زندگی خصوصی مجید سعیدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,134

مجید سعیدی بازیگر ایرانی در ۱ آذر ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل کلاس های آزاد بازیگری می باشد.

 

بیوگرافی مجید سعیدی

مجید سعیدی متولد 1 آذر 1354 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل کارگاه آزاد بازیگری می باشد از تئاتر شروع کرد و سالها خاک صحنه خورد، با سریال شهرزاد در فصل سوم چهره اش شناخته شده و در تلویزیون به شهرت رسید.

تصویر

ازدواج

آقای سعید مجیدی سالهایت ازدواج کرده و یک پسر نوجوان بنام کیارش دارد.

تصویر

شروع بازیگری

مدرک بازیگری خود را از اولین دوره کلاس های بازیگری امین تارخ گرفت و بصورت حرفه ای با نمایش شبی در تهران به کارگردانی گلاب آدینه و نمایش فولاد هرگزهزنگ نمیزند به کارگردانی زری آماد آغاز کرد.

ورود به تلویزیون

در سال 1376 وقتی 22 ساله بود با سریال کهنه سوار به کارگردانی اکبر خواجویی وارد تلویزیون شد که هنوز هم خیلی ها او را با همین نقش به یاد می آورند او سپس در سریال هویت در سال 87 ایفای نقش کرد.

تصویر

سینما و جوایز فجر

آقای مجیدی در سال 1386 با فیلم سینمایی مهیا علاوه بر تجربه سینمایی، در جشنواره فجر 1386 صاحب سه جایزه شد و جدی تر از گذشته برای ادامه مسیر هنری اش مصمم شد.

سریال شهرزاد

در فصل سوم شهرزاد سال 96 با تماس دستیار کارگردان سریال شهرزاد به این مجموعه دعوت شد و قرار بود 5 سکانس بازی کند اما بازی زیبای او باعث شد در 25 سکانس بازی کند و بسیار دیده شود.

تصویر

شهرت با تلویزیون

او در سال 89 با سریال ارمغان تاریکی سپس با سریال تا ثریا در سال 90 و میکائیل در سال 94 در تلویزیون حضور داشت تا اینکه در سال 97 با سریال بانوی عمارت به تلویزیون بازگشت او در این سریال در نقش یاور شریفی بازی می کند.

افشاگری از پشت پرده

برخی انگار به هیچ وجه دغدغه سینما ندارند و تماماً به میهمانی های شبانه فکر می کنند قدیم به ما می گفتند برای بازیگری باید تمام تمرکز خود را بگذارید اما امروز صرفاً اگر مهمانی ویلای لواسان جور شود نیاز به شخصیت پردازی و زحمت کشیدن نیست.

تصویر

حمله کاربران برای نقش یاور شریفی در بانوی عمارت

بازی در نقش یاور شریفی سریال بانوی عمارت به حدی باور پذیر بود که بعد از پخش سکانس التماس زن شازده مردم در حمله به صفحه شخصی ام مورد لطف قرارم دادم و این نشان از انتقال حس بازیگری من به مردم بود.

وقفه در بازیگری

با وجود اینکه وقفه زیادی در عرصه بازیگری به وجود آمد، اما توانستم با بازی در چندین قسمت در سریال بانوی عمارت به عنوان یک مامور خوفیه و در نقشی کاملا منفی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود