملک سلیمان

بعد از تجربه ناموفق در سریال ثارالله 5 سال منتظر ماند تا در سال 1387 با فیلم سینمایی ملک سلیمان توانست استعداد خود را به نمایش بگذارد بازی وی در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت

شروع شهرت

شروع شهرت آقای کمالی از سال 1393 با سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی شروع شد سپس با سریال نفس سال 95 به اوج رسید سال 97 با سریال خانگی احضار و در تلویزیون با سریال لحظه گرگ و میش حضور دارد و تجربه های متفاوتی در سینما و تئاتر نیز کسب می کند

مطالعه تاریخ

مدتی به به تاریخ معاصر ایران تمرکز کرده ام، در این سالها در راستای قیام امام حسین (ع) مطالعه داشتم و غیر از این عموما کتاب های رمان را دنبال می کنم.

تصویر

بازیگر علاقه مند به مسایل اجتماعی

بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش علاقه مند به مسایل اجتماعی است و اخبار روز را دنبال می کند و نسبت به آنچه در جامعه رخ می دهد بسیار حساس است.

او می گوید: من در حدی که بتوان یک ماشین گرانقمیت و شیک سوار شوم قدرت مالی دارم می توانم بهترین ها در زندگی داشت ه باشم اما هرگز ظاهر زندگی ام را خیلی لوکس نمی کنم چون نمی خواهم من با یک ماشین گرانقیمت در خیابان باشم و یک جوان که تازه نامزد کرده و روزهای خوب زندگی اش را می گذارند اما یک ماشین مناسب ندارد مرا ببیند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود