زندگی خصوصی شیوا بلوریان و همسرش در اتریش + عکس های جالب و دیدنی

0 832

شیوا بلوریان (زاده ۱۴ مهر۱۳۵۲) نویسنده، تهیه‌کننده فیلم، بازیگر و کارگردان ایرانی تئاتر و تلویزیون و سینماست.

بیوگرافی شیوا بلوریان

شیوا بلوریان متولد 14 مهر 1352 در سنندج، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردان تئاتر از واحد تهران مرکز می باشد، با تئاتر شروع کرد سپس به اجرا رسید.

تصویر

ازدواج و زندگی در اتریش

شیوا بلوریان چند سالیست ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر به نام نینا متولد 1392 و یک پسر به نام برایان در سال 1398 می باشد، این خانواده در حال حاضر چند سالیست در کشور اتریش زندگی می کنند.

تصویر

شروع از 18 سالگی

فعالیت حرفه ای خود را از سال 1370 وقتی 18 ساله بود با نمایش شاهد سوم شروع کرد و همین سال جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره کودک و نوجوان دریافت کرد.

از جلوی دوربین تا کارگردانی تئاتر

همزمان با کار تئاتر در سال 1370 اولین بار با فیلم تلویزیونی از سهراب تا سهراب جلوی دوربین رفت و در سال 72 موفق به کسب جایزه بهترین کارگردان در عرصه تئاتر شد

تلویزیون و سینما

در سال 74 با سریال بافته ها رنج به کارگردانی مجید بهشتی وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم سینمایی کمکم کن به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 77 بازی در سینما را تجربه کرد.

تصویر

شهرت با تقطه چین

بازی زیبای او در سریال قطار ابدی سال 1376 سپس حضور در سری سوم زیر آسمان شهر سال 81 و بازی در نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری در سال 82 او را به شهرت رساند.

مجری گری و رادیو

خانم بلوریان از سال 1383 که 29 ساله بود با برنامه دختران وارد عرصه اجرا شد که از مهترین برنامه های وی می توان به فرزندان صبح، صبح بخیر ایران، یخ در بهشت و نور باران اشاره کرد او سپس در سال 1385 وارد عرصه گویندگی در رادیو با برنامه زنده جمعه به یاد ماندنی شد.

تصویر

از گروه تئاتری تا تدریس کارگردانی

این بازیگر از سال 1375 گروه نمایشی ترمه را تاسیس کرد و از سال 1382 مدیر آموزشگاه هنر و اندیشه شد و از سال 83 شروع به تدریس کارگردانی کرد.

در فضای مجازی

بلوریان از بازیگرانی است که حضور چندان پررنگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ندارد. او با این که خود اذعان دارد، فضای مجازی بخش لاینفکی از زندگی امروزی است اما تمایلی ندارد به شکل مستمر و پیوسته در این فضا حضور داشته باشد. می گوید اگرچه حضور کمرنگی در این فضا دارم، اما، همواره جز لطف، محبت و احترام از هموطنانم چیز دیگری دریافت نکرده ام و همین موضوع مرا بی نهایت شرمنده مردم می کند. بارها نوشته ام و باز هم می گویم که خاک پای مردم سرزمینم هستم. من به نوبه خود احترامی بی اندازه برای همه قائل هستم و تلاش می کنم در قابی از عشق و احترام با همه گفت وگو کنم. زمانی که من بازیگری را شروع کردم اینترنت، فضای مجازی و این داستان ها در سرنوشت کاری بازیگران و هنرمندان چندان تاثیر نداشتبه همین خاطر بازیگرانی مثل من یاد گرفتند که بدون فضای مجازی، زندگی حرفه ای خودشان را داشته باشند و به کارشان نیز ادامه بدهند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود