زندگی خصوصی گوگوش و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 988

فائقه آتشین، با نام هنری گوگوش (زادهٔ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹ خورشیدی در تهران)، خواننده و هنرپیشهٔ مشهور ایرانی است.

بیوگرافی گوگوش

گوگوش متولد 15 اردیهبشت 1329 در تهران، خواننده است.نام اصلی وی فائقه آتشین می باشد که با بازیگری شروع کرد و حالا خواننده می باشد، عمل های متعدد زیبایی و ازدواج های مکرر او را همشه در صدر حاشیه ها نگه داشته است.

تصویر

خانواده

یک برادر تنی کوچکتر از خود داشت که در 24 سالگی بر اثر روماتیسم قلبی درگذشت و سه برادر ناتنی از پدرش و یک برادر و یک خواهر ناتنی از مادرش دارد.

علت انتخاب نام گوگوش

پدرش صابر آتشین ساکن شهر سراب آذربایجان شرقی و مادرش نسرین از مهاجرت آذربایجان شوری بودند کسانی که از مهاجرین بودند بیش تر ارمنی مسیحى بودند و اسم هایى چون نینوش ، مینوش و گوگوش بین شان بسیار مرسوم بود. به همین دلیل پدرش اسم گوگوش را برای دخترک زیبا انتخاب کرد اما ثبت احوال اجازه درج این نام را در شناسنامه نداد.

تصویر

جدایی پدر و مادر+ کار با پدر

در سن 2 سالگی پدر و مادرش جدا شدند پدر سرپرستی دو فرزندش را برعهده گرفت در همان سن دوسالگی همراه پدر که اکروبات باز (شومن دوره گرد) بود برای اجراهای خیابانی بعنوان کمک و پارتنر با او کار می کرد.

استعداد

در همان سن کودکی اگر صفحه ای را یکى دو بار گوش می داد می توانست مثل خود خواننده بخواند و زیر و بم آهنگ را رعایت کند ، شعرِ ترانه را هم زود از بر می شد سه ساله بود که پدر با پی بردن به استعدادش وی را به روی صحنه برد تا به اجرای آهنگ های خوانندکان مشهور آن زمان بپردازد که خیلی زود توجه همگان رو به خود جلب کرد.

تصویر

از نان آوری تا ترک تحصیل

گوگوش از 4 سالگی با کار در کنار پدر پول در آورد و زمانی که 6 ساله بود پدرش برای بار سوم ازدواج کرد و او مجبور بود شب ها برنامه اجرا کند و مدرسه برود و به کارهای خانه هم رسیدگی کند.

بازیگری

گوگوش در هفت سالگی اولین فیلم سینمایى خود را بازی کرد و درنهایت در عمر هنری اش تابحال فقط سه بار دیگر تجربه بازیگری در همان سال های اولیه را داشت.

شروع خواندن

گوگوش در سن پانزده ساله گی اولین ترانه ی مستقل خود را بهنام شهرزاد قصه گو اجرا کرد او سپس در شانزده ساله گی برای اجرای برنامه به خارج از ایران سفرکرد این مسافرت اولین پرواز به کشورهای خارجی بود .

تصویر

ازدواج اول و شهرت + طلاق

در سال 1346 وقتی 17 ساله بود با شخصی بنام محمود قربانی ازدواج کرد و سال بعد صاحب یک فرزند پسر بنام کامبیر شد، سپس برای آموزش موسیقی به فرانسه رفت «محمود قربانی» کاباره داری پرنفوذ و ثروتمند، بسیار بداخلاق و دائم الخمر بود که بارها زنان خواننده آن دوران را کتک زده بود. گوگوش هم ناچار بود علاوه بر تحمل تحقیرها، تمام درآمد فعالیت خود در کاباره را به محمود قربانی بدهد. این زندگی بعد از 5 سال به طلاق ختم شد.

تصویر

ازدواج دوم و سوم گوگوش

گوگوش در سال 1354 با شوهر بهترین دوست خود پوری بنایی بنام بهروز وثوقی ازدواج کرد ازدواج دوم گوگوش با “بهروز وثوقی” در واقع برای رهایی از دست شوهر اولش بوده است. بنا بر این روایت، گوگوش برای رهایی از آن زندگی جهنمی، به این هنرپیشه معروف فیلمفارسی پناه برد که در دهه پنجاه در اوج شهرت قرار داشت و پای ثابت مهمانی های دربار بود. اما این زندگی یک سال دوام نیاورد و به طلاق دوم وی انجامید او در سال 56 با همایون مصداقی صاحب چند شرکت بیمه ازدواج کرد.

تصویر

انقلاب اسلامی

بعد از انقلاب به همراه همسرش از لس آنجلس به ایران بازگشت و بعد از یک ماه بازداشت با تعهد به عدم فعالیت به زندگی عادی خود بازگشت، او 12 سال با همسرش در ایران زندگی کرد و در نهایت سال 1368 از وی جدا شد.

تصویر

ازدواج چهارم و خروج از ایران

گوگوش در سال 1370 با مسعود کیمیایی کارگردان صاحب نام سینما ازدواج کرد 9 سال بعد سال 79 به پیشنهاد یک تیم فیلمساز توانست با گرفتن پاسپورت از اداره گذرنامه از ایران خارج شود. بعد از حضور در کانادا قرار داد همکاری چندین کنسرت را بست او سال 82 از کیمیایی جدا شد و سال 83 و 85 دو آلبوم منتشر داد که موجب استقبال بی نظیر از وی شد.

تصویر

وی در سال ۱۳۸۳ آلبوم آخرین خبر و در سال ۱۳۸۵ آلبوم مانیفست را منتشر کرد که مورد استقبال شدید دوستداران وی قرار گرفت. او بعد از ۲ سال سکوت مجدد، تور سال ۲۰۰۵ آمریکا را آغاز کرد که اولین کنسرت آن در تاریخ ۱۷ سپتامبر در فروم لس آنجلس اجرا شد.

کنسرت های دبی

گوگوش تقریباً هر سال در شهر دبی، امارات کنسرت برگزار می کند. قیمت بلیط کنسرت های او از ۳۵۰ تا ۲٬۰۰۰ درهم (از ۹۵ تا ۵۴۰ هزار تومان)است که باعث شده که کنسرت هایش از گران ترین کنسرت های اجرا شده در دبی به حساب آید. هواداران بسیاری از ایران و کشورهای فارسی زبان دیگر، تنها بخاطر دیدن اجرای زندهٔ گوگوش به دبی سفر می کنند. تعداد تماشاچیان برخی از کنسرت های او در دبی، بیش ۱۲ هزار نفر بوده است.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود