زندگی خصوصی نازنین بیاتی + عکس های جذاب و جنجالی

0 549

نازنین بیاتی (۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد، علاوه بر بازیگری، مدتی طراحی لباس و صداپیشه بوده و موسیقی هم کار می کند.

تصویر

خانواده

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است.

ازدواج

نازنین بیاتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند.

تصویر

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

از نقاشی تا بیزینس

نقاشی را از کودکی شروع کردم و دیپلم من گرافیک بود تفریحاتم از فضای هنر زیاد دور نیست؛ در اوقات فراغت کتاب می خوانم، فیلم می بینم یا نقاشی می کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگر انجام می دهم. یکی از علاقه های شخصی من دیدن فیلم در سینماست، سعی می کنم با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم.

تصویر

از علاقه تا شروع

علاقه اش از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد در سال 91 که 23 ساله بود از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلمی به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی برای بازی در فیلم دربند انتخاب شد.

افتخار با اولین فیلم

برای بازی در فیلم دربند که اولین تجربه اش بود نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد که در نهایت به هانیه توسلی رسید او اما در رای گیری نویسندگان و منتقادن توانست بهترین بازیگر انتخاب شود.

تصویر

شهرت

بیشتر شهرت خانم بیاتی از رخ دیوانه سال 93 شروع شد، سپس سال 96 با فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته در شبکه خانگی به اوج خود رسید

طراحی لباس

بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پشیگو را نیز انجام داد. خانوم بیاتی در سریال عروسکی شکرستان در سال 91 به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو حضورت داشت.

تصویر

شباهت به ترانه علیدوستی

برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم ترانه علیدوستی هستم، ایشان به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای حال حاضر ماست.

تفاوت بعد از بازیگری

دوستان قدیمی من می گویند از وقتی که بازیگر شدی تغییر نکردی و خودت را برایمان نگرفتی؛ فقط تجربه ات در این کار بیشتر شد؛ حتی با دوستانم گرم تر هم شدم خیلی راحت همه جا می روم، اتوبوس و مترو سوار می شوم و با مردم زندگی می کنم خوبی اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم.

تصویر

پر انرژی هستم

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود

دختر سر به زیر و آرام

هر بازیگری دوست دارد که نقش های متفاوتی را امتحان کند و خودش را محک کند، من خیلی سعی کردم که با انتخاب هایم از قالب یک دختر معصوم و سر به زیرو بیرون بیایم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود