زندگی خصوصی سام اصغری و همسر خارجیش + عکس های جذاب ودیدنی

0 348

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری بازیگر و مدل ایرانی امریکایی است. سام اصغری مقیم لس انجلس امریکا میباشد.

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری متولد 12 اسفند 1372 در تهران، مدل می باشد.دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیا است، او بعد از دانشگاه وارد بدنسازی و پروروش اندام شد و حالا یک مدل و ورزشکار مشهور شده است.

تصویر

خانواده و مهاجرت

سام از پدر آمریکایی بنام مایک و مادر ایرانی بنام فاطمه متولد شد نام واقعی او در شناسنامه حسام است و سه خواهر بزرگتر از خود دارد، پدرش در 2 سالگی به آمریکا برگشت تا مقدمات حضور خانواده را فراهم کند. به این ترتیب سام در 8 سالگی به همراه مادر و خواهرانش به آمریکا مهاجرت کردند.

از ویدیو کلیک تا عاشقی

سام اصغر خوش هیکل توسط کمپانی های موسیقی برای ایفای نقش در ویدیو کلیپ خوانندگان مشهور دعوت شد که در جریان ضبط یکی از این ویدیو عاشق خواننده شد.

ازدواج و همسرش

سام اصغری و بریتنی اسپیرز بعد از 5 ماه ارتباط عاشقانه ای که داشتند در نوامبر سال 2016 خبر ارتباط خود را عمومی کردند و در نهایت در مارس 2017 باهم بصورت رسمی نامزد کردند سام 12 سال از بریتنی اسپیرز کوچک تر است.

تصویر

بیوگرافی برینتی اسپیرز نامزد سام اصغری

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ ( ۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه سرا، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می سی سی پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده است.

عاشق بچه

بریتنی از ازدواج قبلی خود صاحب دو فرزند بنام های جیدن و پرستون است، سام اما بخاطر عشق و علاقه ای که به بچه ها دارد با آنها بسیار ارتباط خوبی دارد بیشتر اوقات خود را صرف بچه ها می کند، با آنها به استخر می رود یا اینکه باهاشون اسکیت برد تمرین می کند، در نهایت فرزندان بریتنی مانعی برای رابطه عاشقانه آنها نیستند.

گربه حیوان خانگی

این زوج که حالا حسابی بخصوص در ایران مشهور هستند از حامی حیوانات بوده و عاشق گربه هستند و در خانه نیز چندین بچه گربه دارند که از آنها نگهداری می کنند.

تصویر

مشخصات +مربیگری

سام اصغری 188 سانتی متر قد و 87 کلیوگرم وزن دارد، او حالا در کنار حضور در کلیپ های موسیقی همسرش، بعنوان یک مربی بدنساز و مدل بسیار مشهور است.

شروع با فوتبال

از کودکی آرزو تبدیل شدن به یک ستاره ورزشی را داشت به همین علت در 12 سالگی به باشگاه ورزشی لس انجلس رفت و تا دانشگاه بصورت حرفه ای فوتبال بازی می کرد.

تصویر

از فوتبال تا کارگری

سام که مدتی در تیم فوتبال نبراسکا بازی می کرد به دنبال حذف از لیست این تیم، دچار افسردگی شد و مجبور شد برای گذران زندگی در یک بدنسازی کار کند.

شروع بدنسازی و مدلینگ

بعد از شش ماه کار در بدنسازی، تصمیم گرفت بدن خود را هم بسازد به همین خاطر سخت تمرین کرد تا اینکه به تناسب اندام رسید و با انتشار عکس هایش خیلی زود پیشنهاد های مدلینگ از برندهای مختلف به دستش رسید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود