زندگی خصوصی نیما رئیسی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 653

نیما رئیسی ، بازیگر و گوینده ایرانی است. نیما رییسی در بیمارستان فامیلی رشت به دنیا آمد اما تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک مسکونی نکاچوب واقع در ساری و منطقه دشت ناز گذرانده است.

بیوگرافی نیما رئیسی

نیما رئیسی متولد 3 مرداد 1354 در رشت، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران می باشد، بجز بازیگری، گوینده و مجری رادیو تلویزیون می باشد، 2 برادر و یک خواهر دارد.

تصویر

ازدواج

نیما رئیسی دهه 80 ازدواج کرد و به رغم اینکه همسرش هم در کار هنری است اما هرگز جلوی دوربین با نیما حاضر نشده و زندگی شخصی این زوج به طور کامل از حاشیه دور است.

تصویر

از رشت تا تهران

در بیمارستان فامیلی رشت، بدنیا آمده است و تمام دوران کودکی و نوجوانی اش در شهرک مسکونی نکا چوب ساری گذرانده است، شهر بابل زادگاه پدری او می باشد بعد از قبولی در دانشگاه به تهران مهاجرت کرد.

شروع فعالیت

فعالیت خود را از کلاس های آزاد تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا شروع کرد و سپس وارد بازیگری شد، در سال 74 از تئاتر دیده شد و برای بازی در سریال قصه های شب سیما دعوت شد او در این سریال در کنار بزرگانی چون خانوم گوهر خیراندیش بازی کرد.

تصویر

ورود به رادیو و دوبله

همزمان با بازیگر به لطف عده ای از دوستانم برای گویندگی در رادیو دعوت شدم و بواسطه فعالیت مستمر در کارهای دوبله نیز حضور پیدا کردم

کلاس فن بیان

دورهای را نیز جسته و گریخته نزد استادانی چون آقای مقامی حضور داشتم و سعی کردم همزمان تمام این فعالیت ها را تجربه کنم

وسواس های بی مورد

در سال 86 برای بازی در سریال میوه ممنوعه از او دعوت شد، اما می گوید وسواس کاری بیش اندازه باعث شد بازی در این سریال را رد کنم او بعدها با سریال پروانه سال 91 و آمین سال 94 شناخته تر شد.

تصویر

حس نوستالژی

گذشته ام را دوست دارم، اصولا آدم نوستالژیکی هستم و در همان لحظه ای که مشغول انجام کاری هستم به آن لحظه حس نوستالژی داری و می دانم روزی خاطره می شود

علاقه به رنگ ها

در رنگ ها، رنگ سبز را دوست دارم ولی علاقه ام به نارنجی و قرمز بیشر است، مخصوصا قرمز گوجه ای که تیزر خواندن برای تبلیغات و آواز خواندن، قرمز گوجه ای است.

پر کردن اوقات فراغت

نیما رئیسی اوقات فراغتش را با خواندن کتاب و موسیقی پر می کند و می گوید: اگر یک روز تعطیل در خانه باشم، موزیک گوش می دهم، فیلم می بینم، کتاب می خوانم، اگر فرصتی باشد سفر را خیلی دوست دارم و دلم می خواهد ایران را بگردم. در خارج هم ایتالیا و شهر ونیز بعد هم اسپانیا را دوست دارم.

تصویر

نوع مرگم

دوست دارم در خواب بمیرم و در یک جای دور مثل جنگل و طبیعت دفن شوم، از محیط قبرستان خوشم نمیاد و به این فکر کردم در هنگام مرگم از فرهاد موزیک پخش کنند. دوست دارم موقع مرگم بهانه ای برای شاد کردن بقیه داشته باشم.

خوانندگی

فعالیتم در موسیقی به شکل پراکنده بود، در چند نمایش در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه قطعاتی را اجرا کردم که مشخص ترین آن بازخوانی ترانه زنده یاد مازیار بود.

تصویر

پارازیت رادیو جوان

طرفداران حرفه ای رادیو نیما رئیسی را بهتر می شناسند او اجراهای زیادی را در رادیو بر عهده داشته که مشهورترین آن برنامه پارازیت رادیو جوان بود که مدتهاست دیگر اجرا نمی شود.

صداپیشه سید

نیما رئیسی در بسیاری از انیمیشن ها بعنوان گوینده و دوبلور حضور داشته که از معروف ترین آن می توان به مندی و سید در انیمیشن عصر یخبندان اشاره کرد او در انیمیشن شرک هم بجای شرک صحبت کرده است.

تصویر

علت تراشیدن موی سر

نیما را اغلب با موهای تراشیده می بینیم اما او خوشبختانه نه کچل است و نه شیمی درمانی می شود، می گوید تراشیدن موهای سرم حس خوبی به من می دهد. مثل دور ریختن غم ها و غصه ها و هر بار که سرم را اصلاح می کنم حس آزادی و رهایی دارم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود