زندگی خصوصی سولماز حصاری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 413

سولماز حصاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی متولد تهران است و دارای مدرک لیسانس علوم آزمایشگاهی است.

بیوگرافی سولماز حصاری

سولماز حصاری متولد 21 اردیبهشت 1361 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم آزمایشگاه و دانشجوی رشته بازیگری می باشد، بجز بازیگری در حرفه مدلینگ برای یک برند ایرانی نیز فعالیت می کند .چهره او شباهت زیادی به کتایون ریاحی دارد.

تصویر

ازدواج

سولماز حصاری 35 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مدلینگ

سولماز حصاری در حال حاضر مدل مزون تویینز می باشد و در جشنواره لباس فجر جزء بهترین زنان ایران شناخته شد و همچنان مدلینگ و مدل لباس نیز می باشد.

تصویر

اهل ورزش هستم

چون تئاتری بودم با بدن و تمرینات در تئاتر آشنایی دارم و همیشه باید ورزش کنم اولین کاری هم که در تئاتر شهر انجام دادم انجام کار بدنی بود، و هنوزم هم تمرینات خودم رو دارم و دنبال می کنم.

اوقات فراغت

خواندن کتاب های بازیگری – فیلم دیدن و شنا کردن و صله رحم جز کارهایی هست که در اوقات فراغتم انجام میدم.

تصویر

حسودی می کنم

به هر بازیگری که خوب بازی کنه و هر سریال و فیلمی که بازیگری در اون کار دیده بشه من حسودی می کنم، من اصولا آدم حسودی نیستم ولی ته دلم حسودی می کنم می گم من کاش جای اون آدم بودم.

شروع فعالیت

سال 1387 که معلم بود بصورت اتفاقی برای دیدن یک تئاتر رفت که با دعوت کارگردان آن کار برای بازیگری وارد این عرصه شد می گوید اصول بازیگریم با حضور در صحنه تئاتر و آموختن فن بیان و تکنیک های بازیگری شکل گرفت. سپس در تئاتر فرم فیزیکال که مبتنی بر تئاتر حرکت بود بازی کردم.

تصویر

از تئاتر تا تلویزیون

بازی در تئاتر باعث می شد کمتر راغب به بازی در سینما و تلویزیون بشوم اما با حضورم در تئاتر پیشنهادات بازیگری در سینما و تلویزیون به من ارائه شد و مدتی در مقابل این پیشنهادات مقابله کردم و موفق شدم چند جایزه تئاتری از جمله در جشنواره ماه را دست بیاورم و با افزایش تجربیاتم وارد کار تصویر شدم.

حرفه ای در سینما و تلویزیون

اولین کار سینمایی اش را در فیلم گردان آبنبات چوبی به کارگردانی امیر فیضی در سال 88 رقم زد او در چند فیلم تلویزیونی نیز همکاری داشته است.

تصویر

علت کم کاری

فیلمنامه اولین حرف را در این حرفه می زند یک متن خوب مخاطب را جذب می کند ولی متأسفانه این روزها آثار خوب بسیار اندک است.

در زمان مناسبی وارد نشدم

من در زمان نامناسبی وارد تلویزیون شدم و کارهایم دیده نشد چند سال پیش در سریال سرگشته نقش اصلی داشتم و آن زمان فکر می کردم اگر این سریال پخش شود خیلی معروف می شوم اما همان زمان سریال های ماهواره ای خیلی در میان مردم گرفته بود و حتی خانواده و اطرافیان من هم آن سریال ها را نگاه می کردند. اما اکنون فکر می کنم مردم دوباره سریال های خوب تلویزیون را ببینند.

تصویر

جالب ها

  • از سوسک نمی ترسم، میتونم خودم بکشمش
  • بابام میگه رانندگیم خوبه
  • راستشو بگی پول منو برا بازیگری وسوسه کرد

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود