زندگی خصوصی امیر کربلایی زاده و پوران مرادی + عکس های جذاب و دیدنی

0 259

امیر کربلایی‌زاده (زاده ۱۳۵۸ تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بیوگرافی امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده متولد 24 مهر 1358 در تهران، کمدین است. فارغ التحصیل فوق لیسانس سینما و لیسانس رشته مهندسی است از تئاتر شروع کرد و حالا کمدین بنامی است که بیشتر با استندآپ خندوانه شناخته می شود.

تصویر

ازدواج

امیر کربلایی زاده با پوران مرادی که نویسنده می باشد ازدواج کرده است.

تصویر

شروع فعالیت

از سال 1368 وقتی 10 ساله بود فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد.در سال 1373 وارد کانون هنری شهید مطهری شد و فعالیت تئاتری اش را پی گرفت اما به خاطر مخالفت پدر فعالیت هایش مخفی بود، با شروع دانشگاه نیز با تئاتر دانشجویی ادامه می داد.

حرفه ای با افتخارات

در سال 1377 وقتی 19 ساله بود اجراهای مختلفی را روی صحنه تجربه کرد، سال 78 و 79 برنده دیپلم بازیگری در جشنواره سراسر تئاتر مراکز عالی کشور شد.

تصویر

معرفی با شهره لرستانی

کربلایی زاده 19 سال پیش با تئاتر پیک نیک شهره لرستانی در تئاتر معرفی شد و در ادامه با 40 نقش جای پای خود را محکم تر کرد.

بازیگری در تلویزیون

در سال 1391 با حضور در فیلم روز روشن به سینما معرفی شد و با سریال رمضانی گاهی به پشت سر نگاه کن در سال 93 با شبکه دو وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت در خندوانه

حضور او به عنوان یک استند آپ کمدین در خندوانه و اجراهای بی نظیر اش رفته رفته چهره او را به شهرت زیادی رساند.

تصویر

اولین استندآپ در ایران

من اولین کسی هستم که بعد از انقلاب به شیوه درست مانند رابین ویلیامز، وودی آلن و … از سال 91 استند آپ کردم و مدعی ام هیچ کس قبل از من آن را اجرا نکرده است.

ذکری که آرامم می کند

وقتی نگران یا ناراحتم یا تنها می شوم و احساس می کنم کسی دوستم نداره ذکر الله لا اله الا هو حی القیوم می گویم و آرام می شوم.

در فکر مرگ

وقتی به مرگ فکر میکنم از دست دادن زمان برایم خیلی غم انگیز است، چون تازه میفهمم که چقدر زمان داشتم و هیچ وقت نتوانستم از آن درست استفاده کنم.

اگر آخرین بازمانده زمین باشید، چه کار می کنید؟

بلند بلند آواز می خوانم چون دیگر کسی نمی گوید ببند صدات رو.

تصویر

می خواهید به سیاره دیگری سفر کنید. چه چیزی را همراه تان برمی دارید؟ چرا؟

حتما با خودم یک آفتابه می برم چون ممکن است آنجا نباشد و من معذب می شوم.

اگر بخواهید فیلم زندگی یک نفر را بسازید، فیلم چه کسی را می سازید؟

اگر قرار باشد فیلم زندگی کسی را بسازم حتما فیلم زندگی پدرم را می سازم چون خیلی زندگی پر فراز و نشیب و عجیبی داشته است. واقعا زندگی اش با خیلی از پدرهایی که حالا هستند فرق می کند. از جزییاتش نمی گویم برای تان سورپرایز بماند چون یکی از هدف های بزرگ زندگی ام است. امیر کربلایی زاده بازیگران ئئاتر و تلویزیونو کمدین متولد 24 مهر ماه 1358 در شهر تهران می باشد و 37 سال سن دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود