زندگی خصوصی مجید اخشابی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,671

مجید اخشابی (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۵۱ در تهران) خوانندهٔ موسیقی پاپ و سنتی، آهنگساز، تنظیم‌کننده، و نوازندهٔ سنتور اهل ایران است. مجید اخشابی سال ۱۳۸۰ با خوانندگی در تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی گم‌گشته شهرت بسیاری یافت.

بیوگرافی مجید اخشابی

مجید اخشابی متولد 27 دی 1351 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران و فوق لیسانس و دکترای پژوهش هنر می باشد، در کنار آواز، نوازنده و تنظیم کننده بوده و بسیار با اخلاق است.

تصویر

خانواده

در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد تا اینکه در 7 سالگی بخاطر شغل پدر که کارمند دولت بود به تنکابن نقل مکان کردند و در محله ساحل طلایی ساکن شدند. او آخرین فرزند از بین سه برادر و دو خواهر خانواده می باشد.

تصویر

ازدواج و همسر مجید اخشابی

آقای اخشابی چند سال پیش گفته بود فعلا ازدواج نخواهم کرد او گفته بود به این دلیل فعلا قصد ازدواج ندارم که باعث می شود از دنیای هنر فاصله بگیرم، با این حال 15 آذر 1398 وقتی 47 ساله بود بالاخره تن به ازدواج داد !

ماجرای علاقه به موسیقی

در 8 سالگی ام یک روز دوست پدرم به منزلمان آمد و با سنتوری که با خود آوردی بود نواخت، همان مسئله باعث شد به این ساز دل ببندم پس از آن با نخ نایلون و چوب، یک سنتور برای خودم درست کردم که در واقع یک نوع کاردستی بود، تا اینکه بعد از مدتی پدرم سنتوری تهیه کرد و من با تلاش زیاد بصورت خود آموزی نواختن این ساز را یاد گرفتم.

تصویر
اولین ملودی در 19 سالگی

سال 1370 در 19 سالگی وارد دانشگاه چالوس شد به همین دلیل برای زندگی تهران را انتخاب کرد و در همین ایام دانشجویی اولین ملودی خود را با کمک دوستانش ساخت با پذیرش این آهنگ در صدا و سیما از سال 72 وارد همکاری با این سازمان شد.

انتشار موسیقی

در سال 1375 با تشکیل گروه هنری مهرآوا ضمن ادامه همکاری با صدا و سیما کنسرت های متعددی را در مراکز علمی و فرهنگی برگزار کرد او که ابتدا کارش را با موسیقی سنتی آغاز کرده بود، پس از مدتی با تلفیق موسیقی سنتی و پاپ سبک جدیدی را انتخاب کرد که باعث ماندگاری ترانه هایش شد.

تصویر

شروع شهرت

در سال 1380 وقتی 29 ساله بود با خواندن تیتراژ سریال گمگشته شناخته شد و کم کم با موسیقی برنامه محله بنده نواز و سریال مسافری از هند مشهور شد تیتراژ سریال متهم گریخت، خانه به دوش، شب های مهتاب، مسابقه ستاره ها، جشن رمضان، شب های شیدایی و … از جمله آثار بیاد ماندنی ایشان می باشد.

تاسیس مجله

اخشابی از سال 1391 ماهنامه فرهنگی اجتماعی زیروبم را تاسیس کرد خودش می گوید: همیشه می خواستم مجله ای داشته باشم و بنویسم، اعتراف می کنم آهنگسازی برایم به مراتب ساده تر از نوشتن یک مقاله است. اما مجله داری برایم تجربه بسیار خوبی بوده و مرا به دنیای مکتوب فرو برد که بیشتری اهالی موسیقی از آن دور هستند.

تصویر

آموزشگاه تا شرکت تبلیغاتی

ایشان در کنار مجله؛ آموزشگاه موسیقی همراز را هم اداره می کند و صاحب امتیاز و مدیر مسئول موسسه تبلیغاتی پریزاد نیز می باشد.

ورزش بجای تماشا

پدربزرگ من همیشه نصیحت می کرد به جای این که 2 ساعت از وقت خود را مقابل تلویزیون برای دیدن مسابقه فوتبال بگذرانید، به کوچه بروید و فوتبال بازی کنید. ترجیح می دهم وقتی که قرار است برای تماشای فوتبال بگذرانم را ورزش کنم

آشپزی و غذای مورد علاقه

من ذاتاً آشپزی کردن را دوست دارم منتهی فرصت کمی برای پرداختن به آن پیدا می کنم، قورمه سبزی جا افتاده که نمک، ترشی و روغن آن رژیمی نباشد، باب طبع و سلیقه من است.

تصویر
تخصص تا علاقمندی هایش

ساز همیشگی و تخصصی اش سنتور است که در کنار آن با سازهایی از قبیل سه تار، تنبک، پیانو، دیوان و گیتار نیز آشنایی کامل دارد. او در آهنگسازی دلبسته نواها و الحان موسیقی شرق بخصوص موسیقی ایران است بطوریکه همیشه در ساخته هایش اصالت ایرانی قابل تشخیص است.

عشق به طبیعت

عاشق طبیعت است؛ صدای دریا، جویبارها، وزش نسیم در میان شاخ و برگ درختان از دوست داشتنی ترین صداهای زندگی او هستند. وی معتقد است که زندگی در دامان طبیعت در روزگار نوجوانی موجب پرورش استعدادهای وی شده است، علاقمند به سینما، نقاشی و بیش از همه خط است.

منبع:ساعدنیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود