زندگی خصوصی رویا تیموریان و همسرانش+ عکس های جالب و دیدنی

0 4,226

رؤیا تیموریان (زاده ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است.

 

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان متولد 27 اسفند 1338 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشت هبازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئانر دانشگاه هنر است، می گوید : مساله جوانان اين روزها با اين شرايط اقتصادي يكي از اصلی ترين دغدغه های من است.

تصویر

خانواده و علاقه به تئاتر

سه خواهر دارم که من از همه کوچکترم اولین بار آقای غلامرضا طباطبایی شوهر خواهرم مرا به دیدن تائتر دعوت کرد. اولین تئاتری که دیدم درسالن فردوسی دانشکده ادبیات بود بشدت مرا تحت تاثیر قرار داد و علاقمند به تئاتر کرد.

شروع فعالیت

فعالیت خود را از تئاتر های دانشجویی در سال 57 -58 شروع کرد اما بازی وی در فیلم سینمایی حسرت دیدار به کارگردانی محرم زینال زاده در سال 1373 او را وارد فاز حرفه ای این رشته کرد حدود 8 سال از آغاز زندگي اين 2 می گذرد؛ هنرمندانی كه با كارهای شان خاطره های زيادی داشته ايم؛ مسعود رايگان و رويا تيموريان از بازيگران باتجربه سينمای ايران هستند كه شايد به جرات بتوان گفت، يكي از خوشبخت ترين زوج های هنری سينماي ايران هستند !

ازدواج + طلاق

رویا تیموریان یکبار ازدواج کرده ولی بدلایلی این ازدواج به طلاق منجر شده است، او از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد، از سال 82 نیز با مسعود رایگان ازدواج کرده و زندگی آرامی دارد دنیا مدنی دخترش همسر علیرضا کمالی بازیگر می باشد.

تصویر

بیوگرافی مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد 1 بهمن 1333 در خرم آباد، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک و مدرسه فیلم سازی اینترنشنال از سوئد می باشد، فعالیت ش را با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرد.

تصویر

شروع فعالیت (مسعود رایگان)

اولین کار حرفه ای او در سال 1351 در فیلمی ار مرتضی جزایری بود در سال 1359 تا 60 با چند برنامه تلویزیونی هم همکاری کرد سپس برای تحصیل به کشور سوئد رفت در این کشور با مراکز مختلفی از جمله مراکز اینترنشنال کالچر، فرهنگ ملل و تئاتر شهر و تئاتر ملی همکاری نمود.

کارگردانی و بازیگری در سوئد … (مسعود رایگان)

وی برنامه ای تحت عنوان دست های روشن را برای شبکه دو سوئد کارگردانی کرد همچنین تجربه حضور در فیلمی از سوزان اوستن کارگردان برادران آمادتوس، تحت عنوان زندگی خطرناک و بازی در چهار سریال در این کشور را در کارنامه پرافتخار خود دارد.

بازگشت به ایران (مسعود رایگان)

رایگان سال ۱۳۸۰ به دعوت وحید موسائیان به ایران آمد و در فیلم خاموشی دریا بازی کرد او بار دیگر به دعوت رضا میرکریمی به ایران آمد و در نقش اول فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک، ساخته رضا میرکریمی بازی کرد سپس تصمیم به نقش آفرینی و فعالیت در داخل کشور نمود.

تصویر

فرصتی برای مسافرت

با اینکه هر دوی ما (رویا تیموریان و مسعود رایگان) حسابی عشق سفر هستیم اما شرایط کاری ما معمولا باعث می شود خیلی فرصت برای مسافرت نداشته باشیم، چون معمولا ما نمی توانیم برنامه ریزی منظمی نسبت به شرایط کاری مان داشته باشیم چون همیشه یکی از ما دو نفر سر کار هستیم.

وقتی برای در کنار هم بودن

گاهی پیش می آید هر دوی ما بیست و چها رساعت سر کار هستیم اما وقتی به هم می رسیم یک فنجان قهوه هم که شده در کنار هم می خوریم و گپ کوتاهی می زنیم این اتفاق باعث می شود انرژی مضاعفی برای کار کردن با هم داشته باشیم، زن و شوهر باید یاد بگیرند تحت هر شرایطی در کنار هم باشند و اگر شده حتی یک لبخند را به هم هدیه بدهند.

تصویر

احترام و توجه مردم برایم مهم است

من خيلي آدم جاه طلبي نيستم كه فكر كنم بايد به قله های رفيع بازيگری برسم يا به هاليوود بروم، اصلاً نگاه اينچنينی ندارم، در محدوده كشور خودمان همه تلاشم اين بوده كه درست قدم بردارم و خودم را بيشتر بسازم و انتخاب های خوبی داشته باشم، احترام و توجه مردم برايم مهم است.

تصویر

تئاتر تا سینما و علت کم کاریم

فقط تئاتر. به همين علت تلاش می كنم حتما سالی يك اجرا داشته باشم چون به نوعي بازآموزی بری خودم محسوب می شود، به دليل عدم كيفيت. بارها اتفاق افتاده سه سال و چهارسال خودم را ممنوع الكار كرده ام با احترام به تمام همكارانم در تلويزيون بايد بگويم كيفيت بازيگري در تلويزيون بسيار دچار نزول شده و ديگر شاهد حضور بازيگران صاحب نام و باتجربه نيستيم.

بزرگ ترین ترس زندگی رویا تیموریان

مجری برنامه دورهمی پرسید بزرگ ترین ترس زندگی تان چیست؟ رویا تیموریان گفت :من از ارتفاع و خزندگان بسیار میترسم و خاطره ای از اینکه در یک نمایش مجبور شد روی ارتفاع 9 متری بایستد گفت و ادامه داد این خاطره هنوز هم برایم وحشتناک است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود