زندگی خصوصی هانیه غلامی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 3,853

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۳ در تهران می باشد.

بیوگرافی هانیه غلامی

هانیه غلامی متولد 12 بهمن 1373 درتهران، بازیگر است.فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران – مرکز است، او دختر لادن سلیمانی از بازیگران زن ایرانی است، به اخلاق و شخصیت خود توجه زیادی دارد و بتازگی متاهل شده است.

تصویر

ازدواج

هاینه غلامی بهمن ماه 95 بود که خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد، در نهایت اردیبهشت ماه 96 مصادف با نیمه شعبان جشن عروسی اش برگزار شد.

تصویر

علاقه از کودکی

از بچگی علاقمند بازیگری بودم ولی بدلیل اینکه مادرم خودش در این عرصه فعالیت میکرد موافق نبود وارد این حرفه بشم، پس سعی کردم اول به تحصیل خود برسم سپس بدون کمک مادرم در اولین انتخاب تست بازیگری دادم و قبول شدم.

بازیگری بدون کلاس

هانیه غلامی از بازیگرانی است که بدون تجربه آکادمیک فعالیت هنری خود را شروع کرد و در اولین کار حرفه ای اش در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه کار منوچهر هادی و در سریال زخم ساخته مسعود آب پرور نزد مخاطبان سینما و تلویزیون شناخته شد او تجربه نمایشنامه خوانی رو نیز دارد.

تصویر

خصوصیت یک هنرمند از نظر هانیه غلامی

من به شخصیتم و اخلاق خیلی توجه میکنم ولی از نظر خیلی ها آنچنان مساله مهمی نیست، هنرمند همیشه کسی بود که از او الگو برداری می شده و همین الان هم در هر رده سنی به خصوص نوجوانان به شدت هنرپیشه های مورد علاقه شان را دنبال میکنند و راجع به زندگی شخصیشان کنجکاوی نشان می دهند پس باید حواسمان به رفتار و گفتارمان باشد.

طراحی لباس

هانیه غلامی طراحی لباس نیز می کند، او لباس عروسی اش را خودش طراحی کرد، و تمام ایده های دسته گل، تاج گل از خود وی بوده است.

تصویر

ورزشکار + زبان ها

هانیه غلامی در کنار بازیگری، به هنرهای رزمی نیز علاقه دارد و در دوران کودکی توانست مقام سوم رشته کاراته در تهران را کسب کند، او به دو زبان زنده دنیا یعنی انگلیسی و هندی غیر از زبان فارسی نیز مسلط است.

راوی صداپیشگی

وی تجربه نمایشنامه خوانی اش را با نمایشنامه، رقص کاغذ پاره ها اثر محمد یعقوبی شروع کرد و صدا پیشگی نیز از دیگر علایق او به حساب می آید او تاکنون راوی فیلم کوتاه درخت زندگی به کارگردانی لادن سلیمانی بوده است و صداپیشگی فیلم جواد و فرشته به کارگردانی محسن افشانی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود